eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych i innych akcesoriów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-24

Lublin: Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych i innych akcesoriów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 187943 - 2016; data zamieszczenia: 24.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99129 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych i innych akcesoriów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda, aby Wykonawca: 1. w części 2 i 3: 1/ Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia, za pomocą faksu lub e-maila, 2/ W przypadku gdy lek zostanie wycofany z użytku, w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaoferować równoważnik o niegorszych parametrach niż lek opisany w SIWZ i w tej samej cenie, 2. w części 1; 4; 5: 1/ Wykonawca dostarczał każdorazowo przedmiot zamówienia w ciągu 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego 2/ zapewnił dla asortymentu zawartego w części 4 tj. nici okres ważności wynoszący minimum 12 miesięcy od daty dostawy. Ponadto dla wszystkich części: 1/ Dostawca dostarczać będzie przedmiot umowy własnym środkiem transportu i na własny koszt wraz z wniesieniem do pomieszczeń Klinik Weterynaryjnych przy ul. Głębokiej 30 lub do Magazynu Centralnego przy ul. Akademickiej 12A lub w uzasadnionych przypadkach do wskazanych przez Odbiorcę jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, w oparciu o pisemne zamówienia składane przez Sekcję ds. Zaopatrzenia lub innego wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika, za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin i miejsce dostawy, które będzie wykonywane przez Dostawcę. 2/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1i 1A i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i 4A i/lub 5 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie. 3/ Wykonawca zobowiązuje się aby faktura VAT zawierała cenę jednostkową netto zamawianego asortymentu. 4/ Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę w danej części może stosować w trakcie ich trwania dodatkowe rabaty, opusty, promocje. 5/ Zamawiający zastrzega możliwość nie wybrania całego asortymentu wymienionego w poszczególnych częściach postępowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.61.70.00 - Dodatki mineralne 33.65.16.90 - Szczepionki dla medycyny weterynaryjnej 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.16.23 - Zestawy pierwszej pomocy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa materiałów opatrunkowych, igieł medycznych, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zarys International Group sp. z o.o. sp. k., Ul. Pod Borem 18,, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104685,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144876,67

  • Oferta z najniższą ceną: 144876,67 / Oferta z najwyższą ceną: 150046,03

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: dostawa leków farmacji ludzkiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lewap sp. z o.o., Ul. Obrońców Pokoju 11,, 21-010 Łęczna, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43412,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41604,54

  • Oferta z najniższą ceną: 41604,54 / Oferta z najwyższą ceną: 70457,99

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych oraz szczepionek dla medycyny weterynaryjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.Z.F.W Centrowet sp. z o.o. O/Lublin, Ul. Chemiczna 11 B, 20-329 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 529425,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 510728,37

  • Oferta z najniższą ceną: 510728,37 / Oferta z najwyższą ceną: 587309,10

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: dostawa zestawów pierwszej pomocy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nasza Apteka sp. z o.o. ,, ul. Romera 37, 20-473 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4254,12

  • Oferta z najniższą ceną: 4254,12 / Oferta z najwyższą ceną: 5670,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.