To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-05
Katowice: ROPS-PSO/3321/15/11 - Świadczenie usług cateringowych na terenie województwa śląskiego, podczas form doskonalenia zawodowego organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego
Numer ogłoszenia: 185726 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149435 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS-PSO/3321/15/11 - Świadczenie usług cateringowych na terenie województwa śląskiego, podczas form doskonalenia zawodowego organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na terenie województwa śląskiego, podczas form doskonalenia zawodowego organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego. 2. Zakres świadczonej usługi: Przedmiotowa usługa obejmuje przygotowanie i dostarczenie w wyznaczonym czasie i w wyznaczonym miejscu cateringu, na który składa się gorący posiłek jednodaniowy o charakterze drugiego dania oraz przerwa kawowa. Do świadczenia usługi Wykonawca użyje środków (tj. produktów spożywczych, naczyń i sztućców oraz środka transportu) zabezpieczonych we własnym zakresie. 3. Czas realizacji: Dni powszednie (poniedziałek - sobota) w godzinach 8.30 - 15.00 w okresie obowiązywania umowy. Posiłki należy dostarczyć: a) na przerwę kawową w każdym dniu szkolenia, najpóźniej 30 minut przed rozpoczęciem zajęć, tj. ok. godziny 8.30. Składniki przerwy kawowej (tj. kawa, herbata z dodatkami, woda mineralna, przekąska, drobne ciasteczka) powinny być dostępne dla uczestników spotkań w czasie trwania szkolenia, tj. najpóźniej do godziny 15.00. Naczynia, opakowania, sztućce i resztki przerwy kawowej należy zabrać najpóźniej 30 minut po zakończeniu szkolenia, tj. około godziny 15.30; b) na przerwę obiadową w każdym dniu szkolenia, nie wcześniej niż na 30 minut i nie później niż na 10 minut przed wynikającą z harmonogramu przerwą. Naczynia, opakowania, sztućce i resztki posiłku należy zabrać najpóźniej 15 minut po zakończeniu przerwy obiadowej, tj. najpóźniej około godziny 13.00. 4. Określenie ilości i gramatury posiłków: a) zestawienie asortymentu dla przerwy kawowej dla 15 osób - 100 gram kawy rozpuszczalnej, - 30 saszetek herbaty czarnej po 2 gramy, - 500 gram drobnych ciasteczek, - 7,5 litra wody mineralnej podanej w dzbankach szklanych, - 200 gram cukru białego, - 1 litr mleka do kawy 2 % w dwóch dzbankach szklanych, - 2 cytryny pokrojone w plastry z wykałaczkami, - przekąskę dla każdego uczestnika szkolenia według wyboru: owoc 180 g (jabłko / banan / mandarynka / brzoskwinia / gruszka) lub jogurt 180 g lub serek homogenizowany 140 g Poza asortymentem w/w Wykonawca dostarczy: - 30 sztuk kubeczków do napojów gorących, - 30 sztuk kubeczków do napojów zimnych, - 15 plastikowych talerzyków - 30 sztuk mieszadełek, - 30 sztuk serwetek, - 15 plastikowych łyżeczek w przypadku, gdy jako przekąska podawany będzie jogurt lub serek - 2 pojemniki na zużyte komponenty przerwy kawowej (np. torebki po herbacie itp.). b) Zestawienie menu w trakcie przerwy obiadowej dla jednej osoby - ziemniaki tłuczone lub opiekane lub kluski śląskie lub ryż z warzywami lub kasza na sypko - 200 g; - pieczeń wieprzowa duszona 150 g + sos 20 g lub udziec z kurczaka 170 g lub gulasz wołowy w jarzynach 200 g lub kotlet devolay 100 g lub filet z dorsza smażony w panierce 170 g lub zrazy wołowe 150 g + sos 20 g lub kotlet mielony 150 g lub potrawka z kurczaka 200 g lub kotlet schabowy panierowany 100 g lub pierogi z kapustą i grzybami 200 g lub naleśniki z serem 350 g lub makaron z sosem i mięsem 350 g; - surówka z kapusty czerwonej lub buraki z jabłkami lub surówka z kapusty białej i marchwi lub mizeria ze śmietaną lub surówka z marchwi i jabłek lub warzywa gotowane lub surówka z kapusty pekińskiej z majonezem lub surówka z kapusty kiszonej i marchewki lub marchewka duszona z zielonym groszkiem lub sałatka szwedzka - 150 g; - sok owocowy w kartoniku o pojemności nie mniejszej niż 0,2 litra. Przed podpisaniem umowy z wybranym w