Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Mińsk Mazowiecki: Modernizacja i remont budynków Zespołu Szkół Ekonomicznych w Mińsku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 186096 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomicznych , ul. Kazikowskiego 18, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7584708, faks 025 7584708.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsemm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i remont budynków Zespołu Szkół Ekonomicznych w Mińsku Mazowieckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane i instalacyjne podzielone na trzy części: Część 1 - Termomodernizacja budynku internatu, Część 2 - Budowa wentylacji mechanicznej na potrzeby stołówki i kuchni internatu, Część 3 - Remont pomieszczeń rzeźby..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 42.52.00.00 - Urządzenia wentylacyjne 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienia wadium łącznie w wysokości 27.000,00 PLN (dwadzieścia siedem tysięcy złotych). W przypadku składania oferty na części zamówienia wykonawca wnosi wadium na daną część: Część 1 - 15.000,00 PLN ( piętnaście tysięcy złotych) Część 2 - 10.000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych) Część 3 - 2.000,00 PLN (dwa tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, a w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1 Wykonawca musi wykazać, że w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną rodzajowo odpowiadającą pracom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 200.000 zł brutto. 2.2.Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 350.000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. 5. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie wyłącznie w oparciu o te przedłożone wraz z ofertą dokumenty, których przedstawienia żądał Zamawiający. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia. Ocena ta zostanie dokonana przez Komisję przetargową powołaną przez Dyrektora Zespołu Szkół Ekonomicznych w Mińsku Mazowieckim..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być zło6ony przez każdego Wykonawcę. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę, 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto - z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który zrealizował roboty. 7. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 350.000,00 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę/ów i zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy będą spełniać go łącznie. Uwagi: w/w dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsemm.edu.pl, www.powiatminski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ekonomicznych, ul. Kazikowskiego 18
05-300 Mińsk Mazowiecki
tel./fax. (025) 758 48-48, tel. (025) 758 28-86
e-mail: zseminsk-portal@wp.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ekonomicznych, ul. Kazikowskiego 18 05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku internatu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku internatu obejmuje ocieplenie ścian budynku i pokrycia dachowego, wymianę instalacji odgromowej, orynnowanie, wymianę okien i drzwi pomieszczeń piwnicznych oraz wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.23.11-0, 45.45.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa wentylacji mechanicznej na potrzeby stołówki i kuchni internatu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa wentylacji mechanicznej na potrzeby stołówki i kuchni internatu obejmuje doprowadzenie zasilania elektrycznego i ciepła, wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz wymianę drzwi, glazury i terakoty w pomieszczeniach kuchni oraz wyburzenie ścianki działowej, malowanie i ułożenie terakoty w pomieszczeniu wentylatorni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont pomieszczeń rzeźby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń rzeźby obejmuje wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, wymianę okien, drzwi, ułożenie glazury i wykładziny podłogowej oraz wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Brzózem wraz ze zmianą sposobu użytkowania i zbiornikiem na wody deszczowe (III)
- Remont budynku na potrzeby integracji społecznej mieszkańców miasta Mińsk Mazowiecki II
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
więcej: Urządzenia wentylacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.