To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Dęblin: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów
oraz urządzeń biurowych - nuer Zp/pn/22/2009
Numer ogłoszenia: 189233 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 309596 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 551 71 00, faks 081 551 71 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów oraz urządzeń biurowych - nuer Zp/pn/22/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów oraz urządzeń biurowych do siedziby Zamawiającego w Dęblinie, przy ul. Dywizjonu 303 nr 12; 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy stanowi załącznik nr 4 do Formularza oferty zawartego w Dziale II niniejszej specyfikacji; 3) główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30125110-5, 30125120-8, 30192113-6; 4) Zamawiający zastrzega, że: a/ przedmiot zamówienia powinien być zgodny z opisem podanym przez Zamawiającego w załącznikach nr 4.1 - 4.2 do SIWZ, b/ przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieregenerowany, w nienaruszonych opakowaniach, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostawy, c/ w przypadku Części I produkty muszą posiadać co najmniej 12 miesięczną gwarancję od dnia dostawy; do materiałów eksploatacyjnych muszą być dołączone karty charakterystyki produktu niebezpiecznego, d/ w przypadku Części II urządzenia muszą posiadać co najmniej 24 miesięczną gwarancję oraz 60 miesięczną gwarancję na noże tnące niszczarek do dokumentów jawnych i 96 miesięczną gwarancję na noże tnące do niszczarek do dokumentów niejawnych, e/ do każdego urządzenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcję obsługi w języku polskim i dokument gwarancyjny z wykazem punktów serwisowych, f/ w przypadku składania ofert na produkty równoważne, w porównaniu do zalecanych przez producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia równoważności oferowanego przedmiotu z wymaganym przez Zamawiającego, poprzez przedłożenie oświadczenia producenta (załączonego do oferty), g/ Wykonawca oferujący produkty równoważne, w razie wybrania jego oferty, ponosił będzie odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego, powstałe na skutek zastosowania w nich produktu równoważnego, h/ jakość oferowanych produktów równoważnych musi pozwolić na uzyskanie porównywalnych wydajności oraz jakości wydruków w porównaniu do materiałów zalecanych do stosowania w urządzeniach przez producentów urządzeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-4.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 51474 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek i faksów
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WIA DOMBROWICZ Sp. J., ul. Pastewna 9, 02-954 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 47 566
- Oferta z najniższą ceną: 47 566 oferta z najwyższą ceną: 118551.46
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Urządzenia biurowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AVARUS Marek Jeziorski, ul. Rejtana 19A/15, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3908
- Oferta z najniższą ceną: 3908 oferta z najwyższą ceną: 13279
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Ubezpieczenie 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Dęblinie ambulansem drogowym typu C z zespołem specjalistycznym
- Roboty drogowe w zakresie wymiany nawierzchni drogi, parkingów i chodników na odcinku ulicy Szpitalnej w kompl. woj. Dęblin-Lotnisko oraz wymiany nawierzchni drogowej w kompl. woj. Dęblin-Twierdza.
- Sukcesywne dostawy napojów alkoholowych
- Usługa wynajmu kontenerów sanitarnych i przenośnych kabin toaletowych
- Realizacja obsług technicznych wraz z usuwaniem niesprawności na samolotach Diamond DA-42
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim - z prawem opcji
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Szpitala Wolskiego Sp. z o.o."
- ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do faksów BL-I.272.9.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.