postępowaniu Wykonawcą przedstawi on Zamawiającemu menu obiadowe złożone z nie mniej niż 10 zestawów, które będą podawane uczestnikom form doskonalenia zawodowego w okresie realizacji umowy. Menu powinno uwzględniać wszystkie wskazane powyżej potrawy, przy czym w piątki obowiązywać będzie menu jarskie. W przypadku organizowania pozaszkolnych form doskonalenia zawodowego w soboty, Zamawiający dokona wyboru posiłku z przedstawionego przez Wykonawcę menu. Zaakceptowane przez Zamawiającego menu stanowić będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania. Przykładowe menu znajdują się w tabelach 1-3 (strona 12-14 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia). Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym (pudełko styropianowe, zamykane, trójdzielne) z kompletem sztućców jednorazowych, serwetek oraz napojem w opakowaniu jednorazowym. Obiad należy dostarczyć jako wyporcjowany. Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania przez Wykonawcę własnej zastawy stołowej (np. porcelanowych talerzy, filiżanek oraz szklanek) i sztućców stalowych, niemniej jednak posiłek musi zostać podany jako wyporcjowany. Zamawiający dopuszcza +/- 5% wahania w gramaturze przekąsek i posiłków, o których mowa powyżej. 5. Temperatury potraw serwowanych konsumentom powinny wynosić odpowiednio: - dla potraw na zimno (surówki, sałatki, zimne sosy, napoje zimne, itp.) - maksimum 4 °C, - dla gorących dań głównych (dania mięsne, drobiowe, podrobowe, rybne itp.) - minimum 63 °C. 6. Warunki, które zapewnia Zamawiający: Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do: - sal, na których będą świadczone usługi, - niezbędnej ilości stołów, na których Wykonawca będzie przygotowywał posiłki do wydania, - bieżącej wody. 7. Inne warunki realizacji zamówienia: a) podane ilości osobodni są szacunkowe; Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie; b) Wykonawca odpowiada za usuwanie i utylizację odpadków i śmieci zarówno w trakcie spotkań, jak i po ich zakończeniu we własnym zakresie; c) Posiłki będą przygotowywane przez Wykonawcę w obiekcie (obiektach), dla którego Wykonawca posiada decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu (obiektów) do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia osób; d) Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia; e) Wykonawca odpowiada za należytą eksploatację pomieszczeń i wyposażenia zapewnionych przez Zamawiającego w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy (w tym sal szkoleniowych, stołów i udostępnionego sprzętu); f) rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się na podstawie faktur VAT wraz ze specyfikacjami określającymi faktyczną liczbę uczestników każdego ze szkoleń, przedstawianych przez niego po zakończeniu każdego tygodnia, w którym realizowana była przedmiotowa usługa; g) wynagrodzenie obliczone będzie jako iloczyn faktycznej ilości wydanych posiłków na danym szkoleniu oraz ceny jednostkowej (wynikającej z oferty Wykonawcy) i płatne na rachunek Wykonawcy w terminie do 60 dni, licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej pod względem formalnym i rachunkowym faktury VAT wraz ze specyfikacją określającą liczbę wydanych posiłków w poszczególnych dniach po każdym tygodniu realizacji usługi, przy czym Strony ustalają, że za datę terminowej płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. II. Część I - Katowice: Okres realizacji zamówienia: od lipca do 30 grudnia 2011 roku; Szacunkowa liczba osobodni: 4100. UWAGA !!! Zamawiający wymaga obsługi kelnerskiej na szkoleniach odbywających się w Katowicach. Wymaga się obecności osoby do obsługi cateringu na miejscu szkolenia w godzinach od 8:00 do 15:00. Do obowiązków osoby obsługującej catering należy: - przygotowanie stołu cateringowego nie później niż 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia, - parzenie kawy i herbaty, - sprzątanie po każdej przerwie kawowej, - nakrycie stołów i przygotowanie sztućców do obiadu, - wydanie