eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławdostawy z podziałem na 3 pakiety Pakiet nr 1Dostawy mikrokolumienek, odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych oraz dzierżawa kompleksowego systemu do wykonywania automatycznego i manualnego badań z zakresu serologii transfuzjologicznej metodą mik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Wrocław: dostawy z podziałem na 3 pakiety : Pakiet nr 1: Dostawy mikrokolumienek, odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych oraz dzierżawa kompleksowego systemu do wykonywania automatycznego i manualnego badań z zakresu serologii transfuzjologicznej metodą mikrokolumnową wraz z oprogramowaniem i obsługą informatyczną w/w systemu. Pakiet nr 2: Dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi, Rh i prób zgodności Pakiet nr 3: Dostawy odczynników do rozcieńczenia i zawieszania krwinek do badań z zakresu serologii transuzjologicznej
Numer ogłoszenia: 185886 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, fax 071 3689584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl FAX 071 368 9583

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy z podziałem na 3 pakiety : Pakiet nr 1: Dostawy mikrokolumienek, odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych oraz dzierżawa kompleksowego systemu do wykonywania automatycznego i manualnego badań z zakresu serologii transfuzjologicznej metodą mikrokolumnową wraz z oprogramowaniem i obsługą informatyczną w/w systemu. Pakiet nr 2: Dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi, Rh i prób zgodności Pakiet nr 3: Dostawy odczynników do rozcieńczenia i zawieszania krwinek do badań z zakresu serologii transuzjologicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.A.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mikrokolumienek,odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych oraz dzierżawa kompleksowego systemu do wykonywania automatycznego automatycznego manualnego badań z zakresu serologii transfuzjologicznej metodą mikrokolumnową wraz z oprogramowaniem i obsługą informatyczną w/w systemu. Szczegółowe wymagania ilościowe oraz parametry użytkowe zostały opisane w załączniku nr 1 i 4 3.A.2. Wymagania zamawiającego do przedmiotu zamówienia 3.A.2.1. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3.A.2.2. W koszt wykonania dostawy wliczona będzie cena netto przedmiotu zamówienia, koszty transportu, koszty ubezpieczenia, koszty dostawy (loco Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej Budynek D-II pietro.), podatek VAT oraz wszelkie inne koszty niewymienione, a konieczne do wykonania zamówienia. 3.A.2.3 Oferowany przedmiot zamówienia jest oznakowany znakiem zgodności CE i spełnia wszystkie wymogi ustawy z dnia 20-04-2004 o wyrobach medycznych-Dz. U.nr 93 poz. 896 ze zm. 3.A.2.4. Oferowany przedmiot zamówienia będzie posiadał min. 12 miesięczny termin ważności liczony od daty dostawy za wyjątkiem krwinek, gdzie wymagany termin ważności wynosi min. 5 tygodni od dnia dostawy. 3.A2.5. Reklamacje jakościowe Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić w ciągu 7 dni kalendarzowych od ich zgłoszenia. Koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. 3.A.2.6 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy bezpośrednio do- loco Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej Budynek D-II piętro - według bieżących potrzeb Zamawiającego w ciągu max. 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faxem, w okresie obowiązywania umowy w godz. 8-14 za wyjątkiem dni wolnych od pracy. 3.A.2.7 Wykonawca zobowiązany jest do tzw.dostaw interwencyjnych o ile zaistnieje taka potrzeba, w ciągu max 72 godz. od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faxem, w okresie trwania umowy - od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy 3.B. pakiet II: 3.B.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi , Rh i prób zgodności. Szczegółowe wymagania ilościowe oraz parametry użytkowe zostały opisane w załączniku 2 i 5 3.B.2. Wymagania zamawiającego do przedmiotu zamówienia 3.B.2.1. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem nr 8 do SIWZ. 3.B.2.2. W koszt wykonania dostawy wliczona będzie cena netto przedmiotu zamówienia, koszty transportu, koszty ubezpieczenia, koszty dostawy (loco Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej Budynek D-II piętro.), podatek VAT oraz wszelkie inne koszty niewymienione, a konieczne do wykonania zamówienia. 3.B.2.3 Oferowany przedmiot zamówienia jest oznakowany znakiem zgodności CE i spełnia wszystkie wymogi ustawy z dnia 20-04-2004 o wyrobach medycznych-Dz. U.nr 93 poz. 896 3.B.2.4. Oferowany przedmiot zamówienia będzie posiadał min. 12 miesięczny termin ważności liczony od daty dostawy. 3.C. pakiet III: 3.C.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników do rozcieńczenia i zawieszania krwinek do badań z zakresu serologii transuzjologicznej Szczegółowe wymagania ilościowe oraz parametry użytkowe zostały opisane w załączniku nr 3 i 6. 3.C.2. Wymagania zamawiającego do przedmiotu zamówienia 3.C.2.1. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem nr 9 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi Oryginalny kod CPV: 33.25.34.50 - Analizatory biochemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości łącznie 3160,00 zł (trzy tysiące sto sześćdziesiąt zł). Wadium na poszczególne pakiety wynosi: - Pakiet Nr 1: 2 600 zł (dwa tysiące sześćset złotych), - Pakiet Nr 2: 490 zł (czterysta dziewięćdziesiąt złotych), - Pakiet Nr 3: 70,00 zł (siedemdziesiąt zł)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Na podstawie ustawy PZP oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz.605), w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 6.1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.1.3. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 10 do SIWZ. 6.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w.: pkt. 6.1.1, 6.1.2, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6.3 Ponadto oferta musi zawierać: 6.3.1 Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 11 do SIWZ, 6.3.2 Wymagania graniczne - odpowiednio do pakietu wypełnione i podpisane przez wykonawcę załącznik nr 4,5,6 6.3.3 Wykaz asortymentowo- ilościowy - odpowiednio do pakietu wypełnione i podpisane przez wykonawcę załącznik nr 1,2,3. 6.3.4 Na potwierdzenie spełnienia wymagań wraz z oferta Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że oferowane wyroby medyczne do diagnostyki In vitro zostały zgłoszone do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20-04-2004 o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2004 nr 93 poz. 896). Jeżeli dany wyrób medyczny nie podlega wpisowi do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, należy załączyć oświadczenie z uzasadnieniem dlaczego wpisowi nie podlega. 6.3.5 Na potwierdzenia spełniania wymagań wraz z ofertą Wykonawca przedstawi deklarację zgodności na każdy rodzaj odczynnika potwierdzającą oznakowanie oferowanych wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro znakiem CE wraz z certyfikatem jednostki notyfikującej, która brała udział w ocenie zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadnymi, o których mowa w art. 26 ust 1 Ustawy z 20.04.2004 r. O wyrobach medycznych (Dz.U.04 Nr 93 poz896 ze zm). Jezeli udział jednostki notyfikowanej nie dotyczy, należy złożyć zamiast certyfikatu stosowne oświadczenie. 6.3.6 Odpowiednie katalogi, foldery lub materiały źródłowe producenta z czytelnym oznaczeniem odniesień zaoferowanych parametrów i wyposażenia ( dla Pakietu I) 6.3.6 Wadium. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PL. HIRSZFELDA 12, 53-413 WROCłAW BUD. H SALA 312 ODPłATNIE -30 Zł + KOSZTY PRZESYłKI.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 09:00, miejsce: PL. HIRSZFELDA 12, 53-413 WROCłAW BUD. H SALA 312.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawy mikrokolumienek, odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych oraz dzierżawa kompleksowego systemu do wykonywania automatycznego i manualnego badań z zakresu serologii transfuzjologicznej metodą mikrokolumnową wraz z oprogramowaniem i obsługą informatyczną w/w systemu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania ilościowe oraz parametry użytkowe zostały opisane w załączniku nr 1 i 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi , Rh i prób zgodności..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania ilościowe oraz parametry użytkowe zostały opisane w załączniku 2 i 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawy odczynników do rozcieńczenia i zawieszania krwinek do badań z zakresu serologii transuzjologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania ilościowe oraz parametry użytkowe zostały opisane w załączniku nr 3 i 6..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.