eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielawyWYKONANIE WIERCENIA STUDNI NR 3A ORAZ LIKWIDACJA STUDNI NR 3 DLA POTRZEB WODOCIĄGU WIEJSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI STARY WALISZEW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Bielawy: WYKONANIE WIERCENIA STUDNI NR 3A ORAZ LIKWIDACJA STUDNI NR 3 DLA POTRZEB WODOCIĄGU WIEJSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI STARY WALISZEW
Numer ogłoszenia: 186732 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielawy, ul. Garbarska 11, 99-423 Bielawy, woj. łódzkie, tel. 046 8382695, fax 046 8382695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielawy.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE WIERCENIA STUDNI NR 3A ORAZ LIKWIDACJA STUDNI NR 3 DLA POTRZEB WODOCIĄGU WIEJSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI STARY WALISZEW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie otworu studziennego rozpoznawczego nr 3a do głębokości 50,0 m, w warunkach samowypływu, systemem mechanicznym-udarowym, o następującej konstrukcji: - kolumna rur Ø 20 (508 mm) - do głębokości 12,0 m., - kolumna rur Ø 18 (457 mm) - do głębokości 50,0 m. (usunięta po zafiltrowaniu), - zabudowanie w otworze studziennym na głębokości 50,0 m., filtra szczelinowego typu POL-BUD Łódź, wykonanego z PCV-K, o następujących wymiarach : - rura podfiltrowa DN 200 (Ø 225 mm), długości 3,0 m, - część czynna - filtr szczelinowy DN 200 (Ø 225 mm), długości 19,0 m, - rura nadfiltrowa DN 250 (Ø 280 mm), długości 28,0 m, w tym redukcja DN200-DN250. Zgodnie z zał. nr 1a do SIWZ - projektem geologiczno-technicznym w skali 1 : 200. 2. Wykonanie likwidacji studni nr 3 o głębokości 41,0 m, w warunkach samowypływu, bez usuwania obecnej zabudowy otworu (obecnej konstrukcji), w następujący sposób: - w interwale głębokości 41,0 - 17,0 m. - likwidacja poprzez zasypanie zdezynfekowaną pospółką budowlaną. - w interwale głębokości 17,0 - 5,0 m. - likwidacja poprzez iłowanie Compaktonitem i bentonitem. - w interwale głębokości 5,0 - 1,0 m. - likwidacja poprzez zasypanie zdezynfekowaną pospółką budowlaną. - w interwale głębokości 1,0 - 0,0 m. - likwidacja poprzez wykonanie korka cementowego. - zdemontowanie istniejącej obudowy studziennej, żelbetowej, kręgowej ø 1500/1800 mm., wykonanej w nasypie ziemnym. Zgodnie z zał. nr 1b do SIWZ - projektem geologiczno-technicznym w skali 1 : 200. 3. Wykonanie obudowy studziennej z kręgów żelbetowych Ø 1600-1900 mm z dwoma włazami typu okapowego Ø 600 mm oraz armaturą Ø 100 mm., w nasypie ziemnym oraz przystosowaną do warunków samowypływu 4. Wykonanie odcinka rurociągu Ø 160 mm długości 15,00 mb. 5. Wykonanie odcinka kanalizacji Ø 200 mm długości 8,00 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych. 2.Posiadają potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, w tym wykwalifikowany personel legitymujący się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania budową i robót ujętych w zamówieniu oraz legitymującymi się zaświadczeniem o uiszczeniu obowiązujących składek na rzecz właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (jeżeli dotyczy). 3.Dysponują odpowiednim potencjałem sprzętowym. Oferent musi być właścicielem lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem lub w inny sposób) do sprzętu niezbędnego do realizacji zmówienia, przyjętego przy wycenie robót. 4.Oferent powinien wykazać, że wykonał (samodzielnie lub we współpracy z Podwykonawcami), w okresie po 31 grudnia 2005 r. minimum 3 zamówienia związane z wierceniem studziennym lub wykonali zamówienia o charakterze i złożoności pokrewne przedmiotowi zamówienia . 5.Oferent na wykonane przez siebie roboty udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem. 2.Oświadczenie Oferenta, że posiada potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 Prawa Zamówień Publicznych, zgodne z zapisem art. 22 ust.1 (sporządzone wg wzoru na załączniku nr 2) . 3. Zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 4. Zaświadczenie z wizji w terenie (wg załącznika nr 7). 5. Kosztorys ofertowy (wg załącznika nr 1). UWAGA : Za aktualne Zamawiający przyjmie zaświadczenia i informacje, o których mowa w : - pkt. 3 oraz 4 - jeżeli będą posiadać datę wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - pkt. 1 - jeżeli będzie posiadać datę wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, chyba że z treści zaświadczenia i informacji wynikać będzie, że wcześniej utraciły one swoją ważność lub nie dotyczą rozpatrywanego okresu. 6. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, którzy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 czerwca 2006 roku w sprawie kategorii praw geologicznych, kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposobu postępowania w sprawach stwierdzenia kwalifikacji (Dz.U. z 2006 r. Nr 124, poz.865), posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania budową i robotami, z udokumentowaniem kwalifikacji zawodowych (uprawnienia), (wg wzoru na załączniku nr 3 ). 7. Wykaz części zamówienia, które Oferent zamierza powierzyć Podwykonawcy (wg wzoru na załączniku nr 4 ). 8. Dane o doświadczeniu zawodowym Oferenta potwierdzonym pozytywnymi referencjami od poprzednich Inwestorów(minimum 2 referencje) . Przedstawiony opis zrealizowanych zamówień (wg wzoru na załączniku nr 5) winien potwierdzić spełnienie warunku opisanego w punkcie 2.4 Instrukcji oraz przedstawić roboty wykonane samodzielnie przez Oferenta lub we współpracy z Podwykonawcami, w okresie po 31 stycznia 2005 9. Wypełniony formularz zawierający wykaz podstawowego sprzętu i urządzeń, przewidzianych przy realizacji zamówienia ( wg wzoru na załączniku nr 6 ) . 10. Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Zaparafowany projekt Umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielawy.bipst.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bielawy, ul. Garbarska 11, 99 - 423 Bielawy, pok. 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielawy, ul. Garbarska 11, 99 - 423 Bielawy, pok. 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.