eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › Świadczenie usług przewozowych dowozu i odwozu uczniów w roku szkolnym 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Rudnik: Świadczenie usług przewozowych dowozu i odwozu uczniów w roku szkolnym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 187008 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem, Rynek 40, 37-420 Rudnik, woj. podkarpackie, tel. 015 8761002, 8761069, fax 015 8761119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych dowozu i odwozu uczniów w roku szkolnym 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w roku szkolym 2008/2009. 2.Zakres zadania: 1)dowóz i odwóz uczniów do Publicznego Gimnazjum im. Orląt w Rudniku nad Sanem, ul. Piłsudskiego 7 z: Kopek - 61 osób - 7 km, Chałupek - 21 osób - 4 km, Przędzela - 44 osoby - 7 km, Przędzela-Kolonii - 12 osób - 4 km, Stróży - 47 osób - 3 km; 2)dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Rudniku nad Sanem, ul. Kończycka 3 z Przędzela Kolonii - 9 osób - 4 km; 3)dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rudniku nad Sanem, ul. Jana Pawła II 15 z: Kopek - 2 osoby - 7 km, Chałupki - 45 osób - 4 km; 3.Przewóz uczniów będzie się odbywał w dni nauki i zajęć szkolnych: 1)do Publicznego Gimnazjum im. Orląt w Rudniku nad Sanem na godz. 8:00 oraz powrót o godz. 14:00 (dowóz uczniów od godz. 7:45 do 7:55); 2)do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II na godz. 8:00 oraz powrót o godz. 13:30; 3)do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 na godz. 8:00 oraz powrót o godz. 14:00. 4.Liczba uczniów przewożonych na trasie 0 - 5 km - 134 osoby, na trasie 6 - 10 km - 107 osób. W trakcie roku szkolnego liczba uczniów może ulec nieznacznej zmianie. 5.Trasy przewozu uczniów: 1)Przędzel - Stróża - Rudnik nad Sanem; 2)Rudnik nad Sanem - Stróża - Przędzel; 3)Kopki - Chałupki - Rudnik nad Sanem; 4)Rudnik nad Sanem - Chałupki - Kopki; 5)Przędzel-Kolonia - Rudnik nad Sanem; 6)Rudnik nad Sanem - Przędzel-Kolonia; 7)Chałupki - Rudnik nad Sanem; 8)Rudnik nad Sanem - Chałupki;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p 2.Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca obligatoryjnie musi złożyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób stosownie do postanowień ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40 37-420 Rudnik nad Sanem pokój nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40 37-420 Rudnik nad Sanem pokój nr 7 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.