eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa odczynników mikrobiologicznych wraz z dzierżawą aparatury automatycznego odczytu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Poznań: Dostawa odczynników mikrobiologicznych wraz z dzierżawą aparatury automatycznego odczytu
Numer ogłoszenia: 187809 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, fax 061 8691695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników mikrobiologicznych wraz z dzierżawą aparatury automatycznego odczytu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Testy do identyfikacji drobnoustrojów 1800 testów 2 Testy do oznaczania oporności 3600 testów 3 Sól fizjologiczna 1 op. 3 x 500 ml 12 4 Końcówki do pipet 1 op. a 96 szt. 80 5 Probówki 1 op. a 2000 szt 4 6 Dzierżawa systemu automatycznego do identyfikacji i oceny wrażliwości Parametry graniczne Załącznik A 12 Załącznik A Wymogi dla aparatury: 1. Pełna automatyzacja wykonania badania: napełnianie testów, inkubacja, odczyt, wydruk wyniku 2. Czas identyfikacji :3-10 godzin, oznaczania lekowrażliwości:6-12 godz. 3. Wynik wrażliwości podawany w MIC 4. Pojemność aparatu- nie większa niż 70 miejsc pomiarowych 5. Rozdzielne testy identyfikacyjne i antybiogramowe. 6. Szeroki zakres identyfikacyjny drobnoustrojów. 7. Możliwość wykrywania wszystkich mechanizmów oporności drobnoustrojów (ESBL, MRSA, VRE, HLAR, GISA) 8. Zakres oprogramowania; a) wersja graficzna b) rejestracja i archiwizacja c) formatowanie wyników przez użytkownika d) analizy statystyczne e) możliwość dwukierunkowej transmisji danych f) możliwość wprowadzania danych o dodatkowych testach g) możliwość połączenia z innymi aparatami mikrobiologicznymi h) Instrukcja obsługi w języku polskim 9. Czas reakcji serwisu: 24 godz. 10. Bezpłatny serwis w czasie trwania umowy. 11. Certyfikat ISO 9001:2000 12. Rok produkcji analizatora: 2004 lub późniejszy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Brak.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału opisane w przedmiotowym postępowaniu i załączą do oferty wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty: 1) W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp zobowiązani są złożyć następujące oświadczenie: b) Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17. 1) Dodatkowe oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę złożoną przez Wykonawcę: a) Formularz Ofertowy. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. c) Katalogi, ulotki i opisy techniczne zawierające szczegółowe dane zaproponowanych produktów (dane szczegółowe przedmiotu zamówienia), które umożliwią potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego. d) Dla wyrobów medycznych (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę certyfikatów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów: a) W klasie I oraz IIa deklarację zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty, b) W klasie IIb oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty.Są to dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodnie z komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych. e) W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na odczynniki do diagnostyki (In vitro) Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż zaoferowane przez niego odczynniki są do zastosowań (In vitro). f) Oświadczenie o posiadaniu metodyków dla poszczególnych odczynników. Zastrzegamy sobie możliwość żądania ich przedstawienia w każdym momencie po złożeniu oferty oraz bezwzględnie po podpisaniu umowy. g) Oświadczenie o posiadaniu kart charakterystyki zaoferowanych odczynników dla których istnieje ustawowy obowiązek ich wystawiania (w rozumieniu Ustawy o substancjach i preparatach chemicznych z dnia 11 stycznia 2001r. Dz. U. Nr 11, poz. 84 z późn. zmianami), wraz z oświadczeniem o zobowiązaniu się Wykonawcy do ich przekazania w wersji papierowej na każde wezwanie Zamawiającego h) Dla produktów leczniczych Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wystawionego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (art. 7 w związku z art. 28 Prawa farmaceutycznego z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. Nr 126, poz. 1381 z późn. zm.)) i) Dla produktów biobójczych (w rozumieniu ustawy o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002r. Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.)) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wpisu do Rejestru Produktów Biobójczych wystawionego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. j) Oświadczenie, że Wykonawca posiada certyfikat ISO 9001:2000. k) Oświadczenie o zagwarantowaniu bezpłatnego serwisu podczas trwania umowy. Sprawdzenie spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny im. H. Święcickiego UM w Poznaniu ul. Przybyszewskiego 49 60-355 Poznań budynek O, pokój 5a.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Szpital Kliniczny im. H. Święcickiego UM w Poznaniu ul. Przybyszewskiego 49 60-355 Poznań Kancelaria Ogólna Szpitala, wejście C.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.