Og³oszenie z dnia 2025-06-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
30-P-25 Opatrunki i ob³o¿enia - powtórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miejski w Gliwicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242995277
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 3308301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital4.gliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
30-P-25 Opatrunki i ob³o¿enia - powtórka
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6d798005-c134-49f2-8f3c-5e75ef83e4cc
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00275407
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=34abb3af-8a3d-475b-814b-8a66047316b43.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy wynosi 150 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie "Data przes³ania"; o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Miejski w Gliwicach Sp. z o.o.. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony powy¿ej. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 30-P-25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis wyrobów okre¶lony zosta³ w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu asortymentowo-cenowym (zwanym dalej "Zestawieniem") z podzia³em na pakiety, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
Zamawiaj±cy ¿±da, by dostarczony przedmiot zamówienia spe³nia³ wymogi okre¶lone ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1620), posiada³ oznakowanie CE, spe³nia³ wymogi wskazane w innych obowi±zuj±cych przepisach szczególnych i normach dotycz±cych przedmiotu zamówienia oraz spe³nia³ minimalne wymogi okre¶lone w SWZ.
Wykonawca winien posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce powy¿sze i jest zobowi±zany przekazaæ je zamawiaj±cemu na ka¿de ¿±danie i w ka¿dym czasie.
Zamawiaj±cy ¿±da, by dostarczony wyrób by³ ja³owy (je¶li jest to opisane w Zestawieniu), w szczelnym fabrycznym opakowaniu. Na opakowaniu musz± byæ informacje o wyrobie, co najmniej nazwa, nr katalogowy, termin wa¿no¶ci, informacje wskazane w opisie w Zestawieniu. Zamawiaj±cy wymaga, by dostarczany wyrób mia³ termin wa¿no¶ci do co najmniej 8 miesiêcy od daty dostawy.
Zamawiaj±cy przewiduje okresowe dostawy wyrobów medycznych, wed³ug potrzeb zamawiaj±cego, na podstawie "Zamówieñ czê¶ciowych". Wymagany termin dostawy czê¶ciowej – do 3 dni roboczych od daty z³o¿enia zamówienia.
Szczegó³owe warunki realizacji i rozliczania przedmiotu zamówienia (dostawy, dzier¿awa) okre¶lone s± w istotnych postanowienia umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
Z uwagi na wykorzystywane przez Zamawiaj±cego oprogramowanie zakazuje siê jakiejkolwiek ingerencji w formularz asortymentowo-cenowy. Zamawiaj±cy prosi aby Formularze asortymentowo-cenowy zosta³y z³o¿one wraz z ofert± w formacie w formacie .xls, .xlsx lub innym formacie arkusza kalkulacyjnego. Nie dopuszcza siê zmian poprzez dodanie kolumn, usuniêcie kolumn, usuniêcia arkuszy poszczególnych czê¶ci i inne.
Zamawiaj±cy oczekuje podania ceny jednostkowej z dok³adno¶ci± do 2 miejsc po przecinku.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis wyrobów okre¶lony zosta³ w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu asortymentowo-cenowym (zwanym dalej "Zestawieniem") z podzia³em na pakiety, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
Zamawiaj±cy ¿±da, by dostarczony przedmiot zamówienia spe³nia³ wymogi okre¶lone ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1620), posiada³ oznakowanie CE, spe³nia³ wymogi wskazane w innych obowi±zuj±cych przepisach szczególnych i normach dotycz±cych przedmiotu zamówienia oraz spe³nia³ minimalne wymogi okre¶lone w SWZ.
Wykonawca winien posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce powy¿sze i jest zobowi±zany przekazaæ je zamawiaj±cemu na ka¿de ¿±danie i w ka¿dym czasie.
Zamawiaj±cy ¿±da, by dostarczony wyrób by³ ja³owy (je¶li jest to opisane w Zestawieniu), w szczelnym fabrycznym opakowaniu. Na opakowaniu musz± byæ informacje o wyrobie, co najmniej nazwa, nr katalogowy, termin wa¿no¶ci, informacje wskazane w opisie w Zestawieniu. Zamawiaj±cy wymaga, by dostarczany wyrób mia³ termin wa¿no¶ci do co najmniej 8 miesiêcy od daty dostawy.
Zamawiaj±cy przewiduje okresowe dostawy wyrobów medycznych, wed³ug potrzeb zamawiaj±cego, na podstawie "Zamówieñ czê¶ciowych". Wymagany termin dostawy czê¶ciowej – do 3 dni roboczych od daty z³o¿enia zamówienia.
Szczegó³owe warunki realizacji i rozliczania przedmiotu zamówienia (dostawy, dzier¿awa) okre¶lone s± w istotnych postanowienia umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
Z uwagi na wykorzystywane przez Zamawiaj±cego oprogramowanie zakazuje siê jakiejkolwiek ingerencji w formularz asortymentowo-cenowy. Zamawiaj±cy prosi aby Formularze asortymentowo-cenowy zosta³y z³o¿one wraz z ofert± w formacie w formacie .xls, .xlsx lub innym formacie arkusza kalkulacyjnego. Nie dopuszcza siê zmian poprzez dodanie kolumn, usuniêcie kolumn, usuniêcia arkuszy poszczególnych czê¶ci i inne.
