eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-16

Września: zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o
Numer ogłoszenia: 187215 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327070 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o., ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, faks 061 4379730.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne pakiety zgodnie z Załącznikiem nr 1. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry techniczne znajdują się w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Całość oferowanego przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowa wyprodukowana w latach 2012 - 2013r. i kompletna. Przedmiot zamówienia obejmuję również: 1.Dostawę przedmiotu zamówienia do Zamawiającego przez Wykonawcę, własnym lub zorganizowanym we własnym zakresie transportem (dostawa loco Zamawiający) , na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 2..Zainstalowanie lub zamontowanie (złożenie) i oddanie do użytkowania (uruchomienie) - pakiet nr 2 i 3, 3. Przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i wykonania oraz konserwacji- pakiet nr 2 i 3, 4.dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, pełnej dokumentacji serwisowej- pakiet nr 2 i 3, 5. Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia - 24 miesiące oraz zagwarantowanie serwisu gwarancyjnego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzęt różny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU TECHNOMEX Sp. z o.o., ul. Szparagowa 16, 44-141 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54713,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31085,53

  • Oferta z najniższą ceną: 31085,53 / Oferta z najwyższą ceną: 35250,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Urządzenie do terapii rezonansem stochastycznym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU INVEST MED Maciej Adamski, Wola podłężna ul. Warciańska16, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55555,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Aparatura medyczna.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BTL Polska Sp. z o.o., ul. Leonidiasa 49, 02-239 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15851,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.