Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-01-21
¦wiebodzice: U£O¯ENIE WYK£ADZIN ANTYPO¦LIZGOWYCH W CI¡GACH KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 2 W ¦WIEBODZICACH.
Numer og³oszenia: 18584 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiebodzice , ul. Rynek 1, 58-160 ¦wiebodzice, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 6669543, faks 074 6669509.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiebodzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: U£O¯ENIE WYK£ADZIN ANTYPO¦LIZGOWYCH W CI¡GACH KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 2 W ¦WIEBODZICACH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Demonta¿ istniej±cych wyk³adzin pod³ogowych, 2) Rozbiórka posadzek betonowych, 3) Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki, 4) Wykonanie wylewek samopoziomuj±cych, 5) U³o¿enie wyk³adzin pod³ogowych antypo¶lizgowych wraz z wyobleniami na¶ciennymi. 2. Szczególne warunki przy realizacji robót budowlanych: Istniej±cy budynek Przedszkola jest w ci±g³ym u¿ytkowaniu zgodnie z jego przeznaczeniem, co nak³ada na Wykonawcê obowi±zek szczególnej troski o bezpieczeñstwo osób trzecich i uwzglêdnieniu tego w planowaniu realizacji zamówienia. Prace nale¿y wykonywaæ etapowo - prace zwi±zane z rozbiórk± i wykonaniem nowego pod³o¿a poza godzinami funkcjonowania przedszkola, prace zwi±zane z uk³adaniem wyk³adzin na ruchu przedszkola ze szczególnym uwzglêdnieniem charakteru placówki i bezpieczeñstwa u¿ytkowników..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.43.21.11 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 2.500,00 z³ (s³ownie z³otych: dwa tysi±ce piêæset z³otych). Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pó¼n. zm. ). Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Nr 28 1090 2356 0000 0006 0000 0129 W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w siedzibie Zamawiaj±cego 58-160 ¦wiebodzice Rynek 1 pok.20 lub do³±czyæ do oferty. Z³o¿ony przez Wykonawcê dokument gwarancji w swej tre¶ci musi zawieraæ zapis jak ni¿ej: Gwarant dokona wyp³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium je¿eli zaistnieje którykolwiek z warunków okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 p.1, p.2, p.3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzucon± na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Informacje dodatkowe: 1. Wadium bêdzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w Ustawie Prawo Zamówieñ Publicznych - art. 46. 2. Wadium wniesione w pieni±dzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek wykonawcy. 3. Zwrot lub utrata wadium nast±pi na podstawie przepisów Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: 1. posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i do¶wiadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; oraz 5.nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych Ocena spe³nienia przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie zweryfikowana na podstawie za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenia i dokumenty, jakie musz± dostarczyæ Wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dokumentami potwierdzaj±cymi spe³nianie warunku musz± byæ: a) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b) Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art.24 ust.1pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. (UWAGA: dotyczy wy³±cznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 pa¼dziernika 2002r. o odpowiedzialno¶ci podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod gro¼b± kary (Dz. U. Nr 197, poz.1661), nie dotyczy przedsiêbiorców bêd±cych osobami fizycznymi, w tym spó³ek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne). e) Z³o¿ona zgodna z za³±czonym wzorem oferta za³. Nr 1 do SIWZ i podpisana przez uprawnionych do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy z uproszczonym kosztorysem ofertowym oraz dokumenty dotycz±ce wyk³adziny, spe³niaj±ce wymagania Zamawiaj±cego (punkt 3.3 SIWZ). f) Wykaz osób które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia tj. osoby posiadaj±cej uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno budowlanej wraz z przynale¿no¶ci± do Izby In¿ynierów Budownictwa - za³. Nr 2 do SIWZ . g) Wykaz czê¶ci zamówienia powierzanych podwykonawcom - za³. Nr 4 do SIWZ. h) Wykaz zrealizowanych zamówieñ - za³. Nr 3 do SIWZ wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, odpowiadaj±cych rodzajowi robót niniejszego zamówienia i (minimum dwa zadania) cenach brutto zamówienia nie mniejszych ni¿ 80 000 z³ ka¿de. Wykaz musi zawieraæ: nazwê zadania jego cenê brutto, datê rozpoczêcia i odbioru , nazwê i adres Inwestora. i) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e zamówienia okre¶lone w wykazie zosta³y wykonane nale¿ycie, np. referencje, za¶wiadczenia, protoko³y odbioru robót. j) O¶wiadczenie za³. Nr 5 do SIWZ , ¿e wobec Wykonawcy nie jest prowadzone na dzieñ sk³adania ofert s±dowe postêpowanie egzekucyjne. k)Dokument potwierdzaj±cy ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 80 000 z³. z aktualnym terminem wa¿no¶ci. l) Wszystkie w/w dokumenty winny byæ przedstawione w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez uprawnionych do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy. Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê do jej podpisania musi bezpo¶rednio wynikaæ z dokumentów do³±czonych do oferty. Oznacza to, ¿e je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy (odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej), to do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez Wykonawcê..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Gmina ¦wiebodzice, Rynek 1, 58-160 ¦wiebodzice.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Gmina ¦wiebodzice, Rynek 1, 58-160 ¦wiebodzice (sekretariat nr pok. 10).
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamówienie czê¶ciowo finansowane w ramach Programu Wyrównywanie Ró¿nic miêdzy Regionami..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pracowni w Szkole Podstawowej w Podjazach w ramach projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiêkszenia jako¶ci edukacji w Gminie Sulêczyno"
- Roboty budowlane w obiektach przedszkolnych prowadzonych przez Gminê Rawicz w ramach pn. : "Wsparcie infrastruktury, wyposa¿enie i poprawa dostêpno¶ci przedszkoli prowadzonych przez Gminê Rawicz"
- Dostêpna szko³a - Modernizacja budynku Zespo³u Szkó³ w Goraju
- Przebudowa czê¶ci pomieszczeñ na poziomie - 1 w budynku "C" wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania na potrzeby dzia³u ¿ywienia
- Remont posadzki w sali chemicznej, pokoju nauczycielskim i gabinecie pielêgniarki w I Liceum Ogólnokszta³c±cym w Jaworznie przy ul. Licealnej 3
- Remont poniszczeñ Wydzia³u Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz czê¶ci pomieszczeñ w budynku g³ównym KW PSP w Krakowie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.