Zamawiaj±cy oczekuje podania ceny jednostkowej z dok³adno¶ci± do 2 miejsc po przecinku.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1689), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. - Za³±cznik nr 5; O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.- Za³±cznik nr 6; Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz ofertowyZa³±zcnik nr 1; Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.; Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych" sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru zawieraj±cego informacje o jego beneficjentach rzeczywistych albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, okre¶laj±cy jego beneficjentów rzeczywistych, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.; Za³±cznik nr 2; Pe³nomocnictwo (orygina³ lub kopia po¶wiadczona notarialnie) w przypadku podpisania oferty oraz po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osobê nie wymienion± w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy - je¶li dotyczy.; Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - w przypadku ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - je¶li dotczy; O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, us³ug lub robót budowlanych, które wykonaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. - Za³±cznik nr 4;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ Umowy wymaga zgody obu Stron wyra¿onej na pi¶mie w formie aneksu do Umowy pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany postanowieñ umowy nie mog± naruszaæ przepisów art. 454 i 455 ustawy.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wskazanych poni¿ej zmian istotnych postanowieñ umownych:
1) zmiany w asortymencie poprzez zast±pienie Wyrobu innym Wyrobem, w przypadku, gdy zaprzestano lub wstrzymano produkcjê asortymentu objêtego Umow±; w takiej sytuacji Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ stosowne dokumenty potwierdzaj±ce wstrzymanie b±d¼ zaprzestanie produkcji oraz wskazaæ inny lek lub wyrób medyczny (w zamian) o tych samych wskazaniach medycznych i parametrach technicznych nie gorszych ni¿ przedstawione w ofercie, w cenie jednostkowej nie wy¿szej ni¿ wskazana w Zestawieniu;
2) zmiany w asortymencie poprzez zast±pienie Wyrobu innym Wyrobem, w przypadku wprowadzenia do sprzeda¿y przez Wykonawcê/producenta wyrobu zmodyfikowanego / udoskonalonego (np. nowej generacji) lub w przypadku, gdy bêdzie to uzasadnione potrzebami Zamawiaj±cego w zwi±zku z konieczno¶ci± zapewnienia prawid³owej realizacji ¶wiadczeñ medycznych, przy zachowaniu ceny jednostkowej nie wy¿szej ni¿ wskazana w Zestawieniu;
3) zmiany w asortymencie poprzez dokonywania zmian ilo¶ciowych, pomiêdzy poszczególnymi pozycjami asortymentu wyszczególnionego w Zestawieniu, do wysoko¶ci warto¶ci umowy, w zwi±zku z uzasadnionymi potrzebami Zamawiaj±cego, czego nie da³o siê przewidzieæ w chwili przygotowania postêpowania o udzielenie zamówienia b±d¼ w przypadku, gdy wymagaæ bêdzie tego prawid³owa realizacja ¶wiadczeñ zdrowotnych przez Zamawiaj±cego
4) zmiany nazwy wyrobu lub numeru katalogowego przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich jego parametrów jak w ofercie oraz ceny okre¶lonej w Zestawieniu;
5) zmiany ilo¶ci Wyrobów wskazanych w Zestawieniu, pod warunkiem niezwiêkszania warto¶ci umowy nie wiêcej ni¿ do 10 % w stosunku do pierwotnej warto¶ci Umowy;
6) wyd³u¿enie czasu trwania Umowy:
a) w przypadku niezakoñczenia procedury wy³onienia nastêpnego Wykonawcy - nie d³u¿ej jednak ni¿ o 60 dni. Przy czym wynagrodzenie maksymalne, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy mo¿e ulec zwiêkszeniu nie wiêcej ni¿ do 10 % w stosunku do wynagrodzenia maksymalnego brutto, przyjêtego zgodnie z ofert± Wykonawcy,
b) w przypadku niewyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy przed up³ywem terminu obowi±zywania Umowy - nie d³u¿ej ni¿ o 6 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy, przy zachowaniu pierwotnej warto¶ci Umowy, pod warunkiem niezwiêkszania cen jednostkowych wskazanych w Zestawieniu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-20 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-20 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-19
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja i rozbudowa laboratoriów nowoczesnych materia³ów polimerowych i wysokoenergetycznych, znak sprawy: DZPZ.284.39.2025.AP
- ZP/G/47/25Dostawa dwóch rodzajów drutu Ag900 fi 1,72 mm (+0,01) z6 zwiniêty w kr±g o ¶rednicy ok 700 mm Kr±¿ki: 2x3 kg Ag900 fi 1,97 mm (+0,01) z6 zwiniêty w kr±g o ¶rednicy ok 700 mm Kr±¿ki:1x 7 kg
- 28-P-25 Modernizacja Oddzia³u Urologii i Urologii Onkologicznej w celu utworzenia pomieszczenia do podawania cytostatyków
- Remont pomieszczeñ III piêtra budynku Urzêdu Miejskiego w Gliwicach wraz z wymian± mebli (2)
- Roboty budowlane w Sk³adzie Krapkowice w trybie "zaprojektuj i wykonaj" z podzia³em na 3 czê¶ci: Czê¶æ 1: Remont magazynu 52 Czê¶æ 2: Remont magazynu 53 Czê¶æ 3: Remont magazynu 54
- Zespó³ Szkó³ Ogólnokszta³c±cych nr 8 ul. Syriusza 30 - uzupe³nienie infrastruktury obiektów sportowych - modernizacja o¶wietlenia bie¿ni - w systemie zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materia³ów opatrunkowych, rêkawic, preparatu do delikatnego oczyszczania cia³a bez u¿ycia wody, chusteczek nas±czanych, ³y¿ek jednorazowych oraz igie³.
- Dostawa implantów do chirurgii koñczyny dolnej.
- Dostawa implantów do endoprotez bioder.
- "Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku i drobnego sprzêtu medycznego"
- Dostawa sprzêtu medycznego, drobnego oraz jednorazowego sprzêtu medycznego dla MWOMP.
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH WG 2 PAKIETÓW
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.