eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przetarg na dostawę artykułów biurowych do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Poznań: Przetarg na dostawę artykułów biurowych do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 186592 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155948 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu, ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6578213, faks 061 6578220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na dostawę artykułów biurowych do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu ul. Chłapowskiego 17/18. b) Ilościowo-asortymentowe, planowane roczne potrzeby artykułów biurowych a także kody zamawianych artykułów wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Zamawiający określił tabelarycznie w załączniku nr 1 do SIWZ. c) Ilości zamawianego asortymentu przestawione w załączniku nr 1 do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. d) Kartoniki archiwalne wraz z etykietą wykazane w zał. nr 1 do SIWZ pod poz. 23-25 muszą być zgodne z załączonym wzorem (zdjęcia zał. nr 2 do SIWZ). Wzorcowe kartoniki do wglądu w siedzibie Urzędu pok. 203 e) Pojemniki kartonowe na czasopisma wykazane w zał. nr 1 do SIWZ pod poz. 66 muszą być zgodne z załączonym wzorem (zdjęcia zał. nr 3 do SIWZ). f) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek wybranych artykułów biurowych. Obowiązek dołączenia próbek artykułów biurowych dotyczy pozycji w zał. nr 1 do SIWZ, przy których w kolumnie 2 tabeli znajduje się wyraz (próbka). Zamawiający wymaga złożenia próbek w celu potwierdzenia, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, obciąży Zamawiającego za dostarczone próbki w pierwszej fakturze za zrealizowaną dostawę cząstkową. Próbki dostarczone przez pozostałych Wykonawców podlegają zwrotowi zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. g) Zamawiający wymaga aby podczas dostawy towar : - z poz. 3, 5, 6 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem koloru pisania z próbką z poz. 4 zał. nr 1 do SIWZ, - z poz. 8, 10, 11 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem koloru pisania z próbką z poz. 9 zał. nr 1 do SIWZ, - z poz. 14 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem koloru pisania z próbką z poz. 13 zał. nr 1 do SIWZ, - z poz. 43, 45, 46 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem koloru pisania z próbką z poz. 44 zał. nr 1 do SIWZ, - z poz. 66 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem szerokości grzbietu z próbką z poz. 65 zał. nr 1 do SIWZ, - z poz. 88, 89 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem koloru pisania z próbką z poz. 87 zał. nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.73.30 - Dziurkacze 22.85.30.00 - Pojemniki na akta 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.92.30 - Koperty 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120767,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54000,01

  • Oferta z najniższą ceną: 54000,01 / Oferta z najwyższą ceną: 67244,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.