eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Przygotowanie, dostawa oraz podawanie posiłków i napoi w termosach dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Orzeszu ul. Taugutta 45.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-28

Orzesze: Przygotowanie, dostawa oraz podawanie posiłków i napoi w termosach dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Orzeszu ul. Taugutta 45.
Numer ogłoszenia: 18792 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Traugutta 45, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2215362, fax 032 2215362.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsorzesze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc Społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, dostawa oraz podawanie posiłków i napoi w termosach dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Orzeszu ul. Taugutta 45..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, dostawa oraz podawanie posiłków i napoi w termosach dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Orzeszu ul. Taugutta 45.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów Kod CPV wg słownika 2008: 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium 30000 zł. zabezpieczenie 5% wynagrodzenia brutto za przedmiot umowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki jakie powinni spełniać Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) wykonali, wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na przygotowaniu, dostawie i podawaniu posiłków, o wartości minimum 400 000 zł brutto każda; c) spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych , e) dysponują minimum jedną osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe o specjalności dietetyk, f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w pkt. XVIII SIWZ i zostanie przeprowadzona z godnie z formułą (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (na załączonym druku nr 1 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; Uwaga! Z dokumentu określonego w pkt. XVIII ppkt.b) SIWZ musi wynikać zakres działalności wykonawcy, sposób reprezentacji wykonawcy, osoby które są uprawnione do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu. Uwaga! Dokument określony w pkt. XVIII ppkt. b) SIWZ uważa się za aktualny jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonanych, wykonywanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług polegających na przygotowaniu, dostawie i podawaniu posiłków , o wartości minimum 400 000 zł brutto każda; na załączonym formularzu zał.nr 3 do SIWZ, d) referencje potwierdzające należyte wykonanie usług o których mowa w wykazie usług zrealizowanych przez wykonawcę ; minimum 2 referencje e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 300000 zł. j) wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacja na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia - minimum 1 osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe o specjalności dietetyk - wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ; k) dokument potwierdzający, iż osoba wskazana w zał. nr 4 do SIWZ posiada kwalifikacje zawodowe o specjalności dietetyk; Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów o których mowa w pkt. XVIII ppkt. b,e,f,h, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku dokumentu o którym mowa w pkt. XVIII ppkt. g SIWZ w miejsce tego dokumentu składa się zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga! Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Oferta zostanie odrzucona, gdy wystąpi jedna z okoliczności przewidzianych w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty określone w pkt. XVIII należy składać w oryginale lub kserokopii. W przypadku dokumentów złożonych w formie kserokopii, należy je potwierdzić za zgodność z oryginałem wprowadzając następujące zapisy: potwierdzam za zgodność z oryginałem lub za zgodność z oryginałem, datę potwierdzenia kopii i podpis wykonawcy. Wszystkie wymagane przez Zamawiającego informacje należy złożyć na załączonych do specyfikacji formularzach. Zamawiający dopuszcza możliwość przepisania przez wykonawcę załączonych formularzy i druków z obowiązkiem zachowania układu i elementów. W przypadku skorzystania przez wykonawcę z uprawnienia wynikającego z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawcy powinni złożyć pisemne oświadczenie, nie później niż w terminie składania ofert, które informacje zawarte w ofercie oraz w zaświadczeniach i oświadczeniach składanych w trakcie postępowania stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsorzesze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Orzeszu Ul. Traugutta 45 43-180 Orzesze tel. 0322215362.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Orzeszu Ul. Traugutta 45 43-180 Orzesze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 01.05.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.