eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przetarg na dostawę artykułów biurowych do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-14

Poznań: Przetarg na dostawę artykułów biurowych do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 155948 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu , ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6578213, faks 061 6578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pus.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na dostawę artykułów biurowych do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu ul. Chłapowskiego 17/18. b) Ilościowo-asortymentowe, planowane roczne potrzeby artykułów biurowych a także kody zamawianych artykułów wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Zamawiający określił tabelarycznie w załączniku nr 1 do SIWZ. c) Ilości zamawianego asortymentu przestawione w załączniku nr 1 do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. d) Kartoniki archiwalne wraz z etykietą wykazane w zał. nr 1 do SIWZ pod poz. 23-25 muszą być zgodne z załączonym wzorem (zdjęcia zał. nr 2 do SIWZ). Wzorcowe kartoniki do wglądu w siedzibie Urzędu pok. 203 e) Pojemniki kartonowe na czasopisma wykazane w zał. nr 1 do SIWZ pod poz. 66 muszą być zgodne z załączonym wzorem (zdjęcia zał. nr 3 do SIWZ). f) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek wybranych artykułów biurowych. Obowiązek dołączenia próbek artykułów biurowych dotyczy pozycji w zał. nr 1 do SIWZ, przy których w kolumnie 2 tabeli znajduje się wyraz (próbka). Zamawiający wymaga złożenia próbek w celu potwierdzenia, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, obciąży Zamawiającego za dostarczone próbki w pierwszej fakturze za zrealizowaną dostawę cząstkową. Próbki dostarczone przez pozostałych Wykonawców podlegają zwrotowi zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. g) Zamawiający wymaga aby podczas dostawy towar : - z poz. 3, 5, 6 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem koloru pisania z próbką z poz. 4 zał. nr 1 do SIWZ, - z poz. 8, 10, 11 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem koloru pisania z próbką z poz. 9 zał. nr 1 do SIWZ, - z poz. 14 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem koloru pisania z próbką z poz. 13 zał. nr 1 do SIWZ, - z poz. 43, 45, 46 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem koloru pisania z próbką z poz. 44 zał. nr 1 do SIWZ, - z poz. 66 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem szerokości grzbietu z próbką z poz. 65 zał. nr 1 do SIWZ, - z poz. 88, 89 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem koloru pisania z próbką z poz. 87 zał. nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.73.30 - Dziurkacze 22.85.30.00 - Pojemniki na akta 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.92.30 - Koperty 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje jako Wykonawca przynajmniej dwie dostawy różnego asortymentu artykułów biurowych na kwotę min. 5.000,00 zł dla jednej dostawy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia wykazu wykonanych lub wykonywanych przynajmniej dwóch dostaw różnego asortymentu artykułów biurowych na kwotę min. 5.000,00 zł dla jednej dostawy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór zał. nr 9 do SIWZ). Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór zał. nr 4 do SIWZ). Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór zał. nr 4 do SIWZ). Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór zał. nr 4 do SIWZ). Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia : w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i należy je załączyć do oferty. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Termin, na jaki został zawarta w/w umowa nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. Oferta wspólna powinna zawierać dokumenty opisane powyżej dla każdego Wykonawcy z osobna.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę w umowie zawartej z Wykonawcą wynikającą ze zmiany stawki VAT. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (wyrażonego w kwocie brutto) z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim dokonana zostanie automatycznie z chwilą wejścia w życie stosownych postanowień ustawy bez konieczności zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pus.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu ul. Chłapowskiego 17/18, Dział Organizacji i Logistyki pok. 204..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu ul. Chłapowskiego 17/18, Sekretariat Urzędu pok. 213..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.