eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaRozbiórka wiaduktu w ciagu ulicy Kokotek w rejonie Urzędu Skarbowego - świadczenie usług Inżyniera Kontraktu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-04

Ruda Śląska: Rozbiórka wiaduktu w ciagu ulicy Kokotek w rejonie Urzędu Skarbowego - świadczenie usług Inżyniera Kontraktu
Numer ogłoszenia: 186164 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128474 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka wiaduktu w ciagu ulicy Kokotek w rejonie Urzędu Skarbowego - świadczenie usług Inżyniera Kontraktu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbiórka wiaduktu w ciągu ulicy Kokotek w rejonie Urzędu Skarbowego - świadczenie usług Inżyniera Kontraktu. W ramach pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu, Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w taki sposób aby inwestycja była wykonana zgodnie z dokumentacją projektową oraz ofertą wykonawcy robót, w ustalonym w umowie z wykonawcą robót terminie, skutecznym wyegzekwowaniu od wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, jak również prawidłowo rozliczona. I. Szczegółowy zakres obowiązków i usług Inżyniera Kontraktu. 1. Realizacja zadania inwestycyjnego: - Przekazanie wykonawcom kompletnej dokumentacji i przekazanie terenu budowy, - Współdziałanie z Zamawiającym przy przygotowaniu umów i aneksów dla wykonawców i podwykonawców, - Ustalanie zakresów robót, w uzgodnieniu z Zamawiającym, - Kontrola harmonogramów wykonawcy robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno - organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych prac i ostatecznego zakończenia budowy, - Bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, - Kontrolowanie w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej, oraz praktyką inżynierską, bieżącego archiwizowania wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp., - Inżynier Kontraktu odpowiada za dopuszczenie zastosowanych materiałów, ich jakość oraz zgodność z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - Przeprowadzenie kontrolnych badań, w tym laboratoryjnych, pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego rzeczoznawcę, na własny koszt, - Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, - Zlecanie wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości, - Sporządzanie i przekazywanie wykonawcom list wad i usterek, - Koordynacja działań nadzoru inwestorskiego z nadzorem autorskim, - Ustalanie zakresu ewentualnych robót dodatkowych, opracowanie protokołów konieczności wykonania tych robót wraz z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego, - Przeprowadzanie odbiorów robót zanikających /ulegających zakryciu/ i odbiorów częściowych /etapowych/, - Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcami, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji Inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów wykonawców robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa miejscowego, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizacje Inwestycji, - Opracowanie i wdrożenie systemu przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu realizacji Inwestycji, - Opracowanie i wdrożenie systemu odbioru wykonanych robót, z uwzględnieniem przekazania dokumentacji powykonawczej, dostarczenia kompletu świadectw, atestów oraz innych dokumentów odbioru; - Rozliczanie robót; - Organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót przy udziale Zamawiającego; przygotowywanie dokumentacji odbioru oraz list wad i usterek z terminami ich usunięcia, - Nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot, - Uzyskanie pozwoleń na użytkowanie obiektów, - Rozliczenia końcowe wykonanego zadania inwestycyjnego oraz uzyskanie stosownych decyzji i pozwoleń warunkujących uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, - Przekazanie wykonanych zadań użytkownikowi wraz z kompletem wymaganych dokumentów w tym dokumentacji powykonawczej, - Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym związanym z prowadzoną Inwestycją, - Przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych (w okresach rocznych), odbioru pogwarancyjnego, odbioru napraw w ramach gwarancji, - Inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związane bezpośrednio z realizacją Inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inwestycje, Budownictwo, Handel INWEST-COMPLEX Sp. z o.o., ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73615,50

  • Oferta z najniższą ceną: 73615,50 / Oferta z najwyższą ceną: 98928,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.