eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług prawniczych dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie, w szczególności dla urzędu w Warszawie oraz Delegatur urzędu w Ostrołęce, Płocku i Siedlcach z możliwością składania ofert częściowych w zakresie bieżącej obsługi prawnej i monitoringu otoczenia prawnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-11

Warszawa: Świadczenie usług prawniczych dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie, w szczególności dla urzędu w Warszawie oraz Delegatur urzędu w Ostrołęce, Płocku i Siedlcach z możliwością składania ofert częściowych w zakresie bieżącej obsługi prawnej i monitoringu otoczenia prawnego
Numer ogłoszenia: 189237 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie , ul. Nowy Świat 18/20, 00-373 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4430400, faks 22 4430401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwkz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prawniczych dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie, w szczególności dla urzędu w Warszawie oraz Delegatur urzędu w Ostrołęce, Płocku i Siedlcach z możliwością składania ofert częściowych w zakresie bieżącej obsługi prawnej i monitoringu otoczenia prawnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawniczych dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie, w szczególności dla urzędu w Warszawie oraz Delegatur urzędu w Ostrołęce, Płocku i Siedlcach z możliwością składania ofert częściowych w zakresie bieżącej obsługi prawnej i monitoringu otoczenia prawnego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym w szczególności: a) Z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i aktami wykonawczymi do tej ustawy, b) Ustawą prawo budowlane i aktami wykonawczymi do tej ustawy, c) Ustawą o zagospodarowaniu przestrzennym i aktami wykonawczymi do tej ustawy, d) Ustawą Prawo zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do tej ustawy, e) Ustawą o finansach publicznych i aktami wykonawczymi do tej ustawy, f) Kodeksem postępowania administracyjnego, g) Ustawą o służbie cywilnej i aktami wykonawczymi do tej ustawy, h) Kodeksem pracy, i) Kodeksem cywilnym i kodeksem postępowania cywilnego, j) Kodeksem karnym i kodeksem wykonawczym, k) Kodeksem postępowania karnego, l) Kodeksem postępowania w sprawach o wykroczenia, m) Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, n) Innymi obowiązującymi przepisami związanymi przede wszystkim z ochroną zabytków Z możliwością składania ofert częściowych: Zadanie nr 1 (stanowiące część zamówienia) Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Warszawie przy ulicy Nowy Świat 18/20, o charakterze stałym i w zakresie: a) sporządzania opinii prawnych, b) zastępstwa procesowego i prawnego; przygotowania, prowadzenia i reprezentowania przed sądami powszechnymi i administracyjnymi, organami administracji państwowej oraz samorządowej, c) realizacji porad prawnych, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego), d) uczestniczenia w miarę potrzeb w negocjacjach urzędu z poddostawcami i innymi instytucjami, e) reprezentowania w postępowaniach windykacyjnych i egzekucyjnych w sprawach zleconych indywidualnie, f) przygotowania wzorów zarządzeń, pism, decyzji, projektów umów i innych dokumentów i aktów normatywnych dla urzędu g) aktywnej pomocy prawnej dla pracowników urzędu, w szczególności rekomendowania zapisów prawnych, h) parafowania pod względem formalno-prawnym w szczególności decyzji, umów, zaświadczeń, pozwoleń, pism i innych dokumentów, i) konsultacji telefonicznych i mailowych w pilnych sprawach prawnych z pracownikami urzędu, j) udzielania wyjaśnień, sporządzania opinii i analiz prawnych w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym analiz na gruncie regulacji prawa administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków, KPA, ustawy o służbie cywilnej, k) analizy pod względem prawnym dokumentacji przetargowej, l) udział w posiedzeniach stałych i doraźnych komisji, w szczególności kontrolnych, oraz w miarę potrzeb w przygotowywaniu postępowań, w