eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa oprogramowania wspomagającego obsługę opłat za korzystanie ze środowiska dla Departamentu Rolnictwa i Środowiska.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Lublin: Dostawa oprogramowania wspomagającego obsługę opłat za korzystanie ze środowiska dla Departamentu Rolnictwa i Środowiska.
Numer ogłoszenia: 188818 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4416635, 4416636, faks 081 4416635.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania wspomagającego obsługę opłat za korzystanie ze środowiska dla Departamentu Rolnictwa i Środowiska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę oprogramowania do obsługi w/w opłat (do zarządzania informacjami środowiskowymi, opłatami za korzystanie ze środowiska oraz opłatą produktową) oraz wdrożenie go w siedzibie Zamawiającego i w Filiach w Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu, tj. a) Dostawę rocznych licencji stanowiskowych zgodnie z wykazem podanym w części wymagania organizacyjne na programy komputerowe służące do zbierania, archiwizowania, przetwarzania informacji o ochronie środowiska w szczególności do zarządzania opłatami za korzystanie ze środowiska i opłatą produktową tj. weryfikacji wysokości wnoszonych opłat, ich podziału na poszczególne fundusze ochrony środowiska, wydawania decyzji administracyjnych z tego zakresu, wspomagania procesu windykacji, importu/eksportu przelewów elektronicznych do/z Home Bankingu, sporządzania raportów (OŚ-4; OŚ-4 p/g, OŚ-Op2), sporządzania wykazów o zakresie korzystania ze środowiska przez użytkownika publicznego, b) Dostarczanie zmian w oprogramowaniu w stosunku do zmian prawnych przez okres licencjonowania, c) Zaimportowanie istniejącej bazy danych (MS SQL Express 2005) do nowego systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.20.00 - Usługi zarządzania danymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. w okresie od 09.06.2006 r. do 09.06.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie dostawy oprogramowania do zarządzania opłatami z tytułu korzystania ze środowiska oraz zarządzania informacjami środowiskowymi dla administracji publicznej zawierające i wykorzystujące co najmniej katalogi: - gazów i pyłów wprowadzanych do powietrza, - paliw, - ryczałtowych środków transportu i ryczałtowych źródeł spalania, - metod uzdatniania pobieranych wód, - regionów hydrograficznych, - rodzajów ścieków i zanieczyszczeń, - jednostkowych stawek opłatowych dla powietrza, odpadów, wody, zanieczyszczeń w ściekach - oraz umożliwiające jednoczesną pracą na jednej wspólnej bazie danych na co najmniej 10 stanowiskach komputerowych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedstawia: 1. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu w trybie 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - (załącznik nr 4a i/lub 4b do SIWZ); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny); 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 09.06.2006 r.-09.06.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw oprogramowania do zarządzania opłatami z tytułu korzystania ze środowiska oraz zarządzania informacjami środowiskowymi dla administracji publicznej zawierającego i wykorzystującego co najmniej katalogi: - gazów i pyłów wprowadzanych do powietrza, - paliw, - ryczałtowych środków transportu i ryczałtowych źródeł spalania, - metod uzdatniania pobieranych wód, - regionów hydrograficznych, - rodzajów ścieków i zanieczyszczeń, - jednostkowych stawek opłatowych dla powietrza, odpadów, wody, zanieczyszczeń w ściekach - oraz umożliwiający jednoczesną pracą na jednej wspólnej bazie danych na co najmniej 10 stanowiskach komputerowych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł z podaniem jego przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że ta usługa została wykonana należycie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; II. Dokumenty w przypadku składania oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. I pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin ( II piętro, pokój 222 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin ( I piętro, pokój 128 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.