Ogłoszenie z dnia 2010-06-30
Częstochowa: Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Częstochowie oraz odbiór zużytych materiałów
Numer ogłoszenia: 188328 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Częstochowie oraz odbiór zużytych materiałów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, plotera, kserokopiarki i faksów, określonych w załączniku Nr 1. Dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Nie dopuszcza się dostaw materiałów regenerowanych i przeterminowanych Zaoferowane produkty muszą charakteryzować się wysoką jakością tj. wytwarzane przez producenta urządzenia lub przez niego zalecane do stosowania w eksploatacji. Oferty proponujące tzw. zamienniki zostaną odrzucone. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące wymagania: - być kompatybilne ze wskazanym urządzeniem, zapewniać jego prawidłową eksploatację, - nie powodować utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, - być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie prefabrykowane, nie poddawane procesowi ponownego napełnienia, wolne od wad technicznych, kompletne, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, - zapewniać wydajność oraz wysoką jakość wydruku, nie gorsze niż materiały oryginalne producentów urządzeń - posiadać oznaczenie produktu, termin ważności, kartę charakterystyki, - być dostarczane do zamawiającego w fabrycznie zamkniętym opakowaniu zabezpieczonym odpowiednią banderolą lub hologramem stwierdzającym autentyczność produktu. W Starostwie Powiatowym są drukowane dokumenty, za które petenci ponoszą opłaty, więc dostarczane materiały eksploatacyjne muszą zapewniać wysoką jakość druku. W związku z tym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia jakości dostarczonych materiałów poprzez wykonanie próbnego wydruku. W razie stwierdzenia, że wydruk jest złej jakości (blady, niepełny, zabrudzony, mało czytelny), zamawiający złoży stosowną reklamację dostawcy, który udzieli odpowiedzi w ciągu 24 godzin. Po upływie tego terminu reklamacja uważana będzie za uznaną i dostawca zobowiązany będzie dostarczyć następnego dnia nowy produkt o lepszej jakości. Dostawca będzie także odbierał od zamawiającego zużyte materiały i poniesie koszty związanych z tym czynności. Oferowane produkty muszą być objęte minimum 12 miesięczną gwarancją. W zakresie gwarancji dostawca każdorazowo będzie wymieniał nieprawidłowo działający produkt, w terminie 24 godzin od zgłoszenia tego faktu przez zamawiającego. Gwarancja będzie obejmować także naprawy i konserwację urządzeń, jeśli ich wykonanie konieczne będzie z powodu złej jakości materiału eksploatacyjnego. Koszty związane z wszelkimi naprawami i konserwacją urządzeń poniesie dostawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ostatecznej liczby zamawianych produktów. Z tego tytułu dostawcy nie będzie przysługiwać żadne roszczenie. Dostawy realizowane będą zgodnie z zamówieniem złożonym przez zamawiającego, w którym zostanie określona ilość i asortyment materiałów. Wszystkie materiały eksploatacyjne zostały zamieszczone w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTER-ES, ul. Dojazdowa 1, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126229,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113116,00
Oferta z najniższą ceną: 113116,00 / Oferta z najwyższą ceną: 133175,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- "Roboty brukarskie na terenach stan. zas. kom. gminy, admin. i zarz.przez ZGM TBS w Sp.z o.o. ul. POW 24,42-200 Częstochowa oraz stanowiących własność ZGM TBS Sp.z o.o. ul. POW24,42-200 Częstochowa"
- "Remont pomieszczeń administracji w Areszcie Śledczym w Częstochowie"
- Dostawa stanowiska do badania procesów beztlenowych w warunkach półciągłych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Zamówienie na zakup i dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby projektu "Szkoła możliwości" - 2 części
- Dostawa paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla środków transportu i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM) /pakiet drugi/
- Uruchomienie i utrzymanie w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie i podległych Sądach Rejonowych systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących - na okres 12-stu miesięcy
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek wraz z serwisem
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku.
- Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz bębnów do drukarek dla SPZOZ w Hajnówce
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu.
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.