eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Remont nawierzchni jezdni ul. Chorzowskiej na odcinku od ul. Pszczelnej do granicy z miastem Chorzów w Bytomiu dla odcinków AB oraz B1C oraz przebudowa nawierzchni jezdni w ramach modernizacji drogi krajowej DK 79 ul. Chorzowska etap I, odcinek BB1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Bytom: Remont nawierzchni jezdni ul. Chorzowskiej na odcinku od ul. Pszczelnej do granicy z miastem Chorzów w Bytomiu dla odcinków AB oraz B1C oraz przebudowa nawierzchni jezdni w ramach modernizacji drogi krajowej DK 79 ul. Chorzowska etap I, odcinek BB1.
Numer ogłoszenia: 189012 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni ul. Chorzowskiej na odcinku od ul. Pszczelnej do granicy z miastem Chorzów w Bytomiu dla odcinków AB oraz B1C oraz przebudowa nawierzchni jezdni w ramach modernizacji drogi krajowej DK 79 ul. Chorzowska etap I, odcinek BB1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni ul. Chorzowskiej na odcinku od ul. Pszczelnej do granicy z miastem Chorzów w Bytomiu dla odcinków AB oraz B1C oraz przebudowa nawierzchni jezdni w ramach modernizacji drogi krajowej DK 79 ul. Chorzowska etap I, odcinek BB1. 2. Opis stanu istniejącego: 2.1. Ulica Chorzowska jest jedną z głównych dróg krajowych DK 79 przebiegających po terenie Gminy Bytom i łączy ją z Katowicami - stolicą województwa śląskiego poprzez Gminę Chorzów. 2.2. Natężenie ruchu drogowego jest jednym z największych na wszystkich drogach bytomskich i dochodzi do 25 tys. pojazdów na dobę. 2.3. Struktura ruchu jest bardzo niekorzystna dla warunków ruchowych i technicznych jezdni, gdyż występuje w niej bardzo duży udział samochodów ciężarowych. 2.4. Nawierzchnia jezdni ulicy wykonana jest z mieszanki mineralno-asfaltowej wykazującej już bardzo duże zmęczenie z powodu olbrzymiego natężenia ruchu samochodów i praktycznie wyczerpanie okresu eksploatacyjnego. 2.5. Jezdnia posiada cztery pasy ruchu - po dwa w każdym kierunku - oddzielone od siebie albo podwójną linią ciągłą segregacji ruchu albo wyspą wyniesioną ponad poziom jezdni z barierkami bezpieczeństwa w środku. 2.6. Na remontowanych odcinkach AB, BB1 oraz B1C występuje rozdział jezdni poprzez wyspy segregacyjne ruchu wyniesione ponad poziom jezdni. 2.7. Jezdnia ograniczona jest betonowymi krawężnikami od chodników, bądź zieleńców. Zlokalizowana jest na niej kanalizacja deszczowa ze studniami rewizyjnymi oraz studzienkami wodościekowymi po obydwóch stronach jezdni, a na odcinku z wyspą studzienki zlokalizowane są również w tym pasie. 2.8. Po obydwu stronach jezdni umieszczone jest oświetlenie uliczne. 2.9. Na rozpatrywanych odcinkach znajduje się skrzyżowanie z sygnalizacją drogową: na skrzyżowaniu przy CH (Centrum Handlowym). 2.10. Na rozpatrywanych odcinkach znajdują się przejścia dla pieszych w poziomie jezdni. 2.11. Wzdłuż drogi przebiega dwutorowa linia tramwajowa. 2.12. Na remontowanym odcinku drogi zlokalizowana jest jedna zatoka autobusowa z miejscem do wsiadania i wysiadania z poziomu chodnika. 3. Opis robót modernizacyjno-remontowych. 3.1. Modernizowane i remontowane odcinki zostały podzielone następująco: - Odcinek AB oraz B1C o łącznej długości (147,00 + 415,00) mb = 562,00 mb i powierzchni jezdni 9.300,00 m2, - Odcinek BB1 o długości 246,00 mb oraz powierzchni jezdni 5.160,00 m2, 3.2. Łączna długość remontowanych odcinków wynosi 808,00 mb. 3.3. Frezowanie bitumicznej nawierzchni jezdni jest przewidziane na głębokość określoną dla wyznaczonych odcinków o następujących wielkościach: - dla odcinków AB oraz B1C - 13 cm, - dla odcinka BB1 - 28 cm, 3.4. Destrukt asfaltowy z rozbiórki nawierzchni, jak i pozostały gruz należy wywieźć na wysypisko i w kosztach przewidzieć ich utylizację - odległość wywozu do 7 km. 3.5. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie lepikiem asfaltowym na gorąco zarówno podbudowy bitumicznej, jak i warstwy wyrównawczej oraz wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej. 3.6. Na odcinku BB1 wykonanie podbudowy bitumicznej o grubości 15 cm. Na tym odcinku wykonanie w-wy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej o grub. 8 cm oraz w-wy ścieralnej grub. 5 cm z mieszanki miner. - asfalt. typu SMA. 3.7. Na odcinkach AB oraz B1C ułożenie dwóch warstw nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej - warstwa wiążąca grub. 8 cm i w-wa ścieralna typu SMA grubości 5 cm. 3.8. Malowanie pasów segregacyjnych ruchu na gorąco za pomocą mas termoplastycznych (łącznie na wszystkich odcinkach): pasy ciągłe o pow. 240 m2, pasy przerywane o pow. 200 m2, strzałki kierunkowe ruchu o pow. 103,00 m2 i przejście dla pieszych o pow. 40,00 m2. 3.9. Montaż w osi jezdni punktowych elementów odblaskowych w gniazdach Life Lite (lub równoważne) w ilości 20 szt. 3.10. Montaż barierek chodnikowych sztywnych z pochwytem i przeciągiem z rur o średnicy 60 mm i 38 mm o rozstawie słupków z rur o średnicy 60 mm co 1,50 m w ilości 140,00 mb. 3.11. Regulacja pionowa studzienek dla: kratek ściekowych ulicznych - 12 szt; dla włazów kanałowych - 2 szt. i dla zaworów wodociągowych - 3 szt. Zabudowa 4 studzienek wodościekowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3.12. Wymiana nawierzchni chodników na kostkę betonową kształtową grub. 8 cm o pow. 1.050,00 m2. Wymiana pętli indukcyjnych sygnalizacji drogowej o łącznej długości 380,00 mb. 3.13. Zabudowa na skrzyżowaniu z sygnalizacją drogową na odcinku BB1 36 szt. magnetorezystywnych detektorów ruchu. 3.14. Wymiana na nowe barier drogowych energochłonnych jedno i dwustronnych o długości 740,00 mb. Ścinanie poboczy (na pasach zieleni przy jezdniach oraz na wyspach dzielących jezdnie) z wykonaniem zieleńców na pow. 2. 010,00 m2. UWAGA: W wycenie robót Wykonawca winien uwzględnić koszt opracowania oraz wykonania organizacji ruchu na czas realizacji robót remontowych. 4. Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w: a) Przedmiarach robót, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), c) planie sytuacyjnym , d) wzorze umowy, które stanowią odpowiednio załączniki nr 1-4 do SIWZ. 5. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia w terenie. 6. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, zastosowane materiały, liczonej od dnia odbioru końcowego potwierdzonego protokołem końcowym. 7. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r, Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 34.92.81.10 - Bariery drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 128.300,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), e) oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - pok. nr 25 - Dział Zamówień Publicznych), a kopię wadium dołączyć do oferty. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca winien wykazać, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz proporcjonalną do jego wartości, tj. co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie jezdni o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o wartości co najmniej 2.500.000,00 zł brutto każda oraz przedłożyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w celu realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi tj. co najmniej: a) jednym walcem stalowym wibracyjnym samojezdnym 8 t, b) jedną rozkładarką mas bitumicznych o szerokości roboczej stołu min. 3,5 m, c) jednym walcem statycznym ogumionym 15 ton, d) jedną frezarką do nawierzchni bitumicznej o szerokości skrawania min. 2,0 m. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12, pkt 7 oraz art. 12a ustawy Prawo budowlane, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394). Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, a w szczególności terminu wykonania zamówienia, z uwagi na: a) siłę wyższą, która spowoduje przerwanie robót, b) niesprzyjające warunki powodujące brak możliwości realizacji robót zgodnie z przyjętą w budownictwie technologią, c) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, na które nie mieli wpływu i których nie można było przewidzieć, a mających wpływ, zwłaszcza na możliwość rozpoczęcia, kontynuowania lub zakończenia robót. 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy 2. Jakiekolwiek zmiany umowy nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Jakiekolwiek zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - pok. nr 25 - Dział Zamówień Publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - pok. nr 25 - Dział Zamówień Publicznych).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.