Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: wykonanie prac remontowych w zabytkowym obiekcie Zamek Piastowski, Gliwice ul. Pod Murami 2, obejmujących: remont tynków, ścian i podłóg oraz instalacji grzewczej, elektrycznej, oświetleniowej i komputerowej, na podstawie dokumentacji projektowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum w Gliwicach, do kontaktów: Teresa Samotus, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3324742, fax 032 2307366, e-mail: tsamotus@muzeum.gliwice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): info@muzeum.gliwice.pl; www.muzeum.gliwice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samorządowa instytucja kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac remontowych w zabytkowym obiekcie Zamek Piastowski, Gliwice ul. Pod Murami 2, obejmujących: remont tynków, ścian i podłóg oraz instalacji grzewczej, elektrycznej, oświetleniowej i komputerowej, na podstawie dokumentacji projektowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zamek Piastowski ul. Pod Murami 2, Gliwice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w prac remontowych w zabytkowym obiekcie Zamek Piastowski w Gliwicach ul. Pod Murami 2, zwanego dalej Obiektem: a. Remont tynków i malowanie ścian ( przy użyciu materiałów określonych w dokumentacji technicznej), wymiana posadzki klinkierowej na parterze i wykonanie podłóg z desek drewnianych na wyższych piętrach. b. Zamiana części instalacji grzewczej grzejnikowej na kanałową. c. Wykonanie instalacji elektrycznej, oświetleniowej i komputerowej w salach wystawowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wszystkie załączniki do specyfikacji stanowią jej integralną część. 6. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. l ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: L.p./ Nazwa dokumentu:/ Warunek do spełnienia: 1/ Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2/ Informacja z Krajowego Rejestru Karnego / Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3/ Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawyPrawo zamówień publicznych/ Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4/ Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego/ Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego z wykonawców 5/ Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego/ Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożony przez każdego z wykonawców 8. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: L.p./ Nazwa dokumentu:/ Warunek do spełnienia: 6/ Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 3/ Sporządzić i załączyć do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wymagane jest wykazanie minimum jednej roboty tożsamej z przedmiotem zamówienia (jedna robota tożsama - jedno potwierdzenie prawidłowego wykonania). Przez robotę tożsamą z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie robotę budowlaną, w obiekcie zabytkowym, która swoim zakresem obejmowała podobny zakres praz jak wskazany w zamówieniuW przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden wykonawca. 7/ Potencjał kadrowy - załącznik nr 4/ Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności.Wymagane jest wykazanie pracownika/pracowników posiadającego uprawnienia w specjalności w zakresie konstrukcyjno-budowlanym (do kierowania robotami),w zakresie instalacji elektrycznych (do kierowania robotami), i instalacji cieplnych ( do kierowania robotami). Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek musi spełnić co najmniej jeden wykonawca. 9. W celu potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: L.p./ Nazwa dokumentu:/ Warunek do spełnienia: 8/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia/ Załączyć do oferty polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę z osobna. 10. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 11. Brak któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów i nie uzupełnienie go w terminie wskazanym przez Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty. 12. Do oferty należy ponadto dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: L.p./ Nazwa dokumentu:/ Warunek do spełnienia:/ Nr załącznika do SIWZ 9/ Formularz oferty/ Odpowiednio wypełniony formularz oferty./ 1 10/ Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie/ Wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych)/ - 11/ Wadium/ Dowód potwierdzający złożenie wadium./ - 12/ Oświadczenie w trybie art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych./ Odpowiednio wypełniony druk "Oświadczenie w trybie art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych"/ 1 formularz oferty 13/ Kosztorys ofertowy/ Odpowiednio przygotowany kosztorys ofertowy - zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót (załącznik do niniejszej specyfikacji)/ 5 14/ Projekt umowy/ Zaparafowany projekt umowy/ 2 13. Nie złożenie któregokolwiek z powyższych dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje trzy części które należy wykonać razem. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 900,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy dziewięćset PLN) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19.04.2007 r. 3. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Wykonawca który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.) 