eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świebodzinie w roku 2014 z podziałem na 3 grupy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Świebodzin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świebodzinie w roku 2014 z podziałem na 3 grupy
Numer ogłoszenia: 186744 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153348 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świebodzinie w roku 2014 z podziałem na 3 grupy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świebodzinie w roku 2014 z podziałem na 3 grupy, obejmujące: 1.1. Grupa 1: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i materiałów eksploatacyjnych, w tym: 1. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe A3 - 3 szt. 2. Tusz do w/w urządzenia wielofunkcyjnego atramentowego A3 - cyan do 1200 stron A4 (5% pokrycie) wyprodukowany przez producenta urządzenia - 6 szt. 3. Tusz do w/w urządzenia wielofunkcyjnego atramentowego A3 - magenta do 1200 stron A4 (5% pokrycie) wyprodukowany przez producenta urządzenia - 6 szt. 4. Tusz do w/w urządzenia wielofunkcyjnego atramentowego A3 - yellow do 1200 stron A4 (5% pokrycie) wyprodukowany przez producenta urządzenia - 6 szt. 5. Tusz do w/w urządzenia wielofunkcyjnego atramentowego A3 - black do 2400 stron A4 (5% pokrycie) wyprodukowany przez producenta urządzenia - 6 szt. 6. Monitor - 7 szt. 7. Komputer nr 1 z oprogramowaniem - 13 kpl. 8. Komputer nr 2 z oprogramowaniem - 2 kpl. 9. Microsoft Office 2013 Home and Business - 5 szt. 10. ABBYY FineReader 11 Corporate Edition (wersja pudełkowa) - 1 licencja 11. Corel DRAW Graphics Suite X5 Special Edition PL - 1 szt. 12. Nośnik pamięci TOSHIBA SSHD500GB 2.5 - 4 szt. 13. Nośnik pamięci KINGSTON V300 SERIES 240GB - 2 szt. lub 1.2. Grupa 2: Dostawa urządzeń drukujących i materiałów eksploatacyjnych, w tym: 1. Urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt. 2. Wyposażenie dodatkowe do w/w urządzenia wielofunkcyjnego A3: Podstawa - oryginalna, dedykowana i dopasowana kolorystycznie, wzorniczo i kształtem do urządzenia. Wymagane kółka i zamykane drzwiczki - 1 szt. 3. Toner do w/w urządzenia wielofunkcyjnego A3 o wydajności min. 20000 stron A4 zgodnie z normą ISO/IEC 19752 wyprodukowany przez producenta urządzenia - 4 szt. 4. Drukarka laserowa A4 - 5 szt. 5. Toner do w/w drukarki laserowej A4 o wydajności min. 25000 stron A4 zgodnie z normą ISO/IEC 19752 wyprodukowany przez producenta drukarki - 8 szt. lub 1.3. Grupa 3: Dostawa oprogramowania antywirusowego i zabezpieczającego, w tym: 1. Maintenance 1 rok dla urządzenia Firewall - UTM FortiGate-80C na moduły AV, IPS, CF, AS; FortiCare [Hardware Replacement (3 Days), Firmware Upgrades, 8x5 Enhanced Support] wraz ze wsparciem tel. i online oraz FortiCloud - rozszerzenie 200GB (dodatkowo wyrównanie terminu licencji usługi FortiCloud z aktualizacjami FortiGate) - 1 kpl. 2. Program antywirusowy - wznowienie licencji na 1 rok - Kaspersky Anti-Virus for Windows Workstations (Endpoint Security for Windows) - 100 licencji Szczegółowe parametry w/w sprzętu i oprogramowania zostały określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej zał. nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. W/w sprzęt i oprogramowanie musi być fabrycznie nowe oraz musi posiadać aktualne certyfikaty lub deklaracje CE oraz niezbędne instrukcje. 3. Wykonawca zapewni dostarczenie sprzętu i oprogramowania będących przedmiotem zamówienia, transportem własnym i na własny koszt, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem. 4. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: 1) Zakupu, dostawy i rozładunku sprzętu i oprogramowania w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie przy ul. Rynkowej 2. 2) Opakowania zabezpieczającego sprzęt i oprogramowanie przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Grupa 1: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CT ALFA Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 9, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46321,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54353,70

  • Oferta z najniższą ceną: 54353,70 / Oferta z najwyższą ceną: 60762,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Grupa 2: Dostawa urządzeń drukujących i materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Arcus S.A., ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21430,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23827,56

  • Oferta z najniższą ceną: 23827,56 / Oferta z najwyższą ceną: 23827,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.