To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-11
Ruda Śląska: Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego wraz z usuwaniem skutków nieprzewidzianych zdarzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego i pieszego w pasie drogowym dróg publicznych i dróg wewnętrznych stanowiących własność gminy
Numer ogłoszenia: 188789 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150887 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego wraz z usuwaniem skutków nieprzewidzianych zdarzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego i pieszego w pasie drogowym dróg publicznych i dróg wewnętrznych stanowiących własność gminy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres prac obejmuje w szczególności: - prowadzenie bieżącego monitorowania pasa drogowego dróg wojewódzkich i powiatowych, Drogowej Trasy Średnicowej, określonych w Załączniku Nr 9 a; pod pojęciem monitorowania należy rozumieć prowadzenie co najmniej dwukrotnie w ciągu doby objazdu dróg podanych w ww. załączniku, - usuwanie przeszkód - zbieranie i transport stłuczki szklanej, rozsypanego żużlu, gruzu, żwiru, rozlanego betonu, papierów, piasku, kamieni, cegieł, węgla, opon, masy drzewnej i innych odpadów do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, - zbieranie i transport substancji niebezpiecznych (likwidacja wycieku oleju, płynów, usuwanie rozlanej farby i innych) do wyspecjalizowanych zakładów prowadzących działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych, - usuwanie odpadów powstających podczas prowadzenia akcji ratowniczej lub gaśniczej, - usuwanie wiatrołomów (złamanych gałęzi, konarów), wiatrowałów (drzew z korzeniami), zwisających nadłamanych gałęzi, złamanych gałęzi zawieszonych w koronie drzewa, wraz z wywozem niniejszych odpadów do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów lub zagospodarowanie we własnym zakresie, - zbieranie i transport zwłok zwierzęcych, martwych ptaków do wyspecjalizowanych zakładów prowadzących działalność w zakresie unieszkodliwiania takich odpadów, - porządkowanie terenu po odpustach parafialnych (wykaz i terminy odpustów określi Zamawiający), - interwencyjną wycinkę drzew (np. złamanych, obłamanych, pochylonych) nie więcej niż 30 szt. w trakcie trwania umowy (gat. miękkie lub twarde, w tym 15 szt. o średnicy z przedziału 40 - 60 cm i 7 szt. o średnicy powyżej 60 cm i 8 szt. o średnicy poniżej 40 cm) - uszkodzonych w wyniku zdarzenia losowego (np. wypadku komunikacyjnego, zjawiska atmosferycznego, podpalenia itp.), co stwarza zagrożenie bezpieczeństwa dla ruchu drogowego, pieszego i otoczenia. - w ramach usuwania drzew należy wykonać następujące czynności: odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia drzewa, zrębkowanie gałęzi i konarów, odkopanie pnia z korzeniami na głębokość 20 cm, odcięcie i usunięcie korzeni oraz frezowanie pnia, zasypanie dołu ziemią, ubicie i wyrównanie zasypanego dołu oraz wywóz pociętych pni oraz zrębków na składowisko odpadów lub zagospodarowanie we własnym zakresie, a także naprawa ewentualnych szkód powstałych podczas wykonywania ww. czynności (np. naprawa ogrodzenia, drogi itp.), Postawą interwencyjnej wycinki drzew jest protokół spisany pomiędzy Wykonawcą a pracownikiem Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska a w przypadku gdy konieczna jest natychmiastowa realizacja interwencyjnej wycinki drzewa/drzew - telefonicznie wycinkę mogą zlecić służby publiczne (Straż Miejska, Policja, Straż Pożarna, Centrum Zarządzania Kryzysowego, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska) bez konieczności spisywania protokołu. - usuwanie skutków innych zdarzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego i pieszego. 2. Przystąpienie do prac interwencyjnych o których mowa w pkt 1 winno nastąpić w czasie niezwłocznym, jednak nie później niż do 1 godziny od powzięcia wiadomości o zaistniałym zdarzeniu z prowadzonego monitorowania miasta lub od zgłoszenia interwencji (telefonicznej, faksem, pisemnej) przez służby publiczne (Straż Miejską, Policję, Straż Pożarną, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta, Centrum Zarządzania Kryzysowego). Czas realizacji prac interwencyjnych: niezwłoczny (możliwie najkrótszy), uzależniony od rodzaju koniecznej do wykonania czynności w ramach niniejszej umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany posiadać w całodobowej dyspozycji do natychmiastowego użycia następujące: 1) materiały w ilości niezbędnej (wystarczającej) do wykonania zamówienia: - piasek, - sól, - woda w przewoźnym zasobniku. 2) sprzęt - jaki wymieniono w rozdz. XII pkt 2.3.2 4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu informacji o ilości odpadów powstałych przy realizacji prac objętych niniejszą umową w danym kwartale przekazanych do przedsiębiorcy, który uzyskał zezwolenie właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) - w terminie do piętnastego dnia następnego miesiąca po zakończeniu kwartału. W informacji należy podać masę odpadów w rozbiciu na poszczególne ich rodzaje i kody odpadów wraz z informacją o miejscu ich przekazania i sposobie zagospodarowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie gospodarowania takimi odpadami (m.in. karty przekazania odpadów).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: Przedsiebiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Kokotek 33, 41-700 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
- Warsztat Usługowy Produkcyjno-Handlowy Andrzej Langner, ul. Ks. Potyki 43, 41-705 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244331,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 249475,46
Oferta z najniższą ceną: 249475,46 / Oferta z najwyższą ceną: 661986,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- ,,Dostawa pomp zatapialnych i wirowych dla realizacji zadania pt. ,,Modernizacja przepompowni przy ulicy Kokota w Rudzie Śląskiej oraz przepompowni ,,Borowa" w Mikołowie" z podziałem na zadania.
- "Zakup i dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych"
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora immunohematologicznego
- Kompleksowa obsługa placów składowych i transportu wewnętrznego na powierzchni (w tym kopalnianych sieci kolei wąskotorowych) na rzecz Polskiej Grupy Górniczej S.A. KWK Ruda Ruch Bielszowice w okresie 12 miesięcy.
- Modernizacja Rozdzielni 6kV R 102 w zakresie wymiany aparatury zabezpieczeniowej i łączeniowej wraz z modernizacją istniejącego układu sterowania pompowni głównego odwadniania na poz. 1000m dla PGG S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice.
- Remonty bieżące dróg na terenie miasta Ruda Śląska - 14 części
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o.
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona oraz zbieranych w PSZOK" - 2026
- Utrzymanie czystości na terenie plaż - opróżnianie koszy, przesiewanie, bronowanie na terenie Gminy Stegna w roku 2026
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tarłów
- Odbiór i wywóz odpadów stałych z obiektów MOSiR na terenie Miasta Katowice
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.