eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja i remont Stacji Wodociągoiwej Telefoniczna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Łódź: Modernizacja i remont Stacji Wodociągoiwej Telefoniczna
Numer ogłoszenia: 188907 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ZWiK Sp.zo.o. działający jako Pełnomocnik Łódzkiej Spółki Infrastrukturalnej sp. z o.o w Łodzi, ul. Piotrkowska 190, tel.042 6649100, fax 042 6649102, REGON 100077301 , ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778454, 6778215, faks 042 6778453, 6778482.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i remont Stacji Wodociągoiwej Telefoniczna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wielkość zamówienia - poniżej 4 845 000 euro. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać : 2.I. Zakres rzeczowy robót świadczony na rzecz Inwestora 1 - ŁSI Sp. z o.o. : Uwaga: W pierwszej kolejności należy wykonać nowe układy pomiarowo-rozliczeniowe energii elektrycznej na zasilaniu sekcji I i II rozdzielni SN-15kV i przyjęcie ich przez PGE Dystrybucja Łódź do rozliczeń po uruchomieniu układów i przesyłu danych. 1. Roboty modernizacyjne - Budynek pompowni i hydroforów: 1.1) Roboty budowlane: Roboty zewnętrzne: - wymiana obróbek blacharskich w zakresie rur spustowych oraz obróbek towarzyszących, - wykonanie podestu przed wejściem do budynku, - wykonanie w pomieszczeniu hydroforów wrót umożliwiających wjazd samochodu ciężarowego wraz wykonaniem nowego fundamentu, ściany i konstrukcji wspierającej, - wymiana daszku nad wejściem, - wymiana okien w całym budynku, - wykonanie filarków międzyokiennych, - likwidacja daszków nadokiennych oraz krat, - montaż drabiny na wydłużonych wspornikach, - Roboty wewnętrzne: - likwidacja części kanału technologicznego w pomieszczeniu hydroforów, - wykonanie ścian oporowych w kanale technologicznym, - zasypanie kanały technologicznych, - zerwanie starej posadzki w hali hydroforów, - wykonanie nowej posadzki z betonu zbrojonego z wykończeniem lastryko, - wykonanie fundamentów pod pompy, - wykonanie konstrukcji stalowych podparć dla pozostawionych rurociągów tłocznych, - wykonanie ścianki działowej oddzielającej halę pompowni od hali hydroforów, - wykonanie dwóch pomieszczeń wydzielonych za pomocą konstrukcji stalowej oraz siatki, nazywanych w dokumentacji projektowej jako klatki z siatki, - wykonanie kanałów instalacyjnych, - pomalowanie elementów stalowych, - roboty naprawcze po wykonywaniu prac instalacyjnych. 1.2) Instalacja technologiczna: - demontaż zbiorników hydroforowych, agregatów pompowych i sprężarkowych, przepustnic DN 600, zasuw DN 100-300, rurociągów DN 100-600, - montaż urządzeń i armatury, - montaż orurowania i instalacji sanitarnych - rozruch instalacji technologicznych i 72 godzinny ruch próbny, 1.3) Instalacja CO i wentylacji: - wykonanie przyłącza CO, - wykonanie instalacji CO w hali pomp, - wykonanie instalacji CO w pomieszczeniu komory zasuw, - wykonanie instalacji CO w pomieszczeniu chlorowni, - wykonanie instalacji wentylacji w pompowni, 1.4) Instalacja gazowa: - wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej od licznika gazowego do pomieszczeń kotłowni, - montaż kotłowni gazowej, - montaż urządzeń i armatury, - wykonanie systemu kominowego kotłowni, - wykonanie instalacji wentylacji pomieszczeń kotłowni, - wykonanie instalacji elektrycznej zasilania pomp i sterowania kotła, - wykonanie instalacji wodnej. 1.5) Instalacja elektryczna i AKP i A: - demontaż istniejących połączeń kablowych siłowych i sterowniczych do przepustnic w komorze zasuw, - demontaż istniejących kabli pomiarowych w komorze zasuw, - demontaż istniejących przekładników napięciowych w polach pomiarowych sekcji I i II rozdzielni SN - 15 kV, - demontaż istniejących tablic licznikowych dla zasilania I i II w budynku energetycznym, - demontaż istniejącej rozdzielni niskiego napięcia RG NN w budynku energetycznym, - demontaż istniejących mostów szynowych zasilających rozdzielnię RG NN, - odłączenie istniejących kabli odpływowych od rozdzielni RG NN, - demontaż istniejących rozdzielni technologicznych niskiego napięcia, - demontaż istniejących instalacji siłowej i sterowniczej w budynku pompowni, - demontaż istniejącej instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych w budynku pompowni, - demontaż istniejącej tablicy synoptycznej w budynku pompowni, - demontaż istniejących przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynku pompowni, - demontaż istniejącej szafki teletechnicznej na ujęciu wody Zbocze, - demontaż istniejącego CPU sterownika na ujęciu wody Stoki, - montaż połączeń kablowych siłowych, sterowniczo - sygnalizacyjnych, i pomiarowych z rozdzielni RG NN do komory zasuw, - montaż sondy hydrostatycznej w komorze zasuw, - montaż połączeń kablowych pomiarowych z RG NN do komory pomiarowej, - montaż przekładników napięciowych w polach pomiarowych sekcji I i II rozdzielni SN-15 kV, - montaż tablic licznikowych w budynku energetycznym, - montaż rozdzielni niskiego napięcia RG NN, - montaż kabli zasilających rozdzielnię RG NN z transformatora 1 i 2, - podłączenie