posiłków uczestnikom szkolenia, - sprzątanie po obiedzie, - utrzymanie sali cateringowej i kuchni w należytym porządku, - pomoc w przygotowaniu sali szkoleniowej (tj. rozłożenie, ustawienie stołów i krzeseł), - uprzejma i należyta obsługa uczestników szkolenia. III. Część II - Częstochowa: Okres realizacji zamówienia: od lipca do 30 grudnia 2011 roku; Szacunkowa liczba osobodni: 600. UWAGA !!! Zamawiający wymaga obsługi kelnerskiej na szkoleniach odbywających się w Częstochowie. Wymaga się obecności osoby do obsługi cateringu na miejscu szkolenia w godzinach od 8:00 do 15:00. Do obowiązków osoby obsługującej catering należy m.in.: - przygotowanie stołu cateringowego nie później niż 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia, - parzenie kawy i herbaty, - sprzątanie po każdej przerwie kawowej, - nakrycie stołów i przygotowanie sztućców do obiadu, - wydanie posiłków uczestnikom szkolenia, - sprzątanie po obiedzie, - utrzymanie sali cateringowej w należytym porządku, - pomoc w przygotowaniu sali szkoleniowej (tj. rozłożenie, ustawienie stołów i krzeseł), - uprzejma i należyta obsługa uczestników szkolenia. IV. Część III - Bielsko-Biała: Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2011 roku; Szacunkowa liczba osobodni: 700. V. Część IV- Rybnik: Okres realizacji zamówienia: od lipca do 30 grudnia 2011 roku; Szacunkowa liczba osobodni: 650..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - Katowice:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "POSTĘP" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe POSTĘP Sp. z o.o., ul. Odrodzenia 9, 41-209 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53259,00
Oferta z najniższą ceną: 53259,00 / Oferta z najwyższą ceną: 122631,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III - Bielsko-Biała
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa MASTERHAND Cezary Zatorski, ul. Piastowska 7, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11130,00
Oferta z najniższą ceną: 11130,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12250,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV- Rybnik
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD ROBÓT SPECJALNYCH BUDOWLANYCH" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD ROBÓT SPECJALNYCH BUDOWLANYCH" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Zakład Robót Specjalnych Budowlanych Sp. z o.o., ul. Strzelców Bytomskich 8/7, 44-280 Rydułtowy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13715,00
Oferta z najniższą ceną: 13715,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17166,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa aparatury chirurgicznej II
- Budowa sieci szkieletowej opartej o kable światłowodowe w Kampusie Cieszyńskim
- "Modernizacja infrastruktury wokół stawu Maroko w Katowicach"
- Dostawa instrumentów muzycznych (saksofonów) dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach
- Dostawa silników elektrycznych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
- Usługa dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek organizacyjnych Policji w garnizonie śląskim
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług żywienia pacjentów Ostrzeszowskiego Centrum Zdrowia wraz z dowozem posiłków.
- "Usługa dożywiania uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Bohaterów Westerplatte we Wschowie w roku szkolnym 2025/2027"
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie
- Usługa cateringowa podczas Inauguracji Roku Akademickiego 2025/2026 organizowanej przez Politechnikę Warszawską Filię w Płocku
- Świadczenie usług w zakresie dostarczania posiłków dla osób zatrzymanych i osadzonych w PdOZ w KPP Staszów, KPP Włoszczowa, KPP Końskie, KPP Busko-Zdrój, KPP Starachowice, KPP Sandomierz
- Kompleksowa organizacja dziewięciu dwudniowych szkoleń realizowanych w ramach projektu pn. "Wsparcie beneficjentów Programu FEDS 2021-2027 EFS+".
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.