eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce KrajeńskieEwidencja i inwentaryzacja dróg gminnych dla Gminy Strzelce Krajeńskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Strzelce Krajeńskie: Ewidencja i inwentaryzacja dróg gminnych dla Gminy Strzelce Krajeńskie
Numer ogłoszenia: 187607 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 154031 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631130 w. 235, fax 095 7633294.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ewidencja i inwentaryzacja dróg gminnych dla Gminy Strzelce Krajeńskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Informacje i wytyczne w sprawie przedmiotu zamówienia dla Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia publicznego na zadanie pn. Ewidencja i inwentaryzacja dróg gminnych dla Gminy Strzelce Krajeńskie. 1.Postanowienia ogólne. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ewidencji i inwentaryzacji dróg gminnych o łącznej długości 136,7 km z czego: -drogi na terenie miasta - 19,1 km -drogi na terenie Gminy - 117,6 km z dostarczeniem i wdrożeniem polskojęzycznego oprogramowania umożliwiającego administrowanie, aktualizowanie oraz raportowanie danych o ewidencji drogowej wraz z sporządzeniem map techniczno-eksploatacyjnych. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1/ wykonanie w terenie niezbędnych pomiarów do opracowania ewidencji dróg gminnych, Inwentaryzacji podlega zebranie następujących informacji: a)inwentaryzacja parametrów technicznych drogi: ·parametry elementów korytarza drogi ( kilometraż, lokalizacja, szerokość, długość, powierzchnia i rodzaj nawierzchni ) ·informacje o skrzyżowaniach ( lokalizacja, rodzaj, długość, zabezpieczenie/drogi ) ·informacje o obiektach mostowych ( lokalizacja, rodzaj obiektu ) ·informacja o skrajniach ( lokalizacja, rodzaj obiektu, szerokość, wysokość ) b) inwentaryzacja zagospodarowania dróg informacja o zjazdach ( lokalizacja, rodzaj, nawierzchnia, szerokość ) - informacja o obiektach przydrożnych ( lokalizacja, rodzaj obiektu ) c) inwentaryzacja wyposażenia dróg - informacje o oznakowaniu poziomym - informacje o oznakowaniu pionowym ·informacje o barierach i ekranach ·informacje o oświetleniu ·informacje o sygnalizacji d) dane techniczne zlokalizowane w strefie skrzyżowań, łącznie z opracowaniem szkiców skrzyżowań (będących punktami węzłowymi na ciągach dróg objętych pracami), e) dane dotyczące przebiegu infrastruktury technicznej w pasie drogowym. 2/ dostarczenie i zainstalowanie oprogramowania wraz ze wszystkimi danymi a/ oprogramowanie musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. z 2005 r., Nr 67, poz. 582), b/ oprogramowanie powinno: -umożliwiać niezależną aktualizację warstw infrastruktury drogowej, tj. pasów drogowych w oparciu o dane ewidencji gruntów i budynków oraz zdarzeń drogowych, -przechowywać geometrię zdarzeń drogowych zgodnie z ich stanem faktycznym w terenie, -posiadać moduł kontroli poprawności bazy danych zdarzeń drogowych/poprawne atrybuty, topologia zdarzeń, relacje topologiczne pomiędzy zdarzeniami/ -umożliwiać kontrolę przekazywanych przez wykonawców pozyskanych i aktualizowanych danych do bazy danych zdarzeń drogowych, -ma gwarantować możliwość wprowadzania zmian i aktualizacji w przyjętym systemie, -oprogramowanie winno gwarantować możliwość rozbudowy w przyszłości o dodatkowe moduły oraz wprowadzenie systemu referencyjnego, c Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu podręcznik użytkownika programu, napisany w języku polskim i zawierający wyczerpujący, szczegółowy opis wszystkich funkcji programu, kodowania i przetwarzania danych. d wszystkie dane przygotowane w ramach realizacji zamówienia należy dostarczyć w formie umożliwiającej ich natychmiastowe wykorzystanie w oferowanym Zamawiającemu oprogramowaniu. 