eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektów Wdrożenie modeli zarządzania jakością PWSZ w Chełmie oraz Wiedza i praktyka drogą do sukcesu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-14

Chełm: Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektów Wdrożenie modeli zarządzania jakością PWSZ w Chełmie oraz Wiedza i praktyka drogą do sukcesu
Numer ogłoszenia: 187456 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58651 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5640456, 5640359, faks 082 5640456.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektów Wdrożenie modeli zarządzania jakością PWSZ w Chełmie oraz Wiedza i praktyka drogą do sukcesu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektów Wdrożenie modeli zarządzania jakością PWSZ w Chełmie oraz Wiedza i praktyka drogą do sukcesu: 1. Długopisy - 236 szt. 2. Płatki samoprzylepne - 5 op. 3. Teczka - 100 szt. 4. Przekładki kartonowe - 6 kpl. 5. Ofertówki - 14 op. 6. Segregator A4 - 50 szt. 7. Organizer nabiurkowy - 6 szt. 8. Nożyczki - 8 szt. 9. Zszywacz - 2 szt. 10. Dziurkacz - 2 szt. 11. Papier ksero A4 - 100 ryz 12. Szafka na dokumenty - 6 szt. 13. Biuwary papierowe - 4 szt. 14. Bloczek samoprzylepny - 18 op. 15. Cienkopis - 46 op. 16. Deska z klipem - 5 szt. 17. Dziennik korespondencyjny - 2 szt. 18. Flamastry - 10 kpl. 19. Gumka - 5 szt. 20. Grzbiety do bindownic - 7 op. 21. Klej biurowy - 10 szt. 22. Klipsy do papieru - 30 op. 23. Korektor w taśmie - 2 szt. 24. Linijka - 6 szt. 25. Grzbiety/listwy zaciskowe/wsuwane - 4 op. 26. Mata na biurko - 2 szt. 27. Notatnik - 10 szt. 28. Okładka do bindownic - 10 op. 29. Papier DCP - 10 ryz 30. Papier kolorowy - 20 ryz 31. Papier samoprzylepny - 10 op. 32. Taśma obustronna - 2 szt. 33. Taśma klejąca pakowa - 4 szt. 34. Teczka do podpisu - 1szt. 35. Zakładki samoprzylepne indeksujące - 120 op. 36. Znaczniki samoprzylepne - 10 op. 37. Kartoteka na teczki zawieszane - 5 szt. 38. Teczki zawieszane - 5 op. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wdrożenie modeli zarządzania jakością PWSZ w Chełmie oraz Wiedza i praktyka drogą do sukcesu, projekty realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa w ramach realizacji projektu: Wdrożenie modeli zarządzania jakością w PWSZ w Chełmie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 22-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3621,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4284,43

  • Oferta z najniższą ceną: 4284,43 / Oferta z najwyższą ceną: 4301,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa w ramach realizacji projektu: Wiedza i praktyka drogą do sukcesu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 22-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5137,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6502,21

  • Oferta z najniższą ceną: 6502,21 / Oferta z najwyższą ceną: 6531,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.