szczególności dotyczących zamówień publicznych, w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Nowy Świat 18/20 w wymiarze 4 godzin pracy Wykonawcy w tygodniu (16 godzin miesięcznie), prowadzonych w formie dyżurów ustalonych w porozumieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. W szczególności w przypadku braku możliwości uczestniczenia Wykonawcy w wyznaczonym dyżurze jest on zobowiązany do wyznaczenia swojego zastępcy posiadającego tożsame wykształcenie, umiejętności i uprawnienia wskazane w ust. V. Zadanie nr 2 (stanowiące część zamówienia) Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Ostrołęce przy ulicy Kościuszki 16, o charakterze stałym i w zakresie: a) sporządzania opinii prawnych, b) zastępstwa procesowego i prawnego; przygotowania, prowadzenia i reprezentowania przed sądami powszechnymi i administracyjnymi, organami administracji państwowej oraz samorządowej, c) realizacji porad prawnych, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego), d) uczestniczenia w miarę potrzeb w negocjacjach urzędu z poddostawcami i innymi instytucjami, e) reprezentowania w postępowaniach windykacyjnych i egzekucyjnych w sprawach zleconych indywidualnie, f) przygotowania wzorów zarządzeń, pism, decyzji, projektów umów i innych dokumentów i aktów normatywnych dla urzędu g) aktywnej pomocy prawnej dla pracowników urzędu, w szczególności rekomendowania zapisów prawnych, h) parafowania pod względem formalno-prawnym w szczególności decyzji, umów, zaświadczeń, pozwoleń, pism i innych dokumentów, i) konsultacji telefonicznych i mailowych w pilnych sprawach prawnych z pracownikami urzędu, j) udzielania wyjaśnień, sporządzania opinii i analiz prawnych w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym analiz na gruncie regulacji prawa administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków, KPA, ustawy o służbie cywilnej, k) analizy pod względem prawnym dokumentacji przetargowej, l) udział w posiedzeniach stałych i doraźnych komisji, w szczególności kontrolnych, oraz w miarę potrzeb w przygotowywaniu postępowań, w szczególności dotyczących zamówień publicznych, w siedzibie Delegatury Zamawiającego w Ostrołęce przy ul. Kościuszki 16 w wymiarze 4 godzin pracy Wykonawcy w tygodniu (16 godzin miesięcznie), prowadzonych w formie dyżurów ustalonych w porozumieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. W szczególności w przypadku braku możliwości uczestniczenia Wykonawcy w wyznaczonym dyżurze jest on zobowiązany do wyznaczenia swojego zastępcy posiadającego tożsame wykształcenie, umiejętności i uprawnienia wskazane w ust. V. Zadanie nr 3 (stanowiące część zamówienia) Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Płocku przy ulicy Zduńskiej 13A, o charakterze stałym i w zakresie: m) sporządzania opinii prawnych, n) zastępstwa procesowego i prawnego; przygotowania, prowadzenia i reprezentowania przed sądami powszechnymi i administracyjnymi, organami administracji państwowej oraz samorządowej, o) realizacji porad prawnych, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego), p) uczestniczenia w miarę potrzeb w negocjacjach urzędu z poddostawcami i innymi instytucjami, q) reprezentowania w postępowaniach windykacyjnych i egzekucyjnych w sprawach zleconych indywidualnie, r) przygotowania wzorów zarządzeń, pism, decyzji, projektów umów i innych dokumentów i aktów normatywnych dla urzędu s) aktywnej pomocy prawnej dla pracowników urzędu, w szczególności rekomendowania zapisów prawnych, t) parafowania pod względem formalno-prawnym w szczególności decyzji, umów, zaświadczeń, pozwoleń, pism i innych dokumentów, u) konsultacji telefonicznych i mailowych w pilnych sprawach prawnych z pracownikami urzędu, v) udzielania wyjaśnień, sporządzania opinii i analiz prawnych w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym analiz na gruncie regulacji prawa administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków, KPA, ustawy o służbie cywilnej, w) analizy pod względem prawnym dokumentacji przetargowej, x) udział w posiedzeniach stałych i doraźnych komisji, w szczególności