Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Numer ogłoszenia: 187418 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 181530 - 2009 data 05.06.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Sierakowskiego 65, 91-324 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6514408, fax. 0-42 6511619.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III pkt 2.
- W ogłoszeniu jest: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: o posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn. ich działalność gospodarcza obejmuje przedmiot zamówienia i jest zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym lub rejestrze ewidencji działalności gospodarczej o posiadają procedury Dobrej Praktyki Produkcyjnej (HACCP) i Dobrej Praktyki Higienicznej oraz Księgę HACCP w zakresie przedmiotu zmówienia o posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia o nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Za spełnienie ww. warunków zamawiający uważa: a) prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia b)złożenie poświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia wymienionych warunków nastąpi na podstawie złożonych dokumentówi oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oferta wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 oraz art.24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2 3) Kalkulacje ceny 1 osobodnia - z wykorzystaniem wzoru - załącznik 3 4) Oświadczenie ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne na rzecz właściwego oddziału ZUS i Urzędu skarbowego - załącznik nr 4 5) Wykaz kierownictwa i pracowników firmy odpowiedzialnych za realizację zamówienia -załącznik nr 5 6) Wykaz wykonanych w okresie 3 lat usług gastronomicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usług gastronomicznych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik 6 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem do składania ofert 8) Wykonawca wykaże, że posiada środek transportu do przewozu posiłków oraz przedłoży postanowienie Sanepidu, iż środki transportu spełniają wymagania higieniczno- sanitarne przy transporcie żywności..
- W ogłoszeniu powinno być: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ,którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia przedstawionych w punkcie III.2 warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 1. Dla warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w formularzu Oświadczenie 2. Dla warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w formularzu Oświadczenie 3. Dla warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w formularzu Oświadczenie 4. Dla warunku nie podlegania wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w Formularzu Oświadczenie Wykaz oświadczeń i dokumentów , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1.Wypełniona i podpisana Oferta wykonawcy stanowiąca załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełnione i podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do specyfikacji 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokument ten składa każdy z wykonawców. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie 3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się odpowiednich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokument ,dokumenty,oświadczenia maja być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne na rzecz właściwego oddziału ZUS i Urzędu Skarbowego (zał.nr do specyfikacji 4) 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (zał. 5 do specyfikacji) 7.Wykaz wykonanych w okresie 3 lat usług gastronomicznych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usług gastronomicznych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. Nr 6) Inne wymagane dokumenty: 1.Wypełniona i podpisana Kalkulacja ceny 1 osobodnia stanowiąca załącznik nr 3 do specyfikacji 2.Dokument potwierdzający posiadanie wdrożonego systemu HACCP 3.Dokument wystawiony przez Sanepid , potwierdzający że środek transportu do przewozu posiłków spełnia wymagania higieniczno-sanitarne..
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





