eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowodostawa sprzętu oraz oprogramowania informatycznego w ramach zadania pt. e-standard w urzędzie czyli nowa jakość usług w administracji publicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-31

Legionowo: dostawa sprzętu oraz oprogramowania informatycznego w ramach zadania pt. e-standard w urzędzie czyli nowa jakość usług w administracji publicznej
Numer ogłoszenia: 188249 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu oraz oprogramowania informatycznego w ramach zadania pt. e-standard w urzędzie czyli nowa jakość usług w administracji publicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa i wdrożenie oprogramowania informatycznego oraz sprzętu dla Starostwa Powiatowego w Legionowie, realizowanego w ramach zadania pt. e-standard w urzędzie, czyli nowa jakość usług w administracji publicznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu II. Działanie 2.2 RPO Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Przedmiot zamówienia został podzielony na jedenaście ofert częściowych. Oferta częściowa NR 1 obejmuje dostawę oprogramowania komputerowego - system magazynowy w wersji na 5 stanowisk w ilości 1 program. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta częściowa NR 2 obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego - system rejestracji czasu pracy w ilości 1 kpl. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Oferta częściowa NR 3 obejmuje dostawę oprogramowania komputerowego - system monitorowania pracy w ilości monitorowanych urządzeń 300 szt. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. Oferta częściowa NR 4 obejmuje dostawę oprogramowania komputerowego - rozliczanie opłat z 11 licencjami dostępowymi w ilości 1 komplet. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ. Oferta częściowa NR 5 obejmuje dostawę 12 kpl. zestawów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ. Oferta częściowa NR 6 obejmuje dostawę oprogramowania komputerowego - platforma e-learningowa w ilości 1 szt. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ. Oferta częściowa NR 7 obejmuje dostawę oprogramowania komputerowego - portal wewnętrzny w ilości 1 szt. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. Oferta częściowa NR 8 obejmuje dostawę oprogramowania komputerowego - system do Backupu i odtwarzania danych. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ. Oferta częściowa NR 9 obejmuje dostawę sprzętu - monitoring serwerowni. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ. Oferta częściowa NR 10 obejmuje dostawę oraz wdrożenie sprzętu i oprogramowania komputerowego - system ewidencji środków trwałych w ilości 1 szt. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 10 do SIWZ. Oferta częściowa NR 11 obejmuje dostawę plotera szt. 1. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Jeżeli w SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 3. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski. 4. Użyte do realizacji zamówienia sprzęt i oprogramowanie, urządzenia, materiały muszą być fabrycznie nowe. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z wymaganiami oraz warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, - ustalenia dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, - w trakcie wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest zapewnić należyty porządek w pomieszczeniach umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie urzędu Zamawiającego. 6. Wykonawca na wykonaną usługę i dostarczony sprzęt udziela gwarancji na zainstalowane urządzenia, co najmniej jeden rok. Szczegółowe wymagania gwarancji określone są w poszczególnych przedmiotach zamówienia do 11 ofert częściowych - załączniki od nr 1 do 11 SIWZ. 7.Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, którą część przedmiotu zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W miarę posiadanych środków finansowych do 20% wartości zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.23.60.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wymagane jest po 600,00 zł słownie: po sześćset złotych tylko dla ofert częściowych nr 2 i 4 oraz dla ofert częściowych nr 6 i 8 po 400,00 zł słownie: po czterysta złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie jedno wdrożenie oferowanego systemu, oprogramowania informatycznego lub dostawy sprzętu dla poszczególnych 11 ofert częściowych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożności wykonania usług z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego. Termin zakończenia umowy może zostać zmieniony przez strony z uwzględnieniem czasu trwania przyczyny, b)zmiany oferowanych urządzeń na inne, o parametrach niegorszych niż deklarowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta, po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego, c)zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub neutralne dla Stron umowy, d)wystąpiły inne nieprzewidziane i niezawinione przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności uniemożliwiające zakończenie wykonania przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, w Zespole ds. Zamówień Publicznych na V piętrze, pokój nr 516 w cenie 40,00 PLN, po uprzednim uzgodnieniu tel. 22/784 08 72.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 13:30, miejsce: Kancelaria na parterze Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie pt. e-standard w urzędzie, czyli nowa jakość usług w administracji publicznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu II. Działanie 2.2 RPO Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: oferta częściowa nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oprogramowania komputerowego - system magazynowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: oferta częściowa nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego - system rejestracji czasu pracy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: oferta częściowa nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oprogramowania komputerowego - system monitorowania pracy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: oferta częściowa nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oprogramowania komputerowego - rozliczanie opłat.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: oferta częściowa nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 12 kpl. zestawów komputerowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: oferta częściowa nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oprogramowania komputerowego - platforma e-learningowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: oferta częściowa nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oprogramowania komputerowego - portal wewnętrzny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: oferta częściowa nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oprogramowania komputerowego - system do Backupu i odtwarzania danych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: oferta częściowa nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu - monitoring serwerowni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: oferta częściowa nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oraz wdrożenie sprzętu i oprogramowania komputerowego - system ewidencji środków trwałych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: oferta częściowa nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa plotera.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.