Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Warszawa: Dostawa artykułów spożwczych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży
Numer ogłoszenia: 18823 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie , ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8264411,5053524, faks 022 8264411, 5053358,5053524.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PPUP Poczta Polska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożwczych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży, w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy Siedlce i Ostrołęka.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 4 800 PLN (słownie: cztery tysiące osiemset złotych PLN), na całość zamówienia. - odpowiednio dla każdej części: - część 1: CP ORJ Ostrołęka: 2 800 zł. - część 2: CP ORJ Siedlce: 2 000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto, nie mniejszej niż 250.000 zł Dla poszczególnych części wartość ta wynosi : dla cz. 1 - 150 .000 zł. dla części II - 100.000 zł. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; e)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami lub oświadczeniami, f)spełniają wymagania, określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; złożą dowód wniesienia wadium. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową, metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty lub oświadczenia: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający; b)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga wykazania co najmniej jednej dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000 zł. Odpowiednio dla części I - 150.000 zł i dla części II - 100.000 zł., z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 d) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 e) wypełniony i podpisany Formularz rzeczowo - cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5,5a,5b. f) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; g)dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny Infrastruktury, Dział Zamówień Publicznych, pokój 1, piętro III, ul. Świętokrzyskiej 31/33, 00 941 Warszawa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny Infrastruktury, Dział Zamówień Publicznych, pokój 1, piętro III, ul. Świętokrzyskiej 31/33, 00 941 Warszawa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do dalszej opdsprzedaży w CP ORJ Ostrołęka..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy Ostrołęka w tym m.in. kawa mielona, w ilości ok. 1800 szt., kawa rozpuszczalna, w ilości ok. 7000 szt. herbata w ilości ok. 5500 szt., soki w ilości ok. 6000 szt. woda gazowana, w ilości ok. 2000 szt. i niegazowana w ilości ok.1600 szt. napoje w ilości ok. 5000 szt. soki w ilości ok. 2000 szt., zupki typu VIFON I KNORR mix smaków w ilości ok. 2000 szt., batony, w ilości ok. 13000 szt., draże, żelki mix smaków, w ilości ok. 300 szt., cukierki, w ilości ok. 2000 opak. wafle mix smaków, w ilości ok. 30000 szt. guma typu ORBIT mix smaków w ilości ok. 2000 szt. ciastka w ilości ok. 800 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w CP ORJ Siedlce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy Siedlce w tym m. in. cukierki, w ilości ok. 12 000 szt. opak. czekolada i wafle mix smaków w ilości ok.11 250 szt., batony, w ilości ok. 35000 szt., zupki typu, gorący kubek, w ilości ok. 3000 szt. słodka chwila- mix smaków w ilości ok. 1500 szt. Wyroby typu chałwa w ilości ok. 17 000 szt. lizaki w ilości ok. 5 000 szt., orzeszki, w ilości ok. 2000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 "Akademia Krasnoludków w Jaworze" na rok 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r. w Warszawie - na 2026 rok
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2026
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2026 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
więcej: Wyroby cukiernicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





