Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-12
Kępno: WYBÓR ZESPOŁU INŻYNIERA KONTRAKTU W CELU ZAPEWNIENIA NADZORU NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PRZEBUDOWA ULIC POWIATOWYCH W KĘPNIE .
Numer ogłoszenia: 188936 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7828900, faks 062 7828901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR ZESPOŁU INŻYNIERA KONTRAKTU W CELU ZAPEWNIENIA NADZORU NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PRZEBUDOWA ULIC POWIATOWYCH W KĘPNIE ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Inżyniera Kontraktu, zwany dalej Inżynierem Kontraktu, zobowiązuje się do pełnienia nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulic powiatowych w Kępnie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.10.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiazany jest przed upływem terminu składania ofert wnieśc wadium w wysokości: 3.000 PLN słownie:trzy tysiące złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy łącznie spełnią następujące warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 ze zm. , a mianowicie którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy wykonawca musi spełniać następujące warunki: I. Dysponują, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1)Inżynier Kontraktu (Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu) posiadający wykształcenie wyższe, powinien wykazać się prowadzeniem minimum 1 kontraktu o wartości co najmniej 2 000.000 PLN w zakresie pełnienia funkcji inżyniera kontraktu , kierownika zespołu inżyniera kontraktu przy nadzorowaniu, rozliczaniu,, monitoringu oraz raportowania inwestycji finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające ze usługi zostały wykonane należycie. 2)Inspektor Nadzoru w branży robót drogowych, posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające zakresem w/w uprawnieniom; przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzoną aktualnym zaświadczeniem minimum 4 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi lub wykonywaniu nadzoru inwestorskiego jako kierownik budowy / robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego. 3)Inspektor Nadzoru w branży robót sanitarnych, posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające zakresem w/w uprawnieniom przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzoną aktualnym zaświadczeniem minimum 4 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi lub wykonywaniu nadzoru inwestorskiego jako kierownik budowy / robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego. 4)Inspektor Nadzoru w branży robót telekomunikacyjnych, posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające zakresem w/w uprawnieniom przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzoną aktualnym zaświadczeniem minimum 4 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi lub wykonywaniu nadzoru inwestorskiego jako kierownik budowy / robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego. 5) Inspektor Nadzoru w branży robót elektrycznych, posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające zakresem w/w uprawnieniom przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzoną aktualnym zaświadczeniem minimum 4 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi lub wykonywaniu nadzoru inwestorskiego jako kierownik budowy / robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego. II. posiadają doświadczenie w zarządzaniu i nadzorowaniu inwestycji , które finansowane były ze środków Unii Europejskiej , w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, że zrealizowali jedną usługę na kwotę co najmniej 2 000.000 PLN oraz załączenia dokumentów potwierdzających , ze ta usługa została wykonana należycie 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności wykażą, że: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200.000 PLN 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia oraz zawarte w nich informacje, według zasady: wykonawca spełnia/nie spełnia warunek. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą ( stanowiący zał. nr. 1) należy złożyć dokumenty wskazane w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, w § 1 ust. 2 pkt 2, 5 (5a), 6, w § 1 ust. 3 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.), z zastrzeżeniem wynikającym z § 2 ust. 1 pkt 1 i 2 i ust. 3 ww. rozporządzenia oraz oświadczenie w sprawie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie ustalonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - w zakresie dotyczącym podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dn. 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 5.wykaz wykonanych usług (stanowiący zał. nr 3)w zakresie inwestycji finansowanych ze środków Unii Europejskich w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający, że wykonawca wykonał je z należytą starannością co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu roli inżyniera kontraktu lub inżyniera rezydenta o wartości 2.000.000PLN.Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że ta usługa została wykonana należycie. 6.wykaz osób (stanowiący zał. nr. 4), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego; 8.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dotyczącego niniejszego zamówienia na sumę 200.000 PLN 9.dokument potwierdzający wniesienie wadium 10. wypełniony Harmonogram rzeczowo- finansowy (stanowiący zał. nr 6) 11.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepno.com.pl menu tematyczne: przetargi bieżące.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego , pokój nr 9 w godzinach urzędowania..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, pokój nr. 1 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013, Priorytet II Infrastruktura Komunikacyjna. Działanie 2.2. Poprawa dostępności do reginalnego i ponadregionalnego układu drogowego..
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Utwardzenie drogi 859610P (Kierzenko-Jutrków) kruszywem kamiennym
- Remont dróg gminnych: G859939P w Kępnie oraz G859670P w m. Osiny
- Modernizacja łazienek w Przedszkolu Samorządowym Nr 2 w Kępnie
- Skwer Sportowy im. Jana Pawła II przy ul. Nowowiejskiego w Kępnie
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markę EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertę parku wodnego w Szerzynach
- Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej średniego napięcia 15kV w strefie przemysłowej w Kleszczowie - część północna - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. " Przebudowa Kliniki Neurochirurgii w KSW im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie".
- Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowo- przetargowej modernizacji przestrzeni publicznej wokół stawu na terenie Cmentarza Powstańców Warszawy wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1451G w miejscowości Zelewo"
- Zaprojektowanie i budowa rurociągu wód dołowych i rurociągu wód popłucznych dla Stacji Uzdatniania Wody "Jan Kanty".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.