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr ING Bank Śląski 63 1050 1285 1000 0002 0211 2793 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy do oferty załączyć numer konta na które Zamawiający dokona zwrotu wadium. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d) wpłynął wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego. 2) udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4) udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) Wszystkie załączniki do specyfikacji stanowią jej integralną część. 6) Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie przedłożonych dokumentów i zaświadczeń określonych w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: L.p./ Nazwa dokumentu:/ Warunek do spełnienia: 1/ Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2/ Informacja z Krajowego Rejestru Karnego / Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3/ Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawyPrawo zamówień publicznych/ Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4/ Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego/ Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego z wykonawców 5/ Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego/ Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożony przez każdego z wykonawców 8. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: L.p./ Nazwa dokumentu:/ Warunek do spełnienia: 6/ Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 3/ Sporządzić i załączyć do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wymagane jest wykazanie minimum jednej roboty tożsamej z przedmiotem zamówienia (jedna robota tożsama - jedno potwierdzenie prawidłowego wykonania). Przez robotę tożsamą z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie robotę budowlaną, w obiekcie zabytkowym, która swoim zakresem obejmowała podobny zakres praz jak wskazany w zamówieniuW przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden wykonawca. 7/ Potencjał kadrowy - załącznik nr 4/ Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności.Wymagane jest wykazanie pracownika/pracowników posiadającego uprawnienia w specjalności w zakresie konstrukcyjno-budowlanym (do kierowania robotami),w zakresie instalacji elektrycznych (do kierowania robotami), i instalacji cieplnych (do kierowania robotami). Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden wykonawca. 9. W celu potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: L.p./ Nazwa dokumentu:/ Warunek do spełnienia: 8/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia/ Załączyć do oferty polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę z osobna. 13.Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 14. Brak któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów i nie uzupełnienie go w terminie wskazanym przez Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty. 15. Do oferty należy ponadto dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: L.p. / Nazwa dokumentu:/ Warunek do spełnienia:/ Nr załącznika do SIWZ 9/ Formularz oferty/ Odpowiednio wypełniony formularz oferty./ 1 10/ Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie/ Wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych)/ -- 11/ Wadium/ Dowód potwierdzający złożenie wadium./ -- 12/ Oświadczenie w trybie art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych./ Odpowiednio wypełniony druk "Oświadczenie w trybie art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych"/ 1 formularz oferty 13/ Kosztorys ofertowy/ Odpowiednio przygotowany kosztorys ofertowy - zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót (załącznik do niniejszej specyfikacji)/ 5 14/ Projekt umowy/ Zaparafowany projekt umowy/ 2 13. Nie złożenie któregokolwiek z powyższych dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami - można uzyskać w dziale administracji Muzeum w Gliwicach, ul. Dolnych Wałów 8a, Teresa Samotus, tel. (032) 332-47-42, fax. (032) 230-73-66 - na stronie internetowej www.muzeum.gliwice.pl, - za pośrednictwem poczty przy czym koszt SIWZ - 20,00 zł. ( słownie: dwadzieścia zł 00/100) plus koszt przesyłki. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.gliwice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: opłata gotówką przy odbiorze bądź za pobraniem za pośrednictwem poczty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 19.05.2007; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.04.2007, godzina 10:00, sala konferencyjna nr 20 Willa Caro ul. Dolnych Wałów 8a.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.03.2007.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego z wykorzystaniem szkoleniowego urządzenia symulacji lotu klasy FNPT II MCC w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) (...)
- Modernizacja placu zabaw pomiędzy budynkami ul. Bema 20-28 a ul.Bema 30-38 w Gliwicach
- 2025 - (2) Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach(1)
- Roboty modernizacyjne i remontowe w Zespole Szkolno Przedszkolny nr 6 w Gliwicach-zamówienie w częściach.
- 2025 - Kolonie letnie z programem profilaktycznym dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym (2)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Modernizacja szatni mokrych wraz z łazienkami ogólnodostępnymi na Pływalni "Pingwin" przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.