kontrolnych, oraz w miarę potrzeb w przygotowywaniu postępowań, w szczególności dotyczących zamówień publicznych, w siedzibie Delegatury Zamawiającego w Płocku przy ul. Zduńskiej 13A w wymiarze 4 godzin pracy Wykonawcy w tygodniu (16 godzin miesięcznie), prowadzonych w formie dyżurów ustalonych w porozumieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. W szczególności w przypadku braku możliwości uczestniczenia Wykonawcy w wyznaczonym dyżurze jest on zobowiązany do wyznaczenia swojego zastępcy posiadającego tożsame wykształcenie, umiejętności i uprawnienia wskazane w ust. V. Zadanie nr 4 (stanowiące część zamówienia) Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Siedlcach przy ulicy Bema 4A, o charakterze stałym i w zakresie: a) sporządzania opinii prawnych, b) zastępstwa procesowego i prawnego; przygotowania, prowadzenia i reprezentowania przed sądami powszechnymi i administracyjnymi, organami administracji państwowej oraz samorządowej, c) realizacji porad prawnych, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego), d) uczestniczenia w miarę potrzeb w negocjacjach urzędu z poddostawcami i innymi instytucjami, e) reprezentowania w postępowaniach windykacyjnych i egzekucyjnych w sprawach zleconych indywidualnie, f) przygotowania wzorów zarządzeń, pism, decyzji, projektów umów i innych dokumentów i aktów normatywnych dla urzędu g) aktywnej pomocy prawnej dla pracowników urzędu, w szczególności rekomendowania zapisów prawnych, h) parafowania pod względem formalno-prawnym w szczególności decyzji, umów, zaświadczeń, pozwoleń, pism i innych dokumentów, i) konsultacji telefonicznych i mailowych w pilnych sprawach prawnych z pracownikami urzędu, j) udzielania wyjaśnień, sporządzania opinii i analiz prawnych w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym analiz na gruncie regulacji prawa administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków, KPA, ustawy o służbie cywilnej, k) analizy pod względem prawnym dokumentacji przetargowej, l) udział w posiedzeniach stałych i doraźnych komisji, w szczególności kontrolnych, oraz w miarę potrzeb w przygotowywaniu postępowań, w szczególności dotyczących zamówień publicznych, w siedzibie Delegatury Zamawiającego w Siedlcach przy ul. Bema 4A w wymiarze 4 godzin pracy Wykonawcy w tygodniu (16 godzin miesięcznie), prowadzonych w formie dyżurów ustalonych w porozumieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. W szczególności w przypadku braku możliwości uczestniczenia Wykonawcy w wyznaczonym dyżurze jest on zobowiązany do wyznaczenia swojego zastępcy posiadającego tożsame wykształcenie, umiejętności i uprawnienia wskazane w ust. V. Zadanie nr 5 (stanowiące część zamówienia) Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną polegającą na sporządzaniu raportu z monitorowania obszaru prawnego, zgodnie ze specyfikacją i wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Zakres raportu: Monitorowane winny być przepisy prawne dotyczące funkcjonowania Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie w zakresie ochrony zabytków, finansów publicznych, prawa pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, archiwów zakładowych, regulacji o charakterze administracyjnym a w szczególności niżej wskazane uregulowania prawne (wraz z aktami wykonawczymi): 1. Ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, 2. Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 3. Ustawa prawo budowlane, 4. Ustawa o ochronie przyrody, 5. Ustawa o gospodarce nieruchomościami, 6. Ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, 7. Ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych, 8. Ustawa o cmentarzach i chowaniu zmarłych, 9. Ustawa o lasach, 10. Ustawa o stosunku Państwa do Kościoła katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, 11. Ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, 12. Ustawa o drogach publicznych, 13. Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, 14. Kodeks postępowania administracyjnego, 15. Ustawa o opłacie skarbowej, 16. Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, 17. Rozporządzenia Komisji Wspólnoty Europejskiej z zakresu wywozu/eksportu oraz obrotu zabytkami/dobrami kultury, 18. Kodeks pracy, 19. Ustawa o służbie cywilnej, 20. Ustawa o wolontariacie, 21. Ustawa o ochronie informacji niejawnych, 22. Ustawa o czasie prasy kierowców, 23. Prawo zamówień publicznych, 24. Ustawa o finansach publicznych, 25. Ustawa o rachunkowości, 26. Ustawa o rachunkowości budżetowej, 27. Ustawa o dostępie do informacji publicznej, 28. Ustawa o ochronie danych osobowych, 29. Ustawa o administracji rządowej w województwie, 30. Ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, 31. Kodeks etyki służby cywilnej, 32. Przepisy wskazane w części III niniejszego SIWZ, 33. Inne przepisy dotyczące ochrony zabytków i funkcjonowania Wojewódzkich Urzędów Ochrony Zabytków, Częstotliwość raportów: Raporty powinny obejmować okres 3 tygodni, być przygotowane zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 9 do SIWZ, następować po sobie. Raport przesyłany elektronicznie do wyznaczonego pracownika urzędu z Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego i dostępny dla wszystkich pracowników urzędu. Raport winien być wysyłany w poniedziałek w cyklu 3-tygodniowym. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonawca może złożyć ofertę: -na część zamówienia (wybór zadania), -na całość zamówienia (traktowane jako suma części, z ich rozbiciem na zadania i określenia wynagrodzeń dla każdej z nich) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w pełnym zakresie przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie wpisu na listę radców prawnych, adwokatów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: - wykonał przynajmniej 2 opinie/analizy prawne dotyczące ochrony zabytków dla jednostki administracji publicznej. - świadczył usługi prawnicze polegające na wykonaniu zastępstwa procesowego jednostki administracji publicznej przed sądem w co najmniej 2 sprawach, których przedmiotem był spór pomiędzy jednostką administracji publicznej a innym podmiotem.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponowanie, minimum 1 osobą, posiadającą specjalizację z zakresu prawa pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie zabytków, prawa budowlanego i które posiadają prawo wykonywania zawodu adwokata lub Radcy prawnego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności prowadzenia spraw prawnych,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2)Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.50
  • 2 - doświadczenie w zakresie ochrony zabytków - 0.25
  • 3 - doświadczenie w zakresie wykonywania usług prawnych - 0.25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany: a. Osób, realizujących bezpośrednio przedmiot umowy pod warunkiem, że inna osoba spełniała będzie warunki przedmiotowego postępowania, b. Zmiany danych adresowych, NIP pod warunkiem, że zmiany te wynikać będą ze zmian nadanych przez właściwe urzędy, c. Zmiany osób reprezentujących strony, pod warunkiem okazania przez Wykonawcę odpowiednich pełnomocnictw, d. Zmiany stawki VAT, pod warunkiem że zmiana zostanie wprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami w trakcie obowiązywania umowy. 3. Strona zgłaszająca konieczność wprowadzenia zmian w umowie złoży drugiej stronie pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy i we wniosku o zmianę postanowień umowy szczegółowo uzasadni konieczność wprowadzenia takiej zmiany. 4. Zamawiający zastrzega, że (oprócz postanowień, o których mowa w niniejszym paragrafie) będzie dokonywał szczegółowej analizy wniosku i od tego uzależnia konieczność zmian postanowień niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwkz.pl w zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie, ul. Nowy Świat 18/20, 00-373 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 09:45, miejsce: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie, ul. Nowy Świat 18/20, 00-373 Warszawa, w Kancelarii na parterze urzędu. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone na zasadach określonych ustawą PZP.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.