Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-17
Nowe Skalmierzyce: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 JARZĘBINKA, UL. HALLERA 1, 63-460 NOWE SKALMIERZYCE
Numer ogłoszenia: 188431 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole Nr 1 "Jarzębinka" , Ul. Hallera 1, 63-460 Nowe Skalmierzyce, woj. wielkopolskie, tel. 62 762 17 03, faks 62 762 17 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://jarzebinka.noweskalmierzyce.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 JARZĘBINKA, UL. HALLERA 1, 63-460 NOWE SKALMIERZYCE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1.1 Demontaż konstrukcji stalowo- szklanej istniejącego przedsionka - 25,611 [m2], 1.2 Demontaż konstrukcji istniejącej żelbetowej schodów i płyty spocznikowej - 5,248 [m3]. 2. FUNDAMENTY 2.1 Roboty ziemne - 30,050 [m3], 2.2 Ławy fundamentowe żelbetowe C25)30 - 3,0 [m3], 2.3 Ściany fundamentowe z bloczków betonowych - 9,017 [m3], 2.4 Słupy żelbetowe C25)30 - 2,4 [m3], 2.5 Wieniec żelbetowy C25)30 - 0,973 [m3], 2.6 Ocieplenie ścian fundamentowych i ław fundamentowych styropianem twardym gr. 15 [cm] - 17,666 [m2], 2.7 Roboty ziemne końcowe - 29,724 [m3]. 3. KONSTRUKCJA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH 3.1 Schody żelbetowe C25)30, płytowe o gr. płyty 15 [cm] - 7,616 [m2], 3.2 Słupy żelbetowe C25)30 - 0,93 [m3] 4. PODŁOŻE POD POSADZKĘ 4.1 Podkłady betonowe C16)20 o gr. 15 [cm] - 1,926 [m3], 4.2 Folia polietylenowa gr. 0,3 [mm] - 12,84 [m2], 4.3 Izolacja cieplna z płyty z polistyrenu estrudowanego np. ECOTHERM lambda= 0,022 [W)mK] gr. 20 [cm]- 12,84 [m2], 4.4 Izolacja przeciwwilgociowa - papa termozgrzewalna gr. 4,6 [mm] - 12,84 [m2], 4.5 Podkład betonowy C25)30 gr. 4,0 [cm] - 0,514 [m3]. 5. ŚCIANY PARTERU 5.1 Ściany z cegły ceramicznej pełnej 15 [MPa] gr. 25 [cm] - 14,588 [m2], 5.2 Słupy żelbetowe C25)30 - 1,585 [m3], 5.3 Wieńce żelbetowe C25)30 - 1,413 [m3], 5.4 Ocieplenie ścian parteru styropianem gr. 15 [cm] - 29,10 [m2], 6. DACH 6.1 Konstrukcja drewniana dachu - drewno sosnowe klasy C30 impregnowane w autoklawie - 62,01 [m], 6.2 Deskowanie połaci dachowej - drewno sosnowe klasy C30 impregnowane w autoklawie - 23,20 [m2], 6.3 Rynny dachowe półokrągłe z blachy tytan - cynk gr. 0,7 [mm] o średnicy 120 [mm] - 6,26 [m], 6.4 Rury spustowe okrągłe dn. 100 [mm] z blachy tytan - cynk gr. 0,7 [mm] o średnicy 100 [mm] - 19,4 [m], 7. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE WEWNĘTRZNE 7.1 Tynki wewnętrzne wapienno - cementowe kat. III - 25,35 [m2], 7.2 Dostawa i montaż podokienników wewnętrznych z konglomeratu gr. 3,0 [cm] - 2 [szt.], 7.3 Gładź gipsowa - 25,35 [m2], 7.4 Malowanie tynków wewnętrznych farbą emulsyjną trzykrotnie - 25,35 [m2], 7.5 Ułożenie płytek podłogowych gressowych 60 x 60 cm, barwionych na wskroś - 12,84 [m2], 7.6 Ułożenie cokołu z płytek gressowych o wysokości 15 [cm] - 12,14 [m], 7.7 Balustrada przyokienna ze stali nierdzewnej satynowanej o wysokości 1,1 [m] - 2,68 [m], 8. STOLARKA OKIENNO - DRZWIOWA 8.1 Okna aluminiowe nieotwierane (spójne wizualnie z oknami dachowymi) 134 x 320 (cm] - 2 [szt.], 8.2 Drzwi stalowe ocieplane 100 x 210 [cm] np. Hormann - 1 [szt.]. 9. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE ZEWNĘTRZNE 9.1 Tynk zewnętrzny akrylowy, barwiony na wskroś, baranek 3 [mm] - 27,665 [m2], 9.2 Tynk zewnętrzny mozaikowy, barwiony na wskroś - 11,016 [m2], 9.3 Okładziny stopni z kształtek schodowych - 21,03 [m2], 9.4 Okładzina podestu schodów - 1,883 [m2], 9.5 Balustrada schodów ze stali nierdzewnej satynowanej, odpornej na warunki atmosferyczne - 11,046 [m].
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonej wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonej wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ. Na spełnienie tego warunku można polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - jeżeli oddają je do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. i 7.3. SIWZ. Przy spełnianiu tego warunku wykonawca nie może powołać się na dysponowanie zasobami innych podmiotów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, Kosztorys ofertowy, Oświadczenie w sprawie podwykonawców (jeśli biorą udział w realizacji zamówienia)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jarzebinka.noweskalmierzyce.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Przedszkole Nr 1 Jarzębinka
ul. Hallera 1
63-460 Nowe Skalmierzyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Publiczne Przedszkole Nr 1 Jarzębinka ul. Hallera 1 63-460 Nowe Skalmierzyce pokój dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. małej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w Łodzi
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.