To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-31
Garwolin: DOSTAWA ROZWIERTAKÓW ŚRÓDSZPIKOWYCH DLA SP ZOZ W GARWOLINIE W RAMACH PROJEKTU: ZAKUP WYPOSAŻENIA DO SZPITALA POWIATOWEGO W GARWOLINIE W CELU PODNIESIENIA JAKOŚCI USŁUG MEDYCZNYCH ORAZ ZWIĘKSZENIA MOŻLIWOŚCI DIAGNOZOWANIA I LECZENIA.
Numer ogłoszenia: 188465 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156935 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, faks 25 6844700 w.619; 684 37 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ROZWIERTAKÓW ŚRÓDSZPIKOWYCH DLA SP ZOZ W GARWOLINIE W RAMACH PROJEKTU: ZAKUP WYPOSAŻENIA DO SZPITALA POWIATOWEGO W GARWOLINIE W CELU PODNIESIENIA JAKOŚCI USŁUG MEDYCZNYCH ORAZ ZWIĘKSZENIA MOŻLIWOŚCI DIAGNOZOWANIA I LECZENIA..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozwiertaków śródszpikowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie wraz z nieodpłatnym szkoleniem pracowników Zamawiającego. Zestaw rozwiertaków śródszpikowych - klp. Rozwiertak śródszpikowy giętki, rozmiar 9 - 2szt. Rozwiertak śródszpikowy giętki, rozmiar 9,5 - 2szt. Rozwiertak śródszpikowy giętki, rozmiar 10 - 2szt. Rozwiertak śródszpikowy giętki, rozmiar 10,5 - 2 szt. Rozwiertak śródszpikowy giętki, rozmiar 11 - 2szt. Rozwiertak śródszpikowy giętki, rozmiar 11,5 - 2 szt. Rozwiertak śródszpikowy giętki, rozmiar 12 - 2szt. Rozwiertak śródszpikowy giętki,rozmiar 12,5 - 2szt. Rozwiertak śródszpikowy giętki, rozmiar 13 - 2szt. Rozwiertak śródszpikowy giętki, rozmiar 13,5 - 2 szt. Rozwiertak śródszpikowy giętki, rozmiar 14 - 2szt. Rozwiertak śródszpikowy giętki, rozmiar 14,5 - 2szt. Rozwiertak śródszpikowy giętki, rozmiar 15 - 2szt. Rozwiertak śródszpikowy giętki, rozmiar 15,5 - 2 szt. 2. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierza podwykonawcom. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach: a) Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ (plik w arkuszu kalkulacyjnym), b) Wykaz parametrów technicznych (specyfikacja techniczna) - załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Parametry opisane w specyfikacji technicznej jako parametry wymagane, graniczne, odcinające są bezwzględnie wymagane i muszą być uwidocznione i potwierdzone w materiałach informacyjnych producenta, prospektach firmowych producenta opisujących przedmiot zamówienia. Nie spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia jakiegokolwiek z parametrów spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SIWZ. Brak kompletnego wpisu w rubryce parametry oferowane zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru. 6. Zaoferowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2012 roku, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny, gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych. 7. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na sprzęt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równoważności będzie należało do Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji na zaoferowany sprzęt wynosił nie mniej niż 24 miesiące, z tym zastrzeżeniem, iż Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji niż wskazany powyżej. Okres gwarancji rozpoczyna się w momencie podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego przez upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. 9. Po pierwszym uruchomieniu sprzętu - Wykonawca musi dostarczyć kartę gwarancyjną. W przypadku rozbieżności pomiędzy kartą gwarancyjną, załącznikiem do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) i warunkami dotyczącymi gwarancji wynikającymi z umowy stosuje się warunki korzystniejsze dla Zamawiającego. 10. Do sprzętu musi być dołączona instrukcja obsługi w języku polskim. Instrukcja obsługi musi zostać przekazana Zamawiającemu w dniu odbioru. 11. Wykonawca wskaże adresy i telefony kontaktowe autoryzowanego serwisu wykonującego naprawy zaoferowanego sprzętu w okresie gwarancji. 12. W okresie gwarancji Zamawiający wymaga objęcia zakupionego sprzętu serwisem technicznym i przystąpienia do naprawy w terminie nie późniejszym niż 72 h od zgłoszenia naprawy faksem, telefonicznie (każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza ten fakt) lub w formie elektronicznej. 13. W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z serwisem ponosi Wykonawca. Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego określa załącznik nr 9 do SIWZ, który stanowił będzie załącznik do oferty. 14. Wykonawca przy uruchomieniu i serwisowaniu sprzętu będzie bazował na własnym lub zewnętrznym serwisie posiadającym potwierdzone przez producenta sprzętu uprawnienia do jego uruchomienia i serwisowania. 15. Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty przeprowadzi bezpłatne szkolenia pracowników (personelu) Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, tj. nie później niż w ciągu 7 dni od daty podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego. 16. Wykaz pracowników objętych szkoleniem ustali Zamawiający. 17. Oferowany sprzęt powinny posiadać dopuszczenie do użytkowania w placówkach publicznej służby zdrowia spełniające co najmniej wymogi określone przez: - Ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz.679); - Ustawę z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności ( Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087 z późn. zm.); - Ustawę z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.) zależnie od przewidzianego przez Wytwórcę przeznaczenia sprzętu - dotyczy tylko produktów podlegających obowiązkowemu wpisowi do rejestru. 18. Zamawiający wymaga aby parametry techniczne i technologiczne były zgodne ze standardami jakościowymi obowiązującymi na rynku i aktami prawnymi precyzującymi standard wyposażenia w służbie zdrowia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego Działania 7.1 Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRYKER POLSKA Sp. z o.o., ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33264,00
Oferta z najniższą ceną: 33264,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33264,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1305W w miejscowości Celejów i Wilga - ETAP II
- ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO W RAMACH ZADANIA "TWORZENIE I UZUPEŁNIANIE ZAPASÓW MAGAZYNOWYCH NA POTRZEBY OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA GMINY GARWOLIN"
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO W RAMACH PROJEKTU "WIATR W ŻAGLE"
- "Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów, szkoleń rozwijających kompetencje zawodowe nauczycieli- podnoszenie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w ramach projektu "Wiatr w żagle"
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Dostawa nowego sprzętu medycznego na potrzeby ambulatoryjnej opieki specjalistycznej oraz rehabilitacji ambulatoryjnej
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- "ZAKUP SPRZĘTU DO REHABILITACJI LECZNICZEJ DLA PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH". W ZAKRESIE ZADANIA NARODOWEJ STRATEGII ONKOLOGICZNEJ
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





