Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-07
Olsztyn: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 188112 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340414, faks 089 5340538.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Kwalifikacja wstępna przyspieszona po kategorii C -(przewóz rzeczy) dla 12 osób Czas trwania i sposób organizacji szkolenia: 1.Czas trwania szkolenia: do 31 października 2011r 2.Zajecia odbywać się będą na terenie miasta Olsztyn w obrębie tras komunikacyjnych. 3.Zajecia odbywać się będą w dniach od poniedziałku do piątku w godz.15.00-20.00 możliwość organizacji kursu w soboty, niedziele. 4.Wymagana minimalna ilość godzin przypadająca na jednego uczestnika kursu -teoretycznych- 130 godzin -praktycznych- 10 godzin. godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut ustaloną w sposób elastyczny. 5.Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych, na początku i na koniec szkolenia w zakresie oceny kompetencji i umiejętności. Rodzaj zaświadczeń jakie powinni otrzymać uczestnicy szkolenia: Uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia oznaczony logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Nowy Horyzont współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wzór logo dostępny u zamawiającego). Uczestnikom powinny być zapewnione: 1.Warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia. 2.Sale dydaktyczne szkoleniowe przestrzenne, odpowiednio oświetlone, stolik, krzesło ; wyposażone w minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub flipchart z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor) 3.Zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny. 4.Badanie lekarskie lekarza medycyny pracy oraz badanie psychotechniczne stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy zawodzie kierowcy. 5.Materiały szkoleniowe (materiały własne, testy, podręcznik do kwalifikacji wstępnej ) 6.Ubezpieczenie NNW. 7.Bilety MPK na miejsce szkolenia i z powrotem, 8.Catering ( kawa, herbata, cukier, mleko do kawy, woda mineralna, drobne ciasta - uzupełniane na bieżąco; 2 szt.kanapki na osobę (bułka typu kajzerka, wrocławska, poznańska z wędliną, żółtym serem, sałatą (max 8 zł osobę na każdy dzień zajęć teoretycznych) 9.Transport na zajęcia praktyczne w warunkach specjalnych. 10.Zapewnienie obiadu dwudaniowego w dniu zajęć praktycznych w warunkach specjalnych. 11.Egzamin państwowy Kwalifikacja wstępna przyspieszona po kategorii D -(przewóz osób) dla 3 osób. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia: 1.Czas trwania szkolenia: do 31 października 2011r 2.Zajecia odbywać się będą na terenie miasta Olsztyn w obrębie tras komunikacyjnych. 3.Zajecia odbywać się będą w dniach od poniedziałku do piątku w godz.15.00-20.00 możliwość organizacji kursu w soboty, niedziele. 4.Wymagana minimalna ilość godzin przypadająca na jednego uczestnika kursu -teoretycznych- 130 godzin -praktycznych- 10 godzin. godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut ustaloną w sposób elastyczny. 5.Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych, na początku i na koniec szkolenia w zakresie oceny kompetencji i umiejętności Rodzaj zaświadczeń jakie powinni otrzymać uczestnicy szkolenia: Uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia oznaczony logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Nowy Horyzont współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wzór logo dostępny u zamawiającego). Uczestnikom powinny być zapewnione: 1.Warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia. 2.Sale dydaktyczne szkoleniowe przestrzenne, odpowiednio oświetlone, stolik, krzesło ; wyposażone w minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub flipchart z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor) 3.Zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny. 4.Badanie lekarskie lekarza medycyny pracy oraz badanie psychotechniczne stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy zawodzie kierowcy. 5.Materiały szkoleniowe (materiały własne, testy, podręcznik do kwalifikacji wstępnej) 6.Ubezpieczenie NNW. 7.Bilety MPK na miejsce szkolenia i z powrotem. 8.Catering ( kawa, herbata, cukier, mleko do kawy, woda mineralna, drobne ciasta - uzupełniane na bieżąco; 2 szt.kanapki na osobę (bułka typu kajzerka, wrocławska, poznańska z wędliną, żółtym serem, sałatą (max 8 zł osobę na każdy dzień zajęć teoretycznych) 9.Transport na zajęcia praktyczne w warunkach specjalnych. 10.Zapewnienie obiadu dwudaniowego w dniu zajęć praktycznych w warunkach specjalnych. 11.Egzamin państwowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego (67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r Nr 113, poz.759 z późn.zm)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.41.10.00 - Usługi szkół jazdy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego: 1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego: 1.Wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 1a.Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji (wykonanej lub wykonywanej) co najmniej 1 usługi szkoleniowej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Przez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie przeprowadzenie: 1 usługi szkoleniowej- szkolenia kierowców zawodowych w celu uzyskania kwalifikacji wstępnej w zakresie bloków: C, C1, C+E, C1+E oraz 1 usługi szkoleniowej- szkolenia kierowców zawodowych w celu uzyskania kwalifikacji wstępnej w zakresie bloków D, D1, D+E, D1+E z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2.Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje minimum 1 dot. każdego kursu będącego przedmiotem zamówienia)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego: 1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1. 2.Wykazu dot. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb szkolenia. 3.Wykazu samochodów, którymi dysponuje Wykonawca w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi samochodami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego: 1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1. 2.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie: 1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz oferty. 2.Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy. Złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za przez notariusza, ustanawiające osobę osoby do reprezentowania Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.W przedmiocie zamówienia wymieniona jest szacunkowa liczba osób. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: a) dopuszcza się zmniejszenie ilości osób uczestniczących w szkoleniach w stosunku do liczby podanej w ogłoszeniu i SIWZ w zależności od liczby podpisanych kontraktów socjalnych, w takim przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę za faktyczną liczbę osób uczestniczących w zajęciach. b) w przypadku zaprzestania uczestnictwa w zajęciach, rezygnacji ze szkoleń osoby skierowanej, nie otrzymania zgody uprawnionego lekarza na podjęcie pracy w zawodzie kierowcy, Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność wynikającą z poniesionych na tę osobę kosztów. Wykonawca udokumentuje ten fakt w postaci pisemnego zestawienia określającego: imię, nazwisko osoby, rodzaj i kwotę poniesionych kosztów. 3.Zamawiajacy dopuszcza zmianę kadry/trenerów w trakcie kursów, w okresie przed wystąpieniem takiej sytuacji z zastrzeżeniem, iż osoby te będą miały uprawnienia, doświadczenie i wiedzę w stopniu nie niższym niż osoby zaproponowane przez Wykonawcę. 4.Zamawiajacy dopuszcza skierowanie w miejsce osób, które zaprzestały uczestnictwa w zajęciach, innych osób z listy rezerwowej. 5.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej al.M.J.Piłsudskiego 61A 10-449 Olsztyn III piętro pok.314..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej al.M.J.Piłsudskiego 61A 10-449 Olsztyn III piętro pok.317..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nowy Horyzont współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet VII, działanie 7.1 poddziałanie 7.1.1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wymiana instalacji C.O. wraz z wykonaniem izolacji przewodów rozprowadzających
- Usługa sprzątania pomieszczeń RDW Olecko i OD Gołdap w latach 2025-2027
- 2026 Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- "Dostawa leków i suplementów diety na potrzeby Polikliniki Wydziału Medycyny Weterynaryjnej"
- Dostawa materiałów konserwacyjnych i ogólnobudowlanych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Działanie na rzecz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej i ich otoczenia - usługi pedagogiczne w ramach projektu: Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie Powiatu Poddębickiego - II postęp.
- "Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - usługi szkoleniowe
- Realizacja działań dotyczących poprawy świadomości ekologicznej-"Efektywny rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury ZIT MOF Piły-Przebudowa zieleni wzdłuż Bulwarów Europejskich (...)"-powtórzony 3
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z zapewnieniem wyżywienia dla uczestników projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych" - 3 części.
- Prowadzenie grupy edukacyjno - wspierającej w ramach projektu pn. "Usługi społeczne w Siemianowicach Śląskich"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Prawa jazdy kat. B
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





