Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-09
Zawiercie: Dostawa sprzętu medycznego dla Bloku Operacyjnego Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 6 zadań
Numer ogłoszenia: 189030 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, fax 032 6721532.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Bloku Operacyjnego Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 6 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego niezbędnego do prawidłowego funkjonowania Bloku Operacyjnego Szpitala Powiatowego w n/w asortymencie i ilościach: 1. Optyka artroskopowa - 1 szt. 2. Uzupełnienie do laparoskopu ( źródło światła, kamera, optyka, światłowód, pojemnik na optykę) 3. Podgrzewacz płynów - 1 szt. 4. Zgrzewarka do rękawów papierowo- foliowych - 1 szt. 5. Mechanizm napędowy ortopedyczny mini zasialny bateriami - 1 kpl. 6. Stanowisko anestezjologiczne ( wózek wielofunkcyjny ) - 4 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.16.81.00 - Endoskopy Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.81.00 - Endoskopy Oryginalny kod CPV: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dziłalności:Do potwierdzenia: aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert( w przypadktu podmiotów występujących współnie, dla każdego partnera) 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia : Do potwierdzenia : oświadczeniem o spełnianiu warunków według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia : Do potwierdzenia : wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia,z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykoanne należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu , jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną tego typu dostawę o wartości minimum 100 % ceny ofertowej netto i zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia- wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy: Do potwierdzenia : oświadczeniem o spełnianiu warunków według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ . W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących współnie , zaświadczenia wymienione w pkt 4 muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 5. Oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego : Do potwierdzenia : dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt posiada wymagane przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 30 kwietnia 2004r. właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowaniana terenie Polski.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofetowy 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków według wzoru stanowiącego zał.do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadzczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu skałdania ofert ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie , dla każdego partnera) 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadajacym swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia , z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwerdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku , jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniejjedną tego typu dostawę o wartości minimum 100 % ceny ofertowej netto i zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Do każdej pozycji załączy dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia- wzór stanowi zał. nr 6 do SIWZ 5. Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt posiada wymagane przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 30 kwietnia 2004r. właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 Sekcja Inwestycji i Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 13, 42-400 Zawierciue Sekcja Inwestycji i Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Optyka artroskopowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Optyka artroskopowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uzupełnienie do laparoskopu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uzupełnienie do laparoskopu ( źródło światła, kamera medyczna, optyka laparoskopowa, światłowód, pojemnik na optykę).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podgrzewacz płynów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podgrzewacz płynów - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zgrzewarka do rękawów papierowo- foliowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgrzewarka do rękawów papierowo- foliowych rolkowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mechanizm napędowy ortopedyczny mini.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Machanizm napędowy ortopedyczny mini zasilany bateriami.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stanowisko anestozjologiczne - 4 sztuki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko anestezjologiczne ( wózek wielofunkcyjny ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.40-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa naprawy piły ortopedycznej system 8 SAGITTAL SAW firmy STRYKER
- Dostawa nowej koparko-ładowarki urządzenia podwójnego zastosowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1711S ul. Skalny Widok w miejscowości Hucisko polegająca na wykonaniu chodnika
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego i doposażenie Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich część 3
- Zakup sprzętu medycznego do badań endoskopowych
- Przebudowa i remont pomieszczeń wraz z dostawą kolumny i lampy anestezjologicznej na potrzeby Oddziału Ginekologicznego SP ZOZ w Łapach
- Zakup zestawu laparoskopowego realizowany w ramach otrzymanej dotacji celowej na zadanie inwestycyjne pod nazwą:"Zakup zestawu laparoskopowego dla potrzeb Traktu Operacyjnego (...)
- Zakup toru laparoskopowego z zaawansowanym systemem obrazowania.
- Zakup toru laparoskopowego z zaawansowanym systemem obrazowania.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.