To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-04
Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu barmańskiego z podstawami flair w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 188918 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159124 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, faks 12 644 99 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu barmańskiego z podstawami flair w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie 32 godzin kursu barmańskiego z podstawami flair dla 8 pełnoletnich uczniów i uczennic Technikum Turystyczno - Gastronomicznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. trenerów legitymujących się wiedzą i doświadczeniem pozwalającym na przeprowadzenie kursu na odpowiednim poziomie, b. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. np. kserokopie prezentacji multimedialnych, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi itp.), c. sprzęt, urządzenia mechaniczne i wszelkie inne przyrządy, materiały i produkty niezbędne do prawidłowego zrealizowania programu kursu. 3/.Ramowy program kursu: Kurs musi obejmować 32 godz. lekcyjne dla grupy szkoleniowej, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz egzamin wewnętrzny (teoretyczny i praktyczny, potwierdzający nabycie umiejętności w zakresie zagadnień objętych programem kursu). Program kursu barmańskiego przygotowany przez Wykonawcę ma obejmować co najmniej poniższe zagadnienia: 1. Wyposażenie baru (prezentacja przyrządów barmana itp.) 2. Charakterystyka pracy (organizacja pracy w barze, ubiór barmana) 3. Technologia napojów alkoholowych, towaroznawstwo napojów alkoholowych i bezalkoholowych 4. Techniki miksowania i mieszania napojów alkoholowych i bezalkoholowych 5. Zasady sporządzania i podawania napojów alkoholowych i bezalkoholowych 6. Nauka pracy z shakerami 7. Garnish, sztuka przyozdabiania drinków przy pomocy świeżych owoców, takich jak: carambola, ananas, kiwi, banan, cytryny, limonki, pomarańcze, winogrona, melon i inne; 8. Podstawy sztuki flair 4/.Liczba uczestników: 8 osób - 1 grupa. 5/.Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 6/.Czas trwania kursu: - 32 godziny szkoleniowe dla grupy. Przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 min. Zajęcia dla grupy 8 osób powinny być realizowane w czasie wolnym od nauki szkolnej. 7/.Czas realizacji: od 1 października 2014 do 30 listopada 2014. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 8/.Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej, na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjanych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia wykładów i zajęć praktycznych. 9/.Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. realizacja zajęć przez wykwalifikowanych trenerów, posiadających doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, b. Wykonawca powinien zapewnić sprzęt i niezbędne produkty do przeprowadzenia kursu dla 8 uczestników (co najmniej): wyposażyć 1 salę szkoleniową w odpowiedni sprzęt nie mniej niż: - shakery - 1 dla każdego uczestnika kursu, - nalewaki - 1 dla każdego uczestnika kursu, - miarki barmańskie - szt. 8, - łyżki barmańskie do stirowania - szt. 5, - szczypce o różnej wielkości - szt. 5, - szkło barowe różnych wzorów do podawania napojów alkoholowych, bezalkoholowych i mieszanych - po szt. 8, - trybuszon - szt. 3, - blender elektryczny - szt. 1, - młynek do rozdrabniania lodu - szt. 1, - zestaw noży dekoracyjnych - szt. 2 - dzbanki o różnej wielkości do kawy, soków i wody - szt 5., - cooler - szt. 2, - Mudler - szt. 2, - kubki barmańskie - szt. 2 oraz surowce niezbędne do prawidłowej realizacji programu kursu wraz z materiałami dydaktycznymi dal uczestników kursu. c. zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu zajęć egzaminu wewnętrznego (teoretycznego i praktycznego), d. podpisanie i wydanie uczestnikom certyfikatu potwierdzającego nabyte przez uczestnika umiejętności i nadającego kwalifikacje barmańskie. 10/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zaświadczenie o ukończeniu kursu wystawi ZAMAWIAJACY. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 11/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. protokół z egzaminu wewnętrznego, d. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, e. kopie certyfikatów potwierdzających nabyte przez uczestnika umiejętności wraz z potwierdzeniem ich odbioru, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/Fakturą VAT.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZYMON KOHUT "KRAKOWSKA SZKOŁA RESTAURATORÓW"
jakie przetargi wygrała firma
SZYMON KOHUT "KRAKOWSKA SZKOŁA RESTAURATORÓW"
- Krakowska Szkoła Restauratorów Szymon Kohut, ul. Kobierzyńska 101/18, 30-348 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2379,00
Oferta z najniższą ceną: 2379,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6220,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
- Kurs eksploatacji urządzeń , instalacji i sieci energetycznych dla Gr.1 wraz z egzaminem kwalifikacyjnym
- Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica" w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - z podziałem na trzy części
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.