eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › USŁUGA CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA W TYM NADZÓR I OBSŁUGA SYSTEMU WIZYJNEGO MONITORINGU OBIEKTU W BUDYNKU BIUROWYM PRZY UL. STASZICA 1 W PRUSZKOWIE ORAZ MONITOROWANIE I KONSERWACJA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU ANTYWŁAMANIOWEGO OBEJMUJĄCEGO SWOIM ZASIĘGIEM WYŁĄCZNIE POMIESZCZENIA URZĘDU SKARBOWEGO W PRUSZKOWIE.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-13

Pruszków: USŁUGA CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA W TYM NADZÓR I OBSŁUGA SYSTEMU WIZYJNEGO MONITORINGU OBIEKTU W BUDYNKU BIUROWYM PRZY UL. STASZICA 1 W PRUSZKOWIE ORAZ MONITOROWANIE I KONSERWACJA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU ANTYWŁAMANIOWEGO OBEJMUJĄCEGO SWOIM ZASIĘGIEM WYŁĄCZNIE POMIESZCZENIA URZĘDU SKARBOWEGO W PRUSZKOWIE.
Numer ogłoszenia: 187208 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141172 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Pruszkowie, ul. Stanisława Staszica 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7380701, faks 022 7599102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA W TYM NADZÓR I OBSŁUGA SYSTEMU WIZYJNEGO MONITORINGU OBIEKTU W BUDYNKU BIUROWYM PRZY UL. STASZICA 1 W PRUSZKOWIE ORAZ MONITOROWANIE I KONSERWACJA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU ANTYWŁAMANIOWEGO OBEJMUJĄCEGO SWOIM ZASIĘGIEM WYŁĄCZNIE POMIESZCZENIA URZĘDU SKARBOWEGO W PRUSZKOWIE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w tym nadzór i obsługa systemu wizyjnego monitoringu obiektu prowadzona będzie w budynku zlokalizowanym w południowo - zachodniej części miasta Pruszkowa przy ulicy Staszica 1. Biurowiec posiada 9 kondygnacji na powierzchni 6389 m2, z czego Urząd zajmuje I, II i III piętro oraz część parteru .Na trzech piętrach rozmieszczone są pokoje biurowe. Na parterze znajdują się: sala obsługi interesantów, archiwa i pomieszczenia pomocnicze. Wszystkie okna na parterze są okratowane. W części zajmowanej przez Urząd Skarbowy funkcjonuje elektroniczny system antywłamaniowy i p. poż. W budynku IV, V, VI i VII piętro zajmują inne firmy prowadzące działalność administracyjno - biurową. Przedmiot zamówienia dotyczy fizycznej ochrony osób i mienia w tym nadzoru i obsługi systemu wizyjnego w całym budynku oraz konserwacji i monitorowania elektronicznego systemu antywłamaniowego na terenie stanowiącym własność Urzędu Skarbowego w Pruszkowie. Szczegółowe określenie wykonywania przedmiotu zamówienia opisano poniżej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca zorganizuje całodobową ochronę mienia, osób i obiektu przy ul. Staszica 1 realizowaną w szczególności poprzez: a) zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracownikom i klientom, b) ochronę mienia polegającą na zapobieganiu przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, c) ochronę w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia pracowników i klientów Zamawiającego przebywających na terenie obiektu; za sytuacje szczególnego zagrożenia uznaje się w szczególności: rabunek w obiekcie chronionym, wybuch lub zagrożenie wybuchem w obiekcie chronionym, terroryzm, kradzież z włamaniem, pożar w miejscu chronionego obiektu i inne zdarzenie losowe, d) sprawdzanie prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń budynku oraz pokoi biurowych, e) sprawdzanie prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń okien oraz wyłączania zbędnego oświetlenia, a także zamknięć kranów w sanitariatach po godzinach pracy, f) przebywanie w miejscu pełnienia służby, g) przestrzeganie porządku publicznego w budynku, h) bezzwłoczne powiadamianie - w miarę możliwości - o ewentualnych skutkach wypadków nadzwyczajnych np. awaria sieci wod. - kan., co i pożarów, i) podejmowanie reakcji zapobiegających ew. niepożądanym zdarzeniom, j) przestrzeganie zakazu przebywania na terenie Urzędu pracowników i innych osób poza godzinami urzędowania oraz pracowników i klientów innych firm znajdujących się w budynku poza godzinami 6.00-19.00 - bez ważnego klucza do drzwi automatycznych lub upoważnienia imiennego, k) monitorowanie prawidłowego działania wind w holu głównym i dokonywanie zgłoszeń o usterkach dźwigów do konserwatora, l) dokonywanie obchodów w budynku, po godzinach pracy Urzędu oraz innych firm, m) monitorowanie fizyczne (przynajmniej dwa razy na dobę) części wspólnych należących do innych Współwłaścicieli niż Urząd Skarbowy, n) nadzór i obsługa systemu wizyjnego monitoringu. 2) W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do: a) wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń biurowych i innych będących w budynku, b) udzielania podstawowych informacji z zakresu działania Urzędu Skarbowego, c) przekazywanie klientom informacji o nazwie i siedzibie Spółek, znajdujących się w budynku biurowym przy ul. Staszica 1. d) monitorowania wind i udzielania pierwszej pomocy osobom znajdującym się windach, w wypadku ich awarii. 3) Ochrona fizyczna realizowana będzie przez jeden posterunek całodobowy, przez wszystkie dni tygodnia. 4) Pracownicy, którzy skierowani zostaną do ochrony budynku muszą : a)posiadać licencję I stopnia pracownika ochrony dla osoby wykonującej zadania ochrony, b)posiadać jednolite umundurowanie wraz z identyfikatorem, c) posiadać następujące wyposażenie: środki przymusu bezpośredniego: paralizator, kajdanki i pałki obronne wielofunkcyjne środki łączności typu telefon komórkowy. Osoby wykonujące zadania ochrony winny charakteryzować się wysoką kulturą osobistą. Osoba nadzorująca pracę osób wykonujących zadania ochrony, winna posiadać licencję II stopnia 5) Monitorowanie elektronicznego systemu antywłamaniowego obejmującego swoim zasięgiem wyłącznie pomieszczenia Urzędu Skarbowego w Pruszkowie . Podłączenie lokalnego systemu alarmowego do systemu dyskretnego ostrzegania linią radiową. Utrzymanie stałej gotowości do odbioru sygnałów oraz w przypadku otrzymania sygnału o alarmie, natychmiastowe wysłanie do obiektu załogi patrolowo-interwencyjnej - w czasie umożliwiającym eliminacje zagrożenia (w czasie do 10 min. od chwili otrzymania sygnału o alarmie). 6) Konserwacja i naprawa elektronicznego systemu antywłamaniowego obejmującego swoim zasięgiem wyłącznie pomieszczenia Urzędu Skarbowego w Pruszkowie Czynności konserwacyjne winny być przeprowadzane przez osobę posiadającą licencję I stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego, raz na 3 miesiące, a przystąpienie do naprawy uszkodzenia, nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia naprawy, po wcześniejszym zgłoszeniu Zamawiającemu rodzaju usterki i przewidywanego kosztu naprawy. Protokoły z przeprowadzonych konserwacji Wykonawca winien przedkładać Zamawiającemu niezwłocznie po wykonaniu usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.39.00.00 - Inne usługi 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Kowalczyk Sp z o.o., ul. Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112041,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137810,40

  • Oferta z najniższą ceną: 137810,40 / Oferta z najwyższą ceną: 253634,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.