eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, kursów zawodowych dla uczestników projektu pn Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-04

Ryglice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, kursów zawodowych dla uczestników projektu pn Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 185616 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach , ul. Ks. J. Wyrwy 2, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 14 644 36 47, faks 14 644 36 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, kursów zawodowych dla uczestników projektu pn Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów po 2 szkolenia zawodowe dla 18 osób o następującej tematyce: Kurs florystyczny dla 4 osób; Kurs opiekunka osób starszych dla 6 osób; Kurs gastronomiczny z elementami dekoracji stołu i potraw dla 17 osób; Kurs sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 9 osób; Szczegółowy zakres szkoleń: Kurs florystyczny dla 4 osób w wymiarze 60 godzin zajęć łącznie w tym 40 zajęć praktycznych. Okres realizacji wrzesień 2012 roku. Kursant powinien pozyskać wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu florystyki i dekoratorstwa. Merytorycznie i praktycznie program winien uwzględniać podstawy następujących zagadnień: 1. Teoria barw i kompozycji; 2. Florystyczne zasady kompozycyjne; 3. Narzędzia florysty - materiałoznawstwo; 4. Botanika - wprowadzenie; 5. Materiał roślinny; 6. Florystyka okolicznościowa; 7. Sztuka układania kwiatów w naczyniach. Tworzenie kompozycji w gąbce, rożku 8. Dekoracja kwiatów doniczkowych; 9. Artystyczne pakowanie prezentów; 10. Dekoracje stołów; 11. Florystyka ślubna-tworzenie bukietów i kompozycji ślubnych, dekoracja miejsc weselnych, kościołów, biżuteria florystyczna, przypinki; 12. Florystyka żałobna. Zasady kompozycji żałobnych, teoria wieńca; 13. Bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie florysty; Wykonawca zapewni swój sprzęt szkoleniowy oraz materiał dydaktyczny odrębnie dla każdego uczestnika kursu/szkolenia. Kurs opiekunka osób starszych dla 6 osób w wymiarze 60 godzin zajęć. Okres realizacji wrzesień 2012 roku. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do podjęcia pracy w charakterze opiekuna osoby starszej. Program szkolenia winien uwzględniać podstawy następujących zagadnień: Sylwetka zawodowa opiekuna osoby starszej: rola i zadania opiekuna osób i formy opieki Fizjologiczne i psychologiczne aspekty starzenia się. Choroby wieku podeszłego, obserwacja podopiecznego, pomiar i analiza parametrów. Organizacja opieki zdrowotnej i pomocy społecznej (na terenie UE). Pierwsza pomoc w nagłych przypadkach Budowanie relacji z podopiecznym i jego rodziną Pielęgnacja osób starszych i przewlekle chorych. Postępowanie w wybranych problemach zdrowotnych. Terapia zajęciowej, fizjoterapia, rehabilitacja Wybrane zagadnienia farmakoterapii Zasady żywienia ludzi chorych, starszych i niepełnosprawnych. Kurs gastronomiczny z elementami dekoracji stołu i potraw dla 17 osób wymiarze 60 godzin łącznie w tym 40 praktycznych. Okres realizacji sierpień 2012 roku. Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych z zakresu: technik sporządzania dań podstawowych, zup, przekąsek, deserów, wypieku ciast; a także obsługi maszyn i urządzeń używanych w gastronomii. zaznajomienie uczestników kursu z najnowszymi trendami aranżacji stołów uzależnionych od różnorodnych okoliczności. procesu technologicznego w produkcji gastronomicznej, charakterystykę urządzeń gastronomicznych, specjalności kuchni regionalnych i różnych narodów, organizację produkcji dietetycznej, planowanie posiłków i układanie menu, formy obsługi konsumenta, serwowanie potraw, organizację pracy w małej gastronomi, organizację imprez okolicznościowych (catering). Wykonawca zapewni swój sprzęt szkoleniowy oraz materiał dydaktyczny (w tym artykuły spożywcze) odrębnie dla każdego uczestnika kursu/szkolenia. Kurs Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i fakturowaniem oraz minimum sanitarne i BHP w wymiarze 60 godzin łącznie w tym 30 godzin praktycznych. Okres realizacji sierpień 2012 rok. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy na stanowisku kasjer - sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i fakturowaniem. Program szkolenia winien uwzględniać podstawy następujących zagadnień: bhp w obiekcie handlowym + minimum sanitarne skuteczna i efektywna sprzedaż: fachowe i atrakcyjne zaprezentowanie produktu techniki sprzedaży i zasady prowadzenia rozmów handlowych transakcja sprzedaży obsługa kas fiskalnych: podstawowe pojęcia fiskalne rodzaje płatności na kasie fiskalnej sprzedaż na kasie fiskalnej wystawianie paragonów fiskalnych obrót towarami zwrotnymi wykonywanie raportów fiskalnych ćwiczenia praktyczne na kasie fiskalnej. gospodarka magazynowa i fakturowanie: zasady wystawiania faktur fakturowanie i gospodarka magazynowa - obsługa programu CDN OPTIMA ćwiczenia praktyczne Prawne aspekty sprzedaży Umowy, prawa i obowiązki sprzedawcy, gwarancje, reklamacje, faktury VAT, paragony, korekty, odpowiedzialność za błędy Urządzenia towarzyszące Obsługa metkownicy, wagi elektronicznej, czytnika kodów kreskowych oraz testera banknotów, Wybrane elementy reklamy i marketingu Krótki zarys historii handlu i reklamy, środki reklamy, rodzaje wystaw sklepowych, architektura okna wystawowego, zasady dekoracji okna wystawowego, sprzęt wystawowy, układy kompozycyjne, kompozycja napisów, układ graficzny i rozmieszczenie tekstu, podział okna wystawowego Znaki pieniężne Historia pieniądza, rozpoznawanie znaków pieniężnych, testy porównawcze banknotów i monet autentycznych i falsyfikatów. Wykonawca zapewni swój sprzęt szkoleniowy oraz materiał dydaktyczny odrębnie dla każdego uczestnika. W przypadku ćwiczeń praktycznych na kasie fiskalnej, komputerze- wykonawca zapewni wymagany sprzęt odrębnie dla każdego uczestnika. Wymagania dla szkoleń w zakresie: 1) Merytorycznym: Przeprowadzenie zamówienia zgodnie z ustalonym programem nauczania i harmonogramem zajęć osobno dla każdego szkolenia. Przedłożyć harmonogram zajęć szkoleniowych z chwilą zawarcia umowy. Harmonogram obejmował będzie szcegółowy rozkład zajęć oraz terminy realizacji szkoleń. Harmonogram musi zostać zaaceptowany przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od zawarcia umowy. Prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych i rejestru wydanych zaświadczeń. Zapewnienie uczestnikom przez Wykonawcę od pierwszego dnia zajęć:, niezbędnych materiałów szkoleniowych, które zostaną ujęte w cenie i przejdą w ich posiadanie. Rejestrować i niezwłocznie zgłaszać Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach. Przeprowadzenie wśród uczestników ewaluację postępów osób objętych wsparciem, w tym ankiet służących do oceny usługi. