eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWA WSZCZEPÓW ORTOPEDYCZNYCH I LARYNGOLOGICZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Kraków: DOSTAWA WSZCZEPÓW ORTOPEDYCZNYCH I LARYNGOLOGICZNYCH
Numer ogłoszenia: 186739 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, faks 012 6308059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WSZCZEPÓW ORTOPEDYCZNYCH I LARYNGOLOGICZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WSZCZEPÓW ORTOPEDYCZNYCH I LARYNGOLOGICZNYCH.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia proporcjonalne do przedmiotu zamówienia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy wykonawcy. 6. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, zawarty w FORMULARZU CENOWYM - OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiący ofertę, dla tych pozycji, które tego wymagają spełnia wymagania przewidziane w ustawie z 20 kwietnia 2004 roku - o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896, z późn. zm.), a także w ustawie z 06 września 2001 roku - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 126, poz. 882, z późn. zm.) oraz ustawie z 20 kwietnia 2004 roku - o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne, ustawy o zawodzie lekarza oraz ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 92, poz. 1382, z późn. zm.) a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt i użyczenia odpowiedniego instrumentarium Zamawiającemu na czas trwania umowy - dotyczy pakietów nr 1 3,4,5(w przypadku pakietu nr 3 oraz 5 - instrumentarium wraz z kontenerem). 8. Wykonawca zobowiązany złożyć wraz z ofertą na pakiety nr 1,3,4 próbki zaoferowanych produktów (w jednym, z podanych rozmiarów), w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ. Zwrot próbek nastąpi na wniosek i na koszt Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. 9. Wykaz próbek według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: - zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, - wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, - zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności - wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach - zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. - w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 7, 9, 10 i § 10 ust.1 niniejszej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.5wszk.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ ul. Wrocławska 1-3; 30-901 KRAKÓW.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ ul. Wrocławska 1-3; 30-901 KRAKÓW.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Endoproteza cementowa stawu biodrowego z panewką dwumobilną, antyluksacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza cementowa stawu biodrowego z panewką dwumobilną, antyluksacyjna :1. Trzpień wykonany ze stopu CoCr w dwóch płaszczyznach posiadający kształt klina ,zwężający się dystalnie ,spłaszczony ,samocentrujący się w kanale szpikowym ( nie wymaga centralizatora), bez kołnierza . Trzpień w 5 rozmiarach .Stożek 12/14 33183200-8 Szt 30 2 Głowa metalowa do wyboru śródoperacyjnego 22,2mm w 3 długościach szyjki oraz 28mm w 5 długościach szyjki. 33183200-8 Szt. 30 3 Panewka antyluksacyjna cementowa.Czasza panewki metalowa ,polerowana.Wkładka panewkowa z polietylenu cross linking nie zatrzaskująca się w czaszy (wkładka poruszająca się swobodnie w czaszy) umożliwiająca zatrzaśniecie głowy 22,2 oraz 28 mm. Średnica zewnętrzna od 44 do 60mm, zmienna co 2mm. 33183200-8 Szt. 30 4 Korek polietylenowy do zamknięcia kanału szpikowego 33183200-8 Szt. 30 5 Opakowanie 40 g cementu kostnego z gentamycyną 33183200-8 Szt. 60 6 Mieszalnik próżniowy z podajnikiem do cementu 33183200-8 Szt. 30 Razem instrumentarium w formie użyczenia , implanty w formie depozytu ( do ustalenia z operatorem).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: STABILIZATOR ZEWNĘTRZNY TYPU HOFFMANN II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STABILIZATOR ZEWNĘTRZNY TYPU HOFFMANN II:1 Pręt węglowy śr.8mm dł. od 65- 300 mm 33183200-8 Szt. 4 2 Klamra pręt/pręt dla 8mm pręta 33183200-8 Szt. 8 3 Klamra multifunkcyjna - dla 4, 5, 6 mm grotów 33183200-8 Szt. 2 4 Grotowkręty typu Apex pins - o śr. 5mm, 6 mm i dł. 60-250mm 33183200-8 Szt. 20 5 Łącznik odgięty 30* 8mm 33183200-8 Szt. 8 6 Łącznik prosty, 8mm 33183200-8 Szt. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Implanty typu DHS/DCS..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty typu DHS/DCS.:1 Płytka typu DHS LCP 130,135,140 stopni.2-14 otworowe ,tytanowe 33183200-8 szt. 60 2 Płytka typu DCS LCP 8-20 otworowe ,kąt nachulenia 95 stopni ,tytanowe 33183200-8 szt. 20 3 Śruba sródszyjkowa długości 60-120 mm tytanowa z opcją gwintu dla kości osteoporotycznych 33183200-8 szt. 80 4 Śruba kompresyjna typu DHS/DCS tytanowa 33183200-8 szt. 80 5 Śruba korowa tytanowa śr 4,5mm mocujące implant do kości typu DHS/DCS 33183200-8 szt. 250 6 Śruba gąbczasta tytanowa śr 6,5mm mocujące implant do kości typu DHS/DCS 33183200-8 szt. 20 Razem instrumentarium w formie użyczenia +kontener, implanty w formie depozytu (płytki po 2 szt. , śruby po min 10 szt.- do ustalenia z operatorem).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zabezpieczenie więzadeł krzyżowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie więzadeł krzyżowych:1 Zestaw dwóch pinów syntetycznych wchłanialnych( PLA) o średnicy 3,3 mm długości 42 mm z dwoma kaniulami prowadzącymi i drutem do nawiercenia tunelów pinów 33183200-8 Szt. 10 2 Śruba interferencyjna syntetyczna ,niewchłanialna(polipropylen lub polietylen ), stożkowa o średnicach 6-8 mm, lub 7-9mm, lub 8-10mm 33183200-8 Szt. 10 3 Osłonka stożkowej śruby interferencyjnej z takiego samego materiału jak śruba o średnicy 9mm długość 30mm. 33183200-8 Szt. 10 Razem instrumentarium w formie użyczenia , implanty w formie depozytu ( do ustalenia z operatorem).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Implanty do zespoleń twarzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do zespoleń twarzowych:1 Siatka czaszkowa 1,6 niskoprofilowa o grubości 0,4mm, wymiary 100 x 100 mm ,czysty tytan 33183200-8 Szt. 2 2 Mikropłytka tytanowa 1,6, w kaształcie podwójnej litery Y ,6-cio otworowa,grubości 0,5mm, długość przestrzeni centralnej 18mm, czysty tytan profil płytki ze śrubą 0,6 mm 33183200-8 Szt 6 3 Mikropłytka tytanowa 1,6,prosta ,20 otworowa,grubości 0,5mm, czysty tytan ,profil płytki ze śrubą 0,6 mm 33183200-8 Szt 10 4 Mikropłytka tytanowa ,prosta z przestrzenią centralną ,4 otwory,grubość 0,5mm, czysty tytan ,profil płytki ze śrubą 0,6 mm 33183200-8 Szt 6 5 Śruba tytanowa 1,6mm ,czaszkowa typu pogłębiony krzyżak ,samowiercąca , długość od 3 do 6 mm, profil płytki ze śrubą 0,6 mm 33183200-8 Szt 200 6 Śruba tytanowa awaryjna 1,9 mm ,czaszkowa typu pogłębiony krzyżak ,samogwintująca , długość od 3 do 6 mm, profil płytki ze śrubą 0,6 mm 33183200-8 Szt 20 7 Płytka adaptacyjna 2,0; 30 otworowa ,profil 0,9mm, rozstaw otworów 6,5mm, czysty tytan 33183200-8 Szt 10 8 Śruba żuchwowa średnica 2,0 mm ,samogwintująca , długość 4,6,8 mm, czysty tytan 33183200-8 Szt 240 9 Śruba żuchwowa awaryjna średnica 2,4 mm ,samogwintująca , długość 4,6,8 mm, czysty tytan 33183200-8 Szt 25 Razem instrumentarium w formie użyczenia , implanty w formie depozytu ( do ustalenia z operatorem).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.