3/ przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi programu. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla 2 pracowników z zakresu obsługi funkcji programu oraz wprowadzania i kodowania danych do plików w oferowanym oprogramowaniu Zamawiającemu w trzech terminach: -przed upływem terminu realizacji zamówienia - 2 godziny, -po upływie jednego m-ca użytkowania programu 2 godziny, -po upływie 2 m-cy użytkowania programu 2 godziny. 4/ wykonanie książki drogi w wersji książkowej, Dla każdej drogi gminnej należy przewidzieć odrębny segregator ( grzbiet segregatora winien być opisany numerem ewidencyjnym drogi i nazwą drogi ), w którym umieszczone zostaną następujące dokumenty: -Książka drogi, -Dziennik objazdu drogi, -Wykaz przepustów zlokalizowanych w drodze, -Zestawienie parametrów drogi, 5/ wykonanie map ściennych techniczno-eksploatacyjnych: a)w skali 1: 25 000 dla dróg gminnych, b)w skali 1: 10 000 dla ulic, Mapy powinny być wykonane w 2 egz. z wydrukiem kolorowym i zaznaczeniem na nich przebiegu dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych, punktów węzłowych dla dróg gminnych, numeru i kierunku przebiegu dróg gminnych. 6/ Wykonanie szkiców dla każdej drogi gminnej ( sugerowana skala szkicu 1: 5 000 ) z zaznaczeniem: -punktów węzłowych, -kilometrażu drogi, ( kilometraż należy wykonać w oparciu o aktualne, przeprowadzone przez wykonawcę pomiary długości drogi) -numeru i kierunku przebiegu drogi. 7/ Wykonanie zestawienia dla każdej drogi, zgodnie z załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie trybu sporządzania informacji oraz gromadzenia i udostępniania danych o sieci dróg publicznych, obiektach mostowych, tunelach oraz promach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 67, poz. 583). 3.Wykonanie ewidencji dróg gminnych powinno zgodnie z wymogami zawartymi w: Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. z 2005 r., Nr 67, poz. 582), w zakresie: -książki drogi, której wzór określa załącznik nr 1 do rozporządzenia: -dziennika objazdu drogi, którego wzór określa załącznik nr 2 do rozporządzenia; -wykazu przepustów, których wzory określa załącznik nr 6 do rozporządzenia. 4.Uwagi pozostałe: 1/ informacje o pasach drogowych pozyskane mają być na podstawie danych z ewidencji gruntów, faktycznego przebiegu zdarzeń drogowych zawartych na mapie zasadniczej i w terenie; 2/ zakup wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia takich jak, książki drogi, mapy, szkice, materiały biurowe, leży po stronie Wykonawcy; 3/ Zamawiający dysponuje dokumentacją wymienioną w załączniku Nr 1 do niniejszej specyfikacji; 4/ przeprowadzenie wszelkich pomiarów, wizji terenowych leży po stronie Wykonawcy; 5/ w cenie programu winna być wliczona licencja na czas nieokreślony; 6/ Wykonawca winien podać koszt rocznej aktualizacji danych, oraz serwisowania programu. Koszt ten będzie ponosić Gmina po zawarciu umowy z Wykonawcą; 7/ całość robót należy uzgadniać na bieżąco z zamawiającym. 5.Zestawienie dróg dla których ma być zakładana ewidencja jest wykazana w załączniku nr 2 do umowy. 6.Wykonawca winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.21.00 - Usługi analizy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.62.10.00 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych Oryginalny kod CPV: 74.23.24.00 - Usługi mierzenia ilości Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.40.00 - Usługi mierzenia ilości .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 6575735 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIGMA-PROJEKT Maciej Marczuk, ul. Kard.A.Kakowskiego 14/8, 04-042 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 73932,00
  • Oferta z najniższą ceną: 73932,00 / oferta z najwyższą ceną: 204014,50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.