To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-19
Żagań: Bankowa obsługa Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 18680 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331343 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777839, 4777840, faks 068 4777839, 4777840.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa Funduszu Pracy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu bankowej obsługi Funduszu Pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Żaganiu i Filii w Szprotawie w zakresie: 1) otwarcia i prowadzenia 1 rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych specjalnego przeznaczenia 2) uruchomienia usługi bankowości elektronicznej poprzez instalację jednakowego systemu i urządzeń dla 10 stanowisk (8 stanowisk w Żaganiu, 2 stanowiska w Szprotawie) - dopuszcza się rozwiązanie on-line Wymagania systemowe: - współpraca z systemem Windows XP/Vista/Windows 7 - dostęp do usług przez 24 godz. w każdym dniu roboczym - dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym - funkcja tworzenia paczek, tj. wysyłanie większej ilości przelewów jednocześnie bez konieczności przesyłania każdego osobno - praca grupowa z wykorzystaniem podziału uprawnień wprowadzanie/ zatwierdzanie przelewów w ustalonym i zatwierdzonym formacie. O zmianie formatu przelewu Zamawiający musi zostać powiadomiony min. 2 miesiące wcześniej - zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa systemu oraz ochrona hasłem, funkcja bezpiecznej transmisji przez sieć internet - uwierzytelnienie użytkownika (karta magnetyczna, karta chip) - system powinien umożliwiać uzyskanie bieżącej informacji o stanie rachunków bankowych oraz bieżącego odbioru wyciągów bankowych z rachunków na każdym stanowisku, w ustalonym i zatwierdzonym formacie. O zmianie formatu wyciągu Zamawiający musi zostać powiadomiony min. 2 miesiące wcześniej - informacja o dacie każdej operacji, a w zakresie przelewów wychodzących z konta Zamawiającego również o godzinie operacji - przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu - wykonywania analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania - instalowanie wersji aktualizacyjnych w okresie trwania umowy - w przypadku awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjęcie działań w celu ich usunięcia. 3) kompleksowego przeszkolenia w zakresie obsługi systemu wskazanych przez Zamawiającego osób (w siedzibie Zamawiającego) 4) dokonywania przelewów za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej na konta zamawiającego w banku obsługującym i na konta w innych bankach 5) obsłudze i serwisowaniu systemu bankowości elektronicznej: - czas reakcji po zgłoszeniu problemu: nie później niż 2 godz. - czas usunięcia usterki: do końca następnego dnia roboczego 6) uznania i obciążenia rachunków bankowych w dniu operacji 7) sporządzania elektronicznych wyciągów bankowych dla poszczególnych rachunków bankowych z ustaleniem salda na każdy dzień roboczy 8) sporządzania wyciągów bankowych w formie papierowej w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej 9) kwartalnej kapitalizacji odsetek (na ostatni dzień roboczy każdego kwartału) 10) oprocentowania środków zgromadzonych na rachunkach (podstawa oprocentowania = WIBID 1M z każdego pierwszego dnia kwartału x wskaźnik korygujący) 11) udostępnienia skrzynki depozytowej (1 dla PUP w Żaganiu, 1 dla PUP Filii w Szprotawie) 12) dokonywania wypłat gotówkowych, tj. wypłat świadczeń dla osób bezrobotnych w granicach administracyjnych miasta Żagania i Szprotawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Regionalny Oddział Korporacyjny w Poznaniu Centrum Korporacyjne w Zielonej Górze, ul. Żeromskiego 2, 65-066 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103684,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32928,00
Oferta z najniższą ceną: 32928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 101910,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
więcej: przetargi w Żaganiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





