eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świebodzinie w roku 2014 z podziałem na 3 grupy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Świebodzin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świebodzinie w roku 2014 z podziałem na 3 grupy
Numer ogłoszenia: 153348 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świebodzinie w roku 2014 z podziałem na 3 grupy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świebodzinie w roku 2014 z podziałem na 3 grupy, obejmujące: 1.1. Grupa 1: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i materiałów eksploatacyjnych, w tym: 1. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe A3 - 3 szt. 2. Tusz do w/w urządzenia wielofunkcyjnego atramentowego A3 - cyan do 1200 stron A4 (5% pokrycie) wyprodukowany przez producenta urządzenia - 6 szt. 3. Tusz do w/w urządzenia wielofunkcyjnego atramentowego A3 - magenta do 1200 stron A4 (5% pokrycie) wyprodukowany przez producenta urządzenia - 6 szt. 4. Tusz do w/w urządzenia wielofunkcyjnego atramentowego A3 - yellow do 1200 stron A4 (5% pokrycie) wyprodukowany przez producenta urządzenia - 6 szt. 5. Tusz do w/w urządzenia wielofunkcyjnego atramentowego A3 - black do 2400 stron A4 (5% pokrycie) wyprodukowany przez producenta urządzenia - 6 szt. 6. Monitor - 7 szt. 7. Komputer nr 1 z oprogramowaniem - 13 kpl. 8. Komputer nr 2 z oprogramowaniem - 2 kpl. 9. Microsoft Office 2013 Home and Business - 5 szt. 10. ABBYY FineReader 11 Corporate Edition (wersja pudełkowa) - 1 licencja 11. Corel DRAW Graphics Suite X5 Special Edition PL - 1 szt. 12. Nośnik pamięci TOSHIBA SSHD500GB 2.5 - 4 szt. 13. Nośnik pamięci KINGSTON V300 SERIES 240GB - 2 szt. lub 1.2. Grupa 2: Dostawa urządzeń drukujących i materiałów eksploatacyjnych, w tym: 1. Urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt. 2. Wyposażenie dodatkowe do w/w urządzenia wielofunkcyjnego A3: Podstawa - oryginalna, dedykowana i dopasowana kolorystycznie, wzorniczo i kształtem do urządzenia. Wymagane kółka i zamykane drzwiczki - 1 szt. 3. Toner do w/w urządzenia wielofunkcyjnego A3 o wydajności min. 20000 stron A4 zgodnie z normą ISO/IEC 19752 wyprodukowany przez producenta urządzenia - 4 szt. 4. Drukarka laserowa A4 - 5 szt. 5. Toner do w/w drukarki laserowej A4 o wydajności min. 25000 stron A4 zgodnie z normą ISO/IEC 19752 wyprodukowany przez producenta drukarki - 8 szt. lub 1.3. Grupa 3: Dostawa oprogramowania antywirusowego i zabezpieczającego, w tym: 1. Maintenance 1 rok dla urządzenia Firewall - UTM FortiGate-80C na moduły AV, IPS, CF, AS; FortiCare [Hardware Replacement (3 Days), Firmware Upgrades, 8x5 Enhanced Support] wraz ze wsparciem tel. i online oraz FortiCloud - rozszerzenie 200GB (dodatkowo wyrównanie terminu licencji usługi FortiCloud z aktualizacjami FortiGate) - 1 kpl. 2. Program antywirusowy - wznowienie licencji na 1 rok - Kaspersky Anti-Virus for Windows Workstations (Endpoint Security for Windows) - 100 licencji Szczegółowe parametry w/w sprzętu i oprogramowania zostały określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej zał. nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. W/w sprzęt i oprogramowanie musi być fabrycznie nowe oraz musi posiadać aktualne certyfikaty lub deklaracje CE oraz niezbędne instrukcje. 3. Wykonawca zapewni dostarczenie sprzętu i oprogramowania będących przedmiotem zamówienia, transportem własnym i na własny koszt, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem. 4. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: 1) Zakupu, dostawy i rozładunku sprzętu i oprogramowania w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie przy ul. Rynkowej 2. 2) Opakowania zabezpieczającego sprzęt i oprogramowanie przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dot. Grupy 1 zamówienia: 1) Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że zaoferowane komputery (pkt 1.1. poz. 7 i 8 opisu przedmiotu zamówienia) posiadają certyfikat lub deklarację zgodności CE. 2) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi, że zaoferowane komputery (pkt 1.1. poz. 7 i 8 opisu przedmiotu zamówienia) są produkowane zgodnie z normą ISO9001. 3) Wdruk ze strony www.cpubenchmark.net dla procesorów komputerów potwierdzający, że zaoferowane procesory: - komputerów z (pkt 1.1. poz. 7 opisu przedmiotu zamówienia) osiągają w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 4849 punktów, - komputerów z (pkt 1.1. poz. 8 opisu przedmiotu zamówienia) osiągają w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 7070 punktów, wykonany nie wcześniej niż przed dniem ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP. 4) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi, że zaoferowane komputery (pkt 1.1. poz. 7 i 8 opisu przedmiotu zamówienia) spełniają normy Energy Star 5.0 lub wydruk ze strony internetowej katalogu (www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov) potwierdzający, że zaoferowane komputery (pkt 1.1. poz. 7 i 8 opisu przedmiotu zamówienia) spełniają normy Energy Star 5.0. 5) Wydruk ze strony Microsoft WHCL dla komputerów potwierdzający, że zaoferowane komputery (pkt 1.1. poz. 7 i 8 opisu przedmiotu zamówienia), posiadają certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę zaoferowanych komputerów z systemem operacyjnym Windows 7.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 3. Formularz/e oferty. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.