eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa paliwa do pojazdów samochodowych, sprzętu specjalistycznego, pilarek i kosiarek Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-18

Szczecin: Dostawa paliwa do pojazdów samochodowych, sprzętu specjalistycznego, pilarek i kosiarek Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 186973 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa do pojazdów samochodowych, sprzętu specjalistycznego, pilarek i kosiarek Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa do pojazdów samochodowych, sprzętu specjalistycznego, pilarek i kosiarek Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie. CPV: 24611100-1 Paliwa napędowe 2. Szacunkowe ilości paliwa, które Zamawiający planuje zakupić w okresie obowiązywaniaumowy to: 1)olej napędowy - 40 100 litrów; 2)benzyna bezołowiowa 95 oktanowa - 9 600 litrów. 3.Sprzedaż paliwa odbywać się będzie na stacjach paliw wskazanych przez Wykonawcę, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wskazania co najmniej jednej stacji paliw na prawobrzeżu oraz dwóch stacji na lewobrzeżu Szczecina. 4.Wykonawca zapewni Zamawiającemu w całym okresie obowiązywania umowy dostęp do stacji dystrybucyjnych na obszarze całego kraju. 5.Pobór paliwa będzie możliwy przez 7 dni w tygodniu i przez 24 godziny na dobę. 6.Rozliczenie dostaw odbywać się będzie raz w miesiącu na podstawie zakupu dokonanego przy użyciu kart paliwowych. 7.Upust proponowany w ofercie będzie każdorazowo uwzględniany w fakturach wystawianych przez Wykonawcę. 8.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w zakresie: 1)zwiększenia maksymalnej wartości wynagrodzenia do 20 % - w przypadku wzrostu cen paliw lub konieczności zakupu paliwa w ilości przekraczającej ilość szacunkową, 2)zmniejszenia maksymalnej wartości wynagrodzenia, w przypadku realizacji zakupów paliwa poniżej szacunkowych ilości, przy czym Zamawiający zobowiązuje się do zakupu co najmniej 60 % łącznej szacunkowej ilości paliwa określonej w przedmiocie zamówienia. 9.Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.61.11.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 ze zmianami);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Upust - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w zakresie: 1)zwiększenia maksymalnej wartości wynagrodzenia do 20 % - w przypadku wzrostu cen paliw lub konieczności zakupu paliwa w ilości przekraczającej ilość szacunkową, 2)zmniejszenia maksymalnej wartości wynagrodzenia, w przypadku realizacji zakupów paliwa poniżej szacunkowych ilości, przy czym Zamawiający zobowiązuje się do zakupu co najmniej 60 % łącznej szacunkowej ilości paliwa określonej w przedmiocie zamówienia. 2. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A, pok. 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zadanie nie dotyczy umowy ramowej. 2. Istotne postanowienia umowy: a)posługiwanie się przy zakupie kartami paliwowymi, przy czym Wykonawca wyda Zamawiającemu nieodpłatnie karty paliwowe w ilości wskazanej przez Zamawiającego, b)rozliczenia miesięczne, przy czym Wykonawca będzie wystawiał fakturę za zakupione przez Zamawiającego paliwa w danym miesiącu kalendarzowym, po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego, nie później jednak niż w terminie 7 dni od ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego, c)14-dniowy termin płatności (od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT), przy czym za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego, d)zapewnienie przez Wykonawcę kontroli tankowania polegającej na sprawdzaniu zgodności numeru rejestracyjnego pojazdu z numerem na karcie paliwowej. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w zakresie: 1)zwiększenia maksymalnej wartości wynagrodzenia do 20 % - w przypadku wzrostu cen paliw lub konieczności zakupu paliwa w ilości przekraczającej ilość szacunkową 2)zmniejszenia maksymalnej wartości wynagrodzenia, w przypadku realizacji zakupów paliwa poniżej szacunkowych ilości, przy czym Zamawiający zobowiązuje się do zakupu co najmniej 60 % łącznej szacunkowej ilości paliwa określonej w przedmiocie zamówienia. 4. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz stacji paliw Wykonawcy, przy czym co najmniej jedna musi być na prawobrzeżuSzczecina oraz co najmniej dwie na lewobrzeżu Szczecina. W przypadku nie przedłożenia Zamawiającemu ww. dokumentu, Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy, czyli odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 6. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2016 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.