istniejących kabli odpływowych do nowej rozdzielni RG NN, - montaż kondensatorów do kompensacji prądu biegu jałowego transformatorów z podłączeniem, - montaż szafki ST-BE w budynku energetycznym, - montaż kabli pomiarowych i sygnalizacyjnych od ST-BE do rozdzielni SN 15kV, - montaż kabli sygnalizacyjnych od ST-BE do rozdzielni RG NN, - montaż połączeń kablowych od RG NN do tablic licznikowych, - montaż kabla komunikacyjnego (do sieci przemysłowej) od ST-BE do sterownika studni 4Z, - montaż kabla komunikacyjnego (do sieci przemysłowej) od ST-BE do analizatorów w rozdzielni RG NN, - montaż opraw oświetlenia awaryjnego wraz z przewodami, - montaż korytek kablowych w budynku energetycznym, - montaż linii i złącza kablowego do podłączenia agregatu prądotwórczego, - montaż kabli do transmisji danych od budynku pompowni do budynku energetycznego i chlorowni, - montaż kabli pomiarowych od budynku pompowni do budynku komory zasuw, - montaż instalacji do przetworników ciśnienia w budynku komory zasuw, - montaż instalacji do nagrzewnic w budynku komory zasuw, - montaż korytek kablowych w budynku komory zasuw, - montaż instalacji wentylacji (zasilanie, sterowanie, kasety sterownicze) w budynku chlorowni, - montaż korytek kablowych w budynku chlorowni, - montaż rozdzielni RNC dla pomp niskiego ciśnienia w budynku pompowni, - montaż rozdzielni RWC dla pomp wysokiego ciśnienia w budynku pompowni, - montaż rozdzielni RPW potrzeb własnych w budynku pompowni, - montaż rozdzielni RK w pomieszczeniu kotłowni w budynku pompowni, - montaż rozdzielni RW w pomieszczeniu warsztatu w budynku pompowni, - montaż tablicy synoptycznej w pomieszczeniu dyspozytorni oraz uzupełnienie w tablicy synoptycznej w Dyspozytorni Wydziałowej Dąbrowa, - montaż stanowiska komputerowego w dyspozytorni, - montaż instalacji zasilającej do pomp i wentylatorów w budynku pompowni, - montaż instalacji pomiarowej i sterowniczo-sygnalizacyjnej w budynku pompowni, - montaż instalacji komunikacyjnej (kablem do sieci przemysłowej) w budynku pompowni, - montaż instalacji oświetleniowej w budynku pompowni - montaż instalacji gniazd wtyczkowych i zestawów gniazd w budynku pompowni - montaż instalacji połączeń wyrównawczych, - montaż szafki teletechniki na ujęciu wody Zbocze, - montaż aparatury elektrycznej w istniejącej rozdzielni na ujęciu Zbocze, - montaż instalacji kablowej od nowej szafki teletechniki do istniejącej rozdzielni NN na ujęciu Zbocze, - montaż sterownika na ujęciu Stoki, - przebudowa instalacji odgromowej pompowni (zgodnie z zakresem prac budowlanych), - oprogramowanie sterowników i paneli operatorskich montowanych w modernizowanym obiekcie (przepompownia, ujęcia wody), - rozruch nowo-wybudowanej instalacji elektrycznej i AKPiA oraz systemu monitoringu i pracy obiektu, - uruchomienie zdalnego przekazu danych pomiarowych, - próby i badania odbiorcze, - budowa systemu monitoringu i wizualizacji pracy obiektu w tym: - Demontaż starej i montaż nowej szafki telemechaniki w Pompowni celem transmisji danych do Dyspozytorni Wydziałowej, a dalej do Centralnej Dyspozytorni, - Budowa oprogramowania systemu wizualizacji w Pompowni i Dyspozytorni Wydziałowej (wykonanie nowej aplikacji w systemie wizualizacji w Dyspozytorni Wydziałowej w miejsce obecnej ), - Przeniesienie do nowego systemu wizualizacji aplikacji dotyczącej systemu dezynfekcji wody, - Modernizacja istniejącej instalacji sygnalizacji włamania i kontroli dostępu: - zlecić do firmy prowadzącej konserwację systemu. 2.II. Zakres rzeczowy robót świadczony na rzecz Inwestora 2 - ZWiK Sp. z o.o. : 1. Roboty remontowe - budowlane : 1.1) Budynek pompowni: - Roboty zewnętrzne: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i cieplnych ścian zewnętrznych poniżej poziomu posadzki, - wymiana opaski chodnikowej wokół budynku, - rekultywacja terenu po robotach budowlanych, - Roboty wewnętrzne: - adaptacja pomieszczeń dyspozytorni i dyżurki, - wymiana drzwi wewnętrznych w dyspozytorni i dyżurce, - montaż parapetów wewnętrznych, - zlikwidowanie miejscowych przecieków wody gruntowej przez ściany w pomieszczeniach piwnic, - wymiana wykładzin ściennych, - wymiana posadzek, - obłożenie schodów płytkami wraz z wymianą balustrady, - wykonanie sufitów podwieszonych, - obłożenie fundamentów płytkami, - oddylatowanie fundamentów od posadzki, - wymiana odbojów suwnicy, - malowanie wszystkich pomieszczeń pompowni, - malowanie elementów stalowych, - roboty naprawcze po wykonywaniu prac instalacyjnych. 1.2) Budynek chlorowni: - budynek sąsiadujący z pompownią: - wymiana ślusarki okiennej, - wymiana parapetów, - likwidacja daszków nad oknami, - likwidacja krat, - demontaż belki wciągnikowej i wciągnika, - obłożenie budynku blachą trapezową, - montaż drabiny na wydłużonych wspornikach, - wykonanie tynku wodoodpornego na cokole, - roboty naprawcze po wykonywaniu prac instalacyjnych. 1.3) Budynek komory zasuw: - budynek sąsiadujący z pompownią: - roboty naprawcze po wykonywaniu prac instalacyjnych, - naprawa odpływu kanalizacyjnego od dachowej rury spustowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Pełnomocnik zamawiającego dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podano w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Pełnomocnik zamawiającego wymaga złożenie stosownych dokumentów , uwiarygodniających te materiały i urządzenia . Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Pełnomocnika zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 70 000 zł . Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 2.1. w pieniądzu, 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. w gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu zostanie uznane za skutecznie wniesione, jeżeli w wyznaczonym terminie do składania ofert wpłynie przelewem na konto Pełnomocnika zamawiającego tj. Zakładu Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź - GETIN Noble Bank S.A. Oddział w Łodzi, nr 89 1560 0013 2026 0001 2120 0003 z dopiskiem iż wpłata dotyczy wadium w postępowaniu na Modernizacja i remont SW Telefoniczna. Wadium wnoszone w pieniądzu Pełnomocnik zamawiającego przechowuje na ww. rachunku bankowym. Oryginał lub ksero dowodu wniesienia wadium w pieniądzu (przelew) winien być załączony do składanej oferty. W przypadku dołączenia kserokopii dowodu wniesienia wadium (przelew) konieczne jest jej potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, poręczenia bankowe lub udzielone przez podmioty wymienione w punkcie 2.5. niniejszego rozdziału winny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz wystawione na Pełnomocnika zamawiającego to jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, a także zawierać zapis mówiący , iż gwarant zobowiązuje się do wypłaty Pełnomocnikowi zamawiającego pełnej kwoty wadium na jego pierwsze pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj. gdy ; 4.1 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Pełnomocnika zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie. 4.2 wykonawca, którego oferta została wybrana : a. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty. Zaleca się by oryginał/y ww. dokumentu/ów był/y załączone do oferty w sposób umożliwiający przekazanie go/ich do depozytu Pełnomocnika zamawiającego. 6. Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego ale w imieniu wszystkich członków podmiotu wspólnego (wszyscy członkowie wchodzący w skład podmiotu wspólnego powinni być wymienieni) - na zasadach określonych w niniejszym rozdziale. 7. Pełnomocnik zamawiającego zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp . 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Pełnomocnik zamawiającego zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Pełnomocnik zamawiającego zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Pełnomocnik zamawiającego żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów pkt.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Pełnomocnika zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , Pełnomocnik zamawiającego zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Pełnomocnik zamawiającego zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli : 12.1 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Pełnomocnika zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie, 12.2 wykonawca, którego oferta została wybrana : a. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykazanie się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej : a) 1 robotą ogólnobudowlaną, zawierająca w swoim zakresie montaż rozdzielni i instalacji elektrycznych oraz urządzeń pompowych wody, które były wykonane łącznie o wartości brutto nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł albo a) 1 robotą ogólnobudowlaną o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł i b) 1 robotą instalacyjną zawierającą w swoim zakresie montaż urządzeń pompowych o wartości brutto nie mniejszej niż 600 000,00 zł i c) 1 robotą elektryczną zawierającą w swoim zakresie montaż rozdzielni i instalacji elektrycznych o wartości brutto nie mniejszej niż 1 400 000,00 zł Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt.2.1),2.2) i 2.3) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj dysponowania : a) jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą : uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń , uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w odniesieniu do architektury obiektu lub odpowiadające im uprawnienia w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu zamówienia, b) jedną osobę na stanowisko kierownika robót instalacyjnych posiadającą : uprawnienia w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak : sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne lub odpowiadające im uprawnienia w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu zamówienia, c) jedną osobę na stanowisko kierownika robót elektrycznych posiadającą : uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak : sieci i instalacje elektryczne lub odpowiadające im uprawnienia w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem niżej wymienionych punktów A, B i C. A. Uprawnienia, o których mowa powyżej w pkt.3) powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006, nr 156, poz.1118 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006, nr 83, poz. 578 ze zm.). B. Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. C. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.). (ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń, o których mowa poniżej w pkt.2.1) i 2.4) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys opracowany metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z założeniami określonymi w rozdziale XIV Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może złożyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli posiada taki wpis.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień umowy , które wymagają formy pisemnej - aneksu do umowy w sytuacjach i na warunkach , określonych w § 5 ust. 4 , § 6 ust. 6 i ust. 7, § 7 ust. 7, § 12 ust.4 załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy). Dopuszcza się również zmianę postanowień umowy bez konieczności sporządzania aneksu do umowy w sytuacjach, o których mowa w § 13 ust. 6 załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZWiK Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, pok. A- 218 lub otrzymać pocztą na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ wynosi 650 PLN + koszt przesyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 10:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, budynek A, pokój nr 132 (kancelaria), która pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8-16..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający 1 i Zamawiający 2 przeznaczyli środki finansowe w n/w wysokościach : - Zamawiający 1 - Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. na wykonanie robót modernizacyjnych przeznaczyła środki finansowe : a) w roku 2010 (netto) - 325 000,00 zł b) w roku 2011 - pozostałe środki, - Zamawiający 2 -Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. na wykonanie robót remontowych przeznaczyła środki finansowe : a) w roku 2010 (netto) - 300 000,00 zł b) w roku 2011 - pozostałe środki, Zastrzega się prawo zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania w latach 2010 i 2011. Formalności jakie powinny być dopełnione przez Wykonawcę po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest złożyć Pełnomocnikowi zamawiającego niżej wymienione dokumenty : 1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale XVIII niniejszej SIWZ. 2. W przypadki osoby fizycznej aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli posiada oraz jeżeli nie załączył go do oferty. 3. Uprawnienia kierownika budowy oraz kierowników robót, o których mowa w rozdziale VI pkt.1.3) SIWZ. Do wskazanych wyżej uprawnień, Wykonawca winien załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego ( nie dotyczy osoby, o której mowa w rozdz. VI pkt.1.3) C SIWZ). 4. Wykonawca jako wytwórca odpadów ( w tym mas ziemnych ) zobowiązany jest złożyć stosowne (odpowiednie) dokumenty określone w art. 17 ust. 1 pkt.1 i 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz. U. 2007 nr 39, poz. 251 ze zm.) tj. : - w przypadku wytwarzania odpadów niebezpiecznych w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie - decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, - w przypadku wytwarzania odpadów niebezpiecznych w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne - informację o wytwarzanych odpadach oraz o sposobie gospodarowania odpadami. Uwaga Dokumenty wymienione powyżej w pkt.2-4 mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Wykonawcy występujący wspólnie : a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązani do zawarcia między sobą umowy regulującej ich współpracę i dostarczenia jej Pełnomocnikowi Zamawiającego w terminie wskazanym w piśmie powiadamiającym o wyborze oferty. Umowa ta w swojej treści musi zawierać co najmniej następujące postanowienia : -wyszczególnienie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (podmioty składające wspólną ofertę), -określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie przedmiotu zamówienia ), -wskazanie lidera do ich reprezentowania i zawarcia umowy o ile to nie wynika z dokumentów przedłożonych do oferty, -zapis mówiący, że wszyscy wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie, niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, -umowa musi być zawarta na czas nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres udzielonej rękojmi i gwarancji jakości, -zapis mówiący, że lider jest upoważniony do otrzymywania płatności i wszelkiej korespondencji, - zapis mówiący, że żaden z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego nie może scedować swoich praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy na osoby trzecie bez zgody Inwestora. Umowa podmiotów występujących wspólnie winna być złożona w oryginale. 6. Wybrany Wykonawca w terminie 7 dni od daty podpisania umowy zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia w kwocie co najmniej 1 000 000,00 zł. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ważność ubezpieczenia na okres trwania umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.