eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWYDRUK INFORMATORA DLA OSÓB ZAINTERESOWANYCH PODJĘCIEM DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH I PROMUJĄCYCH CENTRUM INFORMACJI I PLANOWANIA KARIERY ZAWODOWEJ, KART SŁUŻBY ZASTĘPCZEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Katowice: WYDRUK INFORMATORA DLA OSÓB ZAINTERESOWANYCH PODJĘCIEM DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH I PROMUJĄCYCH CENTRUM INFORMACJI I PLANOWANIA KARIERY ZAWODOWEJ, KART SŁUŻBY ZASTĘPCZEJ
Numer ogłoszenia: 186750 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Powstańców 41a, 40-024 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 207 79 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYDRUK INFORMATORA DLA OSÓB ZAINTERESOWANYCH PODJĘCIEM DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH I PROMUJĄCYCH CENTRUM INFORMACJI I PLANOWANIA KARIERY ZAWODOWEJ, KART SŁUŻBY ZASTĘPCZEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydruk wraz z dostawą - CPV: 78230000 - 8 - usługi drukowania i dostawy. Zamówienie obejmować będzie: 1. Część I: Wydruk: 1. informatora dla osób zainteresowanych podjęciem działalności gospodarczej wykorzystywanego podczas prowadzonych warsztatów i spotkań w Biurze Promowania Przedsiębiorczości - format A5, okładka twarda, 100 stron, o gramaturze 80 gr/m2 czcionka czarna, ilość: 2 000 sztuk; 2. materiałów informacyjnych i promujących Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej: a. Ulotka informacyjna CIiPKZ - format A4 łamany do A5, pełny kolor, druk dwustronny, papier kredowy co najmniej 130 gr/m2 - 5 000 szt. b. Ulotka -Jak rozmawiać z pracodawcą- format A4, trzy kolory, kolor papieru cream, druk jednostronny, papier offsetowy 120 gr/m2 - 4 000 szt. c. Ulotka -Jak napisać list motywacyjny - format A4, trzy kolory, kolor papieru blue, druk jednostronny, papier offsetowy 120 gr/m2 - 4 000 szt. d. Ulotka -Jak napisać CV - format A4, trzy kolory, kolor papieru green, druk jednostronny, papier offsetowy 120 gr/m2 - 4 000 szt. e. Ulotka -Jak szukać pracy - format A4, trzy kolory, kolor papieru salmon, druk jednostronny, papier offsetowy 120 gr/m2 - 4 000 szt. 2 Część II Wydruk -kart skierowania do odbycia służby zastępczej, wykonana na papierze offsetowym 80gr/m2, dwustronnie podzielona na części, koloru białego o wymiarach 24 cm x 21 - perforacja stron ( nacięcie do odrywania ) po 11 cm liczona od brzegu arkusza - według wzoru określonego w załączniku rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2007 r. w sprawie wzoru karty skierowania do odbycia służby zastępczej ( Dz. U. Nr 159, poz. 1125 ) - w ilości 800 sztuk - zszywane w bloczkach po 100 sztuk .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną czytelna kserokopia dokumentu, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie muszą złożyć wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul. Powstańców 41 a I pietro, pok. 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul. Powstańców 41 a I piętro, pok. 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYDRUK INFORMATORA DLA OSÓB ZAINTERESOWANYCH PODJĘCIEM DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH I PROMUJĄCYCH CENTRUM INFORMACJI I PLANOWANIA KARIERY ZAWODOWEJ, KART SŁUŻBY ZASTĘPCZEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydruk: 1. informatora dla osób zainteresowanych podjęciem działalności gospodarczej wykorzystywanego podczas prowadzonych warsztatów i spotkań w Biurze Promowania Przedsiębiorczości - format A5, okładka twarda, 100 stron, o gramaturze 80 gr/m2 czcionka czarna, ilość: 2 000 sztuk; 2. materiałów informacyjnych i promujących Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej: a. Ulotka informacyjna CIiPKZ - format A4 łamany do A5, pełny kolor, druk dwustronny, papier kredowy co najmniej 130 gr/m2 - 5 000 szt. b. Ulotka Jak rozmawiać z pracodawcą - format A4, trzy kolory, kolor papieru cream, druk jednostronny, papier offsetowy 120 gr/m2 - 4 000 szt. c. Ulotka Jak napisać list motywacyjny - format A4, trzy kolory, kolor papieru blue, druk jednostronny, papier offsetowy 120 gr/m2 - 4 000 szt. d. Ulotka Jak napisać CV- format A4, trzy kolory, kolor papieru green, druk jednostronny, papier offsetowy 120 gr/m2 - 4 000 szt. e. Ulotka Jak szukać pracy- format A4, trzy kolory, kolor papieru salmon, druk jednostronny, papier offsetowy 120 gr/m2 - 4 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYDRUK INFORMATORA DLA OSÓB ZAINTERESOWANYCH PODJĘCIEM DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH I PROMUJĄCYCH CENTRUM INFORMACJI I PLANOWANIA KARIERY ZAWODOWEJ, KART SŁUŻBY ZASTĘPCZEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydruk kart skierowania do odbycia służby zastępczej , wykonana na papierze offsetowym 80gr/m2, dwustronnie podzielona na części, koloru białego o wymiarach 24 cm x 21 - perforacja stron ( nacięcie do odrywania ) po 11 cm liczona od brzegu arkusza - według wzoru określonego w załączniku rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2007 r. w sprawie wzoru karty skierowania do odbycia służby zastępczej ( Dz. U. Nr 159, poz. 1125 ) - w ilości 800 sztuk - zszywane w bloczkach po 100 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.