Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-28
Łódź: Konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 18652 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Wojewódzki ZUS w siedzibą w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6382740, fax 042 6382665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie do 31.12.2009r., jednak nie wcześniej niż od 16.02.2008r. usług w zakresie wykonywania okresowych konserwacji i napraw sprzętu komputerowego. Ponadto na warunkach określonych w SIWZ Wykonawcy zostanie powierzony zakup części niezbędnych do naprawy lub wymiany części zużytej w wyniku eksploatacji urządzenia. nr sprawy 210000/370/1/2007/TF/TJ-3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera I część SIWZ. Wartość niniejszego zamówienia wynosi 61.107,8435 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1pkt 1-4 ustawy Prawa zamówień publicznych. W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 uPzp Wykonawcy winni wykazać się doświadczeniem w realizacji przedmiotu zamówienia w postaci należytego wykonania-wykonywania, co najmniej trzech usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie polegających na naprawie i konserwacji sprzętu komputerowego przy czym:1) minimum jedna z usług (wykonana lub wykonywana) winna być o wartości nie mniejszej niż 40 tys. zł. brutto, 2) minimum jedna z usług (wykonana lub wykonywana) winna polegać na konserwacji i naprawie routera-ów albo routera-ów i pozostałego sprzętu, 3) minimum jedna z usług (wykonana lub wykonywana) winna polegać na konserwacji i naprawie serwera-ów albo serwera-ów i pozostałego sprzętu,Zamawiający dopuszcza aby wymienione w wykazie usługi spełniały warunki, o których mowa w pkt. 1)-3) w dowolnym zestawieniu. Wykonawca może wykazać zgodnie ze swoim wyborem usługi wykonane lub-i wykonywane, przy czym: Pod pojęciem usługi wykonanej należy rozumieć usługę polegającą na konserwacji i naprawie sprzętu komputerowego, zrealizowaną (zakończoną) przez Wykonawcę (przez któregokolwiek z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia). Pod pojęciem usługi wykonywanej - należy rozumieć usługę będącą w trakcie realizacji (usługę aktualnie świadczoną) i wykazać, że jej część (w przypadku 1 usługi o wartości co najmniej 40 tys. zł. brutto) została już zrealizowana przez Wykonawcę-przez któregokolwiek z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: · Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ)· Aktualny odpis w właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605 (zwanego dalej Rozporządzeniem) · Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - w rozumieniu Rozporządzenia· Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US - w rozumieniu Rozporządzenia· Wykaz usług (dot. naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania, i odbiorców) wraz z dokumentami (np. referencje rekomendacje) potwierdzającymi należyte ich wykonanie/wykonywanie - na poświadczenie spełnienia warunku postawionego w Pkt. 5.2 cz II SIWZ. Do ewentualnego wykorzystania przy sporządzaniu tego dokumentu służy załącznik nr 4 do SIWZ.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty odpowiednio do przepisów Rozporządzenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 12:00, miejsce: ZUS Oddział Wojewódzki w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, p. XI, pok. 1114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W niniejszym postępowaniu dopuszcza się by oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywali faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Każda ze Stron na żądanie drugiej winna niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu. Nie dopuszcza się możliwości porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów drogą elektroniczną. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:p. Michał Kaczmarek tel. 0-42 638 25 98 i p. Marek Socha 0-42 638 24 77W sprawach proceduralnych:p. Bartosz Dziadecki tel. 042 638 29 65 lub p. Elżbieta Kubiak, p. Iwona Nejman-Głodowska, tel. (0-42) 638 27 40, Fax 0 - 42 637 52 91 . Miejsce i termin otwarcia ofert:ZUS Oddział Wojewódzki w Łodzi ul. Zamenhofa 2, piętro XI, pok. nr 1112 Bdnia 08.02. 2008 r. o godz. 12:30
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.