Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa do siedziby Zamawiającego w Gdańsku (zakup) fabrycznie nowego automatycznego analizatora biochemicznego do wykonywania oznaczeń ALAT (aminotransferaza alaninowa) metodą kinetyczną wraz z niezbędnymi urządzeniami sterującymi, urządzeniami pomocniczymi i akcesoriami zużywalnymi z możliwością wykonywania innych oznaczeń biochemicznych(albumina, białko całkowite) i odczynników niezbędnych do wykonania 120 000 badań ALAT,500 badań białka całkowitego,500 badań albuminy na okres 2 lat Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku SP ZOZ, do kontaktów: Krzysztof Bielec, ul. Hoene Wrońskiego 4, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5204040, fax 058 5204040, e-mail: k.bielec@krew.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krew.gda.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krzysztof Bielec, ul. Hoene Wrońskiego 4, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5204040, fax 058 5204040, e-mail: k.bielec@krew.gda.pl, www.krew.gda.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa do siedziby Zamawiającego w Gdańsku (zakup) fabrycznie nowego automatycznego analizatora biochemicznego do wykonywania oznaczeń ALAT (aminotransferaza alaninowa) metodą kinetyczną wraz z niezbędnymi urządzeniami sterującymi, urządzeniami pomocniczymi i akcesoriami zużywalnymi z możliwością wykonywania innych oznaczeń biochemicznych(albumina, białko całkowite) i odczynników niezbędnych do wykonania 120 000 badań ALAT,500 badań białka całkowitego,500 badań albuminy na okres 2 lat. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego w Gdańsku, adres jak w pkt. I.1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Gdańsku (zakup): 1) fabrycznie nowego automatycznego analizatora biochemicznego do wykonywania oznaczeń ALAT (aminotransferaza alaninowa) metodą kinetyczną wraz z niezbędnymi urządzeniami sterującymi, urządzeniami pomocniczymi i akcesoriami zużywalnymi z możliwością wykonywania innych oznaczeń biochemicznych (albumina, białko całkowite), 2) odczynników niezbędnych do wykonania 120.000 badań ALAT na okres 2 lat, 500 badań białka całkowitego oraz 500 badań albuminy wraz z niezbędnymi kalibratorami, kontrolami w okresie 24 miesięcy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Według punktu III.2. Ogłoszenia i SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.34.50 - Analizatory biochemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne Oryginalny kod CPV: 24.49.62.00 - Odczynniki do badania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Gdańsku (zakup): 1) fabrycznie nowego automatycznego analizatora biochemicznego do wykonywania oznaczeń ALAT (aminotransferaza alaninowa) metodą kinetyczną wraz z niezbędnymi urządzeniami sterującymi, urządzeniami pomocniczymi i akcesoriami zużywalnymi z możliwością wykonywania innych oznaczeń biochemicznych (albumina, białko całkowite), 2) odczynników niezbędnych do wykonania 120.000 badań ALAT na okres 2 lat, 500 badań białka całkowitego oraz 500 badań albuminy wraz z niezbędnymi kalibratorami, kontrolami w okresie 24 miesięcy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6 000,00 PLN (słownie sześć tysięcy 00/100 PLN) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: posiadanie prawa występowania w obrocie prawnym; niekaralność wykonawców ubiegających się o niniejsze zamówienie dot. przestępstw przeciw prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstw przekupstwa, przestępstw przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innych przestępstw popełnionych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, przestępstw skarbowych, przestępstw udziału w zorganizowanej grupie lub związku mającym na celu popełnienie przestępstw lub przestępstw skarbowych; nie-zaleganie z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadanie polisy OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o poniższe dokumenty przyznając im warunki: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego - informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19-maja-2006 (Dz. U. z 2006 roku nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: §1.1 pkt. 2, 3, 4 i 5. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19-maja-2006 (Dz. U. z 2006 roku nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: §1.3 pkt. 1, 2 i 3. 3. Zdolność techniczna - informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19-maja-2006 (Dz. U. z 2006 roku nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: §1.2 pkt. 2 i 4.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Parametry techniczne 40 2. Cena brutto 30 3. Gwarancja i serwis 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krew.gda.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ w formie PDF dostępna będzie na naszej stronie internetowej www.krew.gda.pl/BIP/zakładka pobierz SIWZ do dnia upływu składania ofert.SIWZ dostępna będzie na naszej stronie internetowej po zarejestrowaniu się Wykonawcy.Procedura zarejestrowania polega na prawidłowym,rzetelnym podaniu danych Wykonawcy w tabeli,wraz z adresem e-mail.Na podany przez Wykonawcę adres e-mail,po zarejestrowaniu się,przysłane zostanie automatycznie hasło.Należy wpisać podany przez Wykonawcę adres e-mail i hasło. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 14.05.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.04.2007, godzina 13:30, Siedziba Zamawiającego, sekretariat, adres jak w pkt. I.1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.03.2007.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- dostawa wraz z montażem węzła ciepłowniczego do budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
- Dostawa kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - wyczyszczenie i chemiczne zabezpieczenie mikrobiologiczne elewacji północnej i zachodniej budynku B WETI PG.
- Wykonanie przeglądów serwisowych stacjonarnych monitorów promieniowania
- Przeprowadzenie konkursów przedmiotowych dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych województwa pomorskiego w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji, dydaktycznego systemu przemysłowego spełniającego - ZP/66/055/D/25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych oraz weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora immunologicznego
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO NR FENX.06.01-IP.03-0001/23 PN.: "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- zakup i dostawa 1 zestawu systemu do mikrofuidytyki wraz z zestawem pomp dla Laboratorium Kosmicznej Inżynierii Biomedycznej Centrum Technologii Kosmicznych AGH - DE-dzp.272-251/25
- Dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Zakup i dostawa pasków testowych, dzierżawa glukometrów i oprogramowania do monitorowania poziomu glikemii w zakresie badań POCT oraz dostawa innych odczynników i testów diagnostycznych
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.