eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BraniewoDostawa i montaż dźwigu hydraulicznego w budynku Sądu Rejonowego w Braniewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Braniewo: Dostawa i montaż dźwigu hydraulicznego w budynku Sądu Rejonowego w Braniewie
Numer ogłoszenia: 186682 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Braniewie, ul. Sądowa 1, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6465252, fax 055 6465250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dźwigu hydraulicznego w budynku Sądu Rejonowego w Braniewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż dźwigu hydraulicznego w budynku Sądu Rejonowego w Braniewie Roboty, składające się na wykonanie w/w zadania realizowane będą w oparciu o projekt budowlany pn. Projekt budowlany windy wewnętrznej w budynku Sądu Rejonowego ul. Sądowa 1, złożony z następujących branż: projekt budowlany - konstrukcja , projekt budowlany - branża elektryczna, Przedmiary robót: - dźwig hydrauliczny osobowy , branża budowlana -roboty dodatkowe branża budowlana - branża instalacji elektrycznych Zakres zamówienia obejmuje między innymi: a. wykonanie szybu windy wraz z dostawą i montażem dźwigu; b. remont zasilania elektrycznego ; Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem i ich ilość ustalają przedmiary robót, a technologię wykonania robót określają projekty budowlane. Przedmiary robót przekazywane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Projekty budowlane wymienione w Rozdziale IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przekazywane są wraz z SIWZ, oraz udostępniane są w siedzibie Zamawiającego do wglądu dla zainteresowanych i wypożyczane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art.22 ust.1 tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 2 ZESTAWIENIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; MINIMALNE WYMOGI Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a.zatrudnienie przeciętnie w okresie ostatnich 3 lat min. 20 osób; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 7 ZESTAWIENIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW. b.dysponowanie kierownikiem budowy ze stażem łącznym pracy jako kierownik budowy min.5 lat, posiadającym min.10 letnie doświadczenie zawodowe oraz aktualne uprawnienia budowlane i jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 5 ZESTAWIENIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW. c.dysponowanie kierownikami robót branżowych tj. robót elektrycznych, z których każdy ma łączny staż pracy jako kierownik robót min 3 lata i posiada minimum 6 letnie doświadczenie zawodowe oraz posiada aktualne uprawnienia budowlane i jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 5 ZESTAWIENIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW. d.wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na: wykonaniu windy, o wartości minimum 200 000,00 zł; remoncie instal. elektrycznej, o wartości minimum 15 000,00 zł; w budynkach wpisanych do rejestru zabytków lub objętych ochroną konserwatorską. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6 ZESTAWIENIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; MINIMALNE WYMOGI Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a.posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 8 ZESTAWIENIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów składanej oferty i oświadczeń .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 6.1. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.1.1WYKAZ OŚWIADCZEŃ wynikających z art.22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 1 Oświadczenia wynikające z art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA: Oświadczenia te należy składać jako załącznik do OFERTY wg wzoru , przekazywanego przez Zamawiającego ze wzorem formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.1.2. WYKAZ DOKUMENTÓW wymaganych od wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 1 Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami punktu 12 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3 Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz zakres wykonywanych przez nich czynności. (składają tylko Wykonawcy zatrudniający podwykonawców wraz z oświadczeniem podwykonawcy robót podpisanym przez uprawnionego przedstawiciela potwierdzające gotowość realizacji części zamówienia w podwykonawstwie) 4 Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności UWAGA : Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do formularza OFERTA - Rozdział II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia W wykazie należy wymienić osoby spełniające wymagania Zamawiającego - pkt. 5.2)b., 5.2)c Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział I SIWZ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie 5 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. UWAGA : Dla każdej osoby wymienionej w wykazie sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik do oferty Nr 2 - Rozdział II SIWZ należy dołączyć odpowiedni dokument: kopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych, kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej terenowo izby inżynierów budownictwa, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie 6 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich : wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. UWAGA : W wykazie należy wymienić roboty budowlane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - pkt.5.2)d.Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział I SIWZ, załączając dla każdej wymienionej w wykazie roboty budowlanej dokument potwierdzający należyte jej wykonanie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr1 do formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 7 Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9 Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej . Potwierdzenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr3 do formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie 6.2. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego. 6.2.1. OŚWIADCZENIE wynikające z art.25 ust.1 pkt.2) ustawy Prawo zamówień publicznych 1 Oświadczenie wynikające z art.25 ust.1 pkt.2) ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA: Oświadczenie to należy składać jako załącznik do OFERTY wg wzoru , przekazywanego przez Zamawiającego ze wzorem formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elblag.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Braniewie, 14-500 Braniewo ul. Sądowa 1 , pok. 212.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Braniewie, 14-500 Braniewo ul. Sądowa 1 , pok. 212.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.