To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-03
Warszawa: Usługa wykonania i dostawy upominków reklamowych i tablic informacyjnych POSTĘPOWANIE NUMER WEiTI/108/BZP/2012/1030
Numer ogłoszenia: 188991 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159091 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 234 51 01, faks 0-22 234 58 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania i dostawy upominków reklamowych i tablic informacyjnych POSTĘPOWANIE NUMER WEiTI/108/BZP/2012/1030.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa wykonania i dostawy upominków reklamowych i tablic informacyjnych Szczególne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Dotyczy oznakowania gadżetów, upominków reklamowych i tablic pamiątkowych -Wykonawca otrzymuje od Zamawiającego wektorowy plik wyjściowy oznakowania. Do Wykonawcy należy (jeżeli jest to niezbędne) tak dobrać grubość outlinów, aby w każdy grawer lub nadruk na różnych podłożach zachowywał proporcjonalne grubości linii; -Przedmiot zamówienia powinien być produktem wysokiej jakości, wolny od wad materiałowych i prawnych, fabrycznie nowy z bieżącej produkcji. -Grawer laserowy powinien być na tyle głęboki, by w efekcie mechanicznego niszczenia powierzchni przedmiotu w procesie normalnego użytkowania znaki były nadal czytelne, a na powierzchni jednolitej kolorystycznie ze strukturą przedmiotu (srebrny długopis) grawer musi być dodatkowo podbarwiany na ciemno; - Zamawiający wymaga próbnego graweru/nadruku na każdym z zamawianych produktów (nie dotyczy roll-upów, tablic informacyjnych i pamiątkowych); - Wskaźniki laserowe, długopisy, ołówki, latarki oraz pendrivy muszą mieć loga czytelne w tym samym kierunku. Tzn. przy ułożeniu czynną końcówką w lewą stronę (wkład, grafit, kierunek światła, złącze USB). b) Dotyczy druków CMYK-owych (torby papierowe, podkładka pod mysz, bloczek na notatki, segregator biurowy, płyta DVD) - Przekazany przez Zamawiającego (wraz z projektem graficznym) proof cyfrowy będzie podstawą weryfikacji kolorystyki każdego produktu finalnego. Także podstawą jego akceptacji lub odrzucenia. UWAGA: każda sztuka z zamawianego nakładu produktów jest gadżetem reklamowym i taką rolę powinna pełnić. Wszystkie elementy przed dostawą do Zamawiającego powinny być skontrolowane przez Wykonawcę, aby nie zdarzały się elementy wadliwe, brudne, nie dodrukowane lub posiadające inne cechy ogólnie rozumiane jako defekty (surowca lub oznakowania). Zamawiający podpisze protokół odbioru dopiero wówczas, gdy uzyska pewność, że dostarczone materiały nie podlegają reklamacji. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji oraz pełen opis techniczny dla przedmiotu zamówienia zawarte jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia. Miejsce dostawy dla przedmiotu postępowania: Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do siedziby Użytkowników tj.: Politechnika Warszawska Instytut Mikroelektroniki i Optoelektroniki, ul. Koszykowa 75, 00-662 Warszawa, pok. 238, II piętro..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przetarg realizowany na potrzeby projektu FOTONIKA I TECHNOLOGIE TERAHERCOWE - ROZWÓJ WYDZIAŁOWEGO CENTRUM BADAWCZEGO - POIG. 02.01.00-14-197/09) -Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PERT PUBLIC RELATIONS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PERT PUBLIC RELATIONS" SP. Z O.O.
- Pert Public Relations sp. z o. o., Ul. Olimpijska 9, 02-636 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 146370,00
Oferta z najniższą ceną: 146370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146370,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sprzedaż i następcze przechowywanie produktu leczniczego przeciwgruźliczego (...) postępowanie uzupełniające)
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego pojemników służących do zbierania stałych, niebezpiecznych odpadów medycznych
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Dzielna 4 m. 22 część nr 2: A. Sulkiewicza 8 m. 12
- Druk i dystrybucja publikacji wybranych wzorów matematycznych oraz wybranych wzorów i stałych fizykochemicznych
- dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z pakietami powitalnymi z logo NFZ
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.130.2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i realizacja kampanii internetowej promującej otwartość danych, w ramach projektu unijnego pn. "Dane 3.0 - wymiana, wartość"
- Kompleksowa usługa druku materiałów informacyjno-edukacyjnych, publikacji, książek, podręcznika wraz z dostawą, składem i przygotowaniem do druku dla ROPS w Lublinie z podziałem na 2 części
- Półeczka doradcy zawodowego
- Przeprowadzenie działań informacyjnych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, publikacji oraz gadżetów promocyjnych w ramach projektu pt. "Umiejętności tworzą możliwości"
- Wykonanie (druk) plakatów, ulotek, kalendarzy, kart, broszur itp. na rok 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





