To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-03
Siedlce: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Centrum Obsługi Telefonicznej w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 189331 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163895 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach, ul. Browarna 12, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6401753, faks 025 6401711.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Centrum Obsługi Telefonicznej w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130.000 EURO jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Centrum Obsługi Telefonicznej w Zakładzie Ubezpieczeń Społęcznych Oddział w Siedlcach z podziałem zamówienia na dwie części: I część zamówienia - dostawa i rozładunek, montaż oraz rozmieszczenie krzeseł obrotowych dla pracowników do pomieszczeń Centrum Obsługi Telefonicznej w budynku Ispektoratu ZUS w Mińsku Mazowieckim i budynku Biura Terenowego ZUS w Węgrowie. II część zamówienia - dostawa i rozładunek oraz rozmieszczenie mebli biurowych typu call center do pomieszczeń Centrum Obsługi Telefonicznej w budynku Inspektoratu ZUS w Mińsku Mazowieckim i budynku Biura Terenowego ZUS w Węgrowie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa krzeseł obrotowych do COT
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- MERIWA SP.J. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78048,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58302,00
Oferta z najniższą ceną: 58302,00 / Oferta z najwyższą ceną: 132544,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa mebli biurowych do COT
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno-Handlowo Usługowy WB DUET Zakład Meblowy, ul. Drogowców 20, 84-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 216951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 172575,15
Oferta z najniższą ceną: 172575,15 / Oferta z najwyższą ceną: 406931,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Zakup oprogramowania typu DLP, NAC i oprogramowania do monitorowania sieci i sprzętu IT dla UG i GOPS w Siedlcach w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Remont boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Szkole Podstawowej Nr 10 w Siedlcach
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów tekstylnych o kodzie 20 01 11 pochodzących z Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- "Zakup usługi wsparcia do urządzenia do ochrony poczty"
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Siedlce
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Dokończenie zagospodarowania parku wraz z budową pawilonu usługowego w ramach inwestycji "Budowa parku przy ul. Botewa"
- Dostawa wraz montażem krzeseł i stołów konferencyjnych oraz wózków transportowych do budynku domu kultury przy ul. Chociebora 15 w Poznaniu
- Dostawa i montaż foteli obrotowych oraz krzeseł w ramach inwestycji "Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 158 przy ul. Ciasnej 13 w Warszawie" (numer postępowania UD-IX-ZP-37-2025)
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku i podległych TJO (2 części)
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.