Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-14
Gdańsk: Sukcesywne dostawy żywności do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków w okresie 1 roku
Numer ogłoszenia: 18814 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zespół Żłobków , ul. Racławicka 8, 80-406 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3414736, faks 058 3414736.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy żywności do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków w okresie 1 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniższych artykułów żywnościowych przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia zawarcia umowy: Zadanie Nr 1. Jaja - ok. 51000 szt. Zadanie Nr 2. Mięso i produkty mięsne - mięsko ok. 5298 kg, wędliny ok. 426 kg Zadnie Nr 3. Świeże filety rybne - ok. 450 kg Zadanie Nr 4. Świeże warzywa i owoce, w tym ziemniaki - warzywa ok. 45246 kg, owoce ok. 23637 kg Zadanie Nr 5. Mleko i przetwory mleczne - mleko ok. 32787 l., przetwory ok. 2781 kg Zadanie Nr 6. Pieczywo - ok. 10291 kg Zadanie Nr 7. Mrożone, pasteryzowane i przetworzone warzywa i owoce - ok. 721 kg, soki owocowe i warzywne, woda mineralna - ok. 20852 l., oleje, tłuszcze zwierzęce i roślinne - ok. 1268 kg i 470 l. oraz różne produkty spożywcze - ok. 6663 kg Zadanie Nr 8. Produkty dla niemowląt - ok. 936 kg i 979 l..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 03.14.25.00 - Jaja 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.21.11.00 - Świeże filety rybne 03.21.21.00 - Ziemniaki 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.81.10.00 - Pieczywo 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.88.40.00 - Produkty dla niemowląt .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o treść oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o treść oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o treść oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o treść oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o treść oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) oświadczenie o właściwym, zgodnym z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie żywności i żywienia, wprowadzeniu oferowanych produktów do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, 2) oświadczenie o posiadaniu, wydanej na mocy art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia, aktualnej decyzji administracyjnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającej spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Na pisemny wniosek Zamawiającego dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych artykułów spożywczych określonych w załączniku nr 2 do umowy, przy zachowaniu następujących warunków: a) zmiana wynika z potrzeb odbiorców, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) zmiana następuje w obrębie zadania, c) zmiana nie powoduje przekroczenia maksymalnej wartości zadania. 2) Na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza się zmiany w rodzaju poszczególnych artykułów spożywczych określonych w załączniku nr 2 do umowy, przy zachowaniu następujących warunków: a) zmiana wynika ze zmian konfekcjonowania dostarczanych artykułów przez producenta, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) oferowane artykuły wycofano ze sprzedaży lub zakończył się na nie sezon (dla dostaw sezonowych), a proponowane zamienniki mają cechy nie gorsze niż poprzednie, c) zmiana nie powoduje przekroczenia maksymalnej wartości zadania. 3) W przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) albo zmiany stawki zryczałtowanego zwrotu podatku VAT, na pisemny wniosek zainteresowanej strony, dopuszcza się wprowadzenie nowej stawki dla środków spożywczych, których zmiana dotyczy. 4) Dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS. 5) Waloryzacja, o której mowa w pkt 4, jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków: a) złożenia pisemnego wniosku przez zainteresowaną stronę, przy czym każda ze stron ma prawo do dwukrotnej waloryzacji na swoją korzyść, b) upływu trzech miesięcy od rozpoczęcia realizacji umowy albo od poprzedniego wniosku tej strony - jeżeli jest to druga waloryzacja, c) zmiany wskaźnika, o którym mowa w ust. 4, przekraczającej 5 punktów procentowych. 6) Waloryzację, o której mowa w pkt 4, przeprowadza się w następujący sposób: a) stosuje się wskaźnik z najnowszego Biuletynu dostępnego na stronie internetowej GUS na dzień złożenia wniosku, b) przy pierwszej waloryzacji - w odniesieniu do cen z czerwca 2012 r., c) przy kolejnej waloryzacji - w odniesieniu do cen z poprzedniej waloryzacji. 7) Poza przypadkami określonymi wyżej, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenia zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od stron lub którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy albo którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdański Zespół Żłobków
ul. Racławicka 8
80-406 Gdańsk
Odpłatność: 15 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Gdańskiego Zespołu Żłobków ul. Racławicka 8 80-406 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Rozbudowa placu zabaw przy ul. Reduta Dzik w Gdańsku". Zadanie realizowane jest w ramach BO 2021, 2022 oraz inicjatyw lokalnych Rad Dzielnic 2021 pn "Plac zabaw dla dzieci przy ul. Reduta Dzik"
- "Modernizacja i rozbudowa hydrantów wewnętrznych w budynku magazynu Archiwum Państwowego w Gdańsku Oddział w Gdyni"
- wymiana pokrycia dachowego z uzupełnieniem elementów konstrukcji po pożarze budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Rybołowców 3B w Gdańsku.
- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w roku akademickim 2025/2026
- świadczenie kompleksowej usługi hotelowej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie oraz najem sal konferencyjnych w ramach wyjazdu na obóz adaptacyjny dla studentów Politechniki Gdańskiej
- Wymiana warstw nawierzchniowych w strefach dylatacji palczastych estakady E-3 i mostu M-4 w ciągu drogi krajowej nr 90 przez rzekę Wisłę k. Kwidzyna
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile
- Zakupy i dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół im. Janusza Korczaka w Szydłowie
- sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - warzyw i owoców dla Opolskiego Centrum Edukacji
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w II półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.