Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-08-31
Bia³ystok: Przetarg nieograniczony na: sukcesywne dostawy materia³ów stomatologicznych i drob-nego sprzêtu stomatologicznego z podzia³em na 2 czê¶ci.
Numer og³oszenia: 188293 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku , ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przetarg nieograniczony na: sukcesywne dostawy materia³ów stomatologicznych i drob-nego sprzêtu stomatologicznego z podzia³em na 2 czê¶ci..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na: sukcesywne dostawy materia³ów stomatologicznych i drob-nego sprzêtu stomatologicznego z podzia³em na 2 czê¶ci..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.11.00.00-0, 18.83.00.00-6, 18.81.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W CELU WYKAZANIA SPE£NIENIA PRZEZ WYKONAWCÊ WARUNKÓW, O KTÓRYCH MOWA W ART. 22 UST. 1 USTAWY PZP, KTÓRYCH OPIS SPOSOBU OCENY SPE£NIANIA ZOSTA£ DOKONANY W NINIEJSZEJ SIWZ, ZAMAWIAJ¡CY WYMAGA Z£O¯ENIA NASTÊ-PUJ¡CYCH DOKUMENTÓW: 1) Wykazu wykonanych dostaw w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wie-dzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na druku stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SIWZ oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy zosta³y wykonane.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wype³niony przez Wykonawcê Formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2) Pe³nomocnictwo do podpisywania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2. pkt 2) - w oryginale lub po¶wiadczone notarialnie lub opatrzone adnotacj± - za zgodno¶æ z orygina³em - pieczêci± wykonawcy, imienn± piecz±tk± osoby upowa¿niaj±cej na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt 2) oraz jej podpisem. 3) wype³nion± Tabelê Opisu Przedmiotu Zamówienia - za³±cznik Nr 4 do SIWZ (w zale¿no¶ci od czê¶ci zamówienia, w której Wykonawca sk³ada ofertê), 4) wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom (je¿eli s± przewidywani - za³±czyæ za³±cznik Nr 5 do SIWZ). 5) wype³niony za³±cznik Nr 7 do SIWZ - (tylko w przypadku sk³adania oferty równowa¿nej z opisem przedmiotu zamówienia);
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Jednocze¶nie strony o¶wiadczaj± , ¿e nie bêd± dokonywaæ zmiany postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzaæ nowych postanowieñ do umowy, niekorzystnych dla Kupuj±cego, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferenta, chyba, ze ko-nieczno¶æ takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili za-warcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwb.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Sekcja d/s Zamówieñ Publicznych UMB
ul. Mickiewicza 2c, 15-222 Bia³ystok.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UMB ul. Jana Kiliñskiego 1 15-089 Bia³ystok.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: sukcesywne dostawy materia³ów stomatologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy materia³ów stomatologicznych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: sukcesywne dostawy drobnego sprzêtu stomatologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy drobnego sprzêtu stomatologicznego.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.83.00.00-6, 18.81.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Modernizacja instalacji elektrycznych w obiektach o¶wiatowych: VIII LO - czê¶æ I SP Nr 6 - czê¶æ II PS Nr 65 - czê¶æ III SP Nr 20 - czê¶æ IV
- Dostawa odczynników i drobnego sprzêtu niezbêdnego do realizacji programu pozaustrojowego zap³odnienia do Kliniki Rozrodczo¶ci i Endokrynologii Ginekologicznej USK w Bia³ymstoku
- Naprawa 4 sztuk drycoolerów
- Dostawa obiadów do sto³ówki szkolnej w roku szkolnym 2024 - 2025
- Budowa Jednostki Ratowniczo-Ga¶niczej w Bia³ymstoku - etap III
- Dostawa endoprotez kolana
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy tóg prokuratorskich wraz z torbami na potrzeby Prokuratury Krajowej.
- Sukcesywna dostawa ¶rodków ochrony indywidualnej, odzie¿y i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddzia³ w Bia³ymstoku oraz Rejonów
- Sukcesywna dostawa odzie¿y, obuwia i ¶rodków ochrony indywidualnej dla turystów i przewodników Muzeum Górnictwa Wêglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesiêcy
- Zakup i dostawa odzie¿y ca³orocznej dla zespo³ów wyjazdowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Przemy¶lu"
- Dostawa odzie¿y roboczej i obuwia na potrzeby pracowników administracyjnych Wydzia³u Mechatroniki Politechniki Warszawskiej
- Zakup sukcesywna dostawa ¶rodków ochrony indywidualnej, odzie¿y roboczej, ochronnej sportowej, obuwia roboczego sportowego, rêkawic roboczych oraz toreb sportowych ¶rodków higieny na potrzeby ABW.
wiêcej: Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.