Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-09
Płock: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie malowania elewacji wraz z naprawą tynków oraz usunięcie krat w oknach budynku B (w części modernizowanej) MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie przy Al. Wojska Polskiego 25 wraz z uzyskaniem stosownych decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego (elewacja od strony ul. Felińskiego).
Numer ogłoszenia: 187990 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, ul. Kolegialna 19, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678452, fax 024 2628842.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwomp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie malowania elewacji wraz z naprawą tynków oraz usunięcie krat w oknach budynku B (w części modernizowanej) MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie przy Al. Wojska Polskiego 25 wraz z uzyskaniem stosownych decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego (elewacja od strony ul. Felińskiego)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie malowania elewacji wraz z naprawą tynków oraz usunięcie krat w oknach budynku B (w części modernizowanej) MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie przy Al. Wojska Polskiego 25 wraz z uzyskaniem stosownych decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego (elewacja od strony ul. Felińskiego).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek do spełnienia: 1. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 3. Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownika budowy) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 4 do SIWZ 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (minimum trzech), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ 3. Dokument potwierdzający, że co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownika budowy) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nazwa oświadczenia lub dokumentu potwierdzającego: 1. Formularz oferty - Wypełniony i podpisany formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2. Oświadczenie art. 22 ust. 1 - oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Doświadczanie Wykonawcy - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (minimum trzech), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; 6. Wykaz kadry - Dokument potwierdzający, że co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownika budowy) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 7. Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 8. Pełnomocnictwo (konsorcjum) - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwomp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy 09 - 402 Płock, ul. Kolegialna 19, pokój nr 113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy 09 - 402 Płock, ul. Kolegialna 19, Kancelaria pokój nr 8..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonanie rozbiórki garażu i ściany murowanej wraz z nawierzchnią z chodnika przy ul. 1 Maja 3/5 dla Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Remont pomieszczeń w budynkach wykorzystywanych na potrzeby prowadzonej działalności 2
- Usługa wdrożenia systemu nawigacji w budynkach użytkowanych przez Akademickie Liceum Ogólnokształcące przy Akademii Mazowieckiej w Płocku z uwzględnieniem potrzeb osób z autyzmem.
- Wykonanie skweru na osiedlu Zielony Jar w Płocku
- Usługa w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych.
- Remont pokrycia dachowego budynku Medycznej Szkoły Policealnej w Płocku przy Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 8.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli- remont zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Utworzenie mieszkań wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
- WYKONANIE INIEKCJI KRYSTALICZEJ W ŚCIANACH FUNDAMENTOWYCH BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM UL. ZŁOCIENIECKA 5
- Modernizacja świetlic wiejskich w miejscowości Chotel Czerwony i Brzezie oraz Gminnego Centrum Kultury w Wiślicy wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem
więcej: Malowanie budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.