Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 188174 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Administracyjno-Gospodarcze , ul. Rakowiecka 2A, 00-993 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 58 56 525, faks 0 22 58 56 565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.abw.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i kserokopiarek (2 grupy asortymentowe, łącznie 317 pozycji).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: (dotyczy I grupy asortymentowej) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100) wniesionym do dnia 22.06.2009 roku do godziny 10:00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp o udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności wykonali z należytą starannością co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez takie dostawy zamawiający rozumie dostawy, których przedmiotem były materiały eksploatacyjne (takie jak: tusze, tonery i taśmy) do urządzeń drukujących i kopiujących, o wartości każdej pojedynczej dostawy co najmniej 400 000,00 zł brutto - warunek szczegółowy dotyczy I grupy asortymentowej; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 zł - warunek szczegółowy dotyczy I grupy asortymentowej; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnianie warunków oceniane będzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełniania wymagań, udziału w postępowaniu wykonawca musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 uPzp; b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 2) Od wykonawców składających ofertę na I grupę asortymentową zamawiający będzie wymagał: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Przez takie dostawy zamawiający rozumie dostawy, których przedmiotem były materiały eksploatacyjne (takie jak: tusze, tonery i taśmy) do urządzeń drukujących i kopiujących, o wartości każdej pojedynczej dostawy co najmniej 400 000,00 zł brutto; b) przedłożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.abw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Administracyjno-Gospodarcze Wydział Zamówień Publicznych 02-652 Warszawa ul. Samochodowa 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Administracyjno-Gospodarcze Wydział Zamówień Publicznych 02-652 Warszawa ul. Samochodowa 5 w Biurze Przepustek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I grupa asortymentowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I grupa asortymentowa - materiały eksploatacyjne do drukarek i telefaksów (273 pozycje asortymentowe).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.19.23.00-4, 30.19.21.13-6, 30.19.21.12-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II grupa asortymentowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II grupa asortymentowa - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek (łącznie 44 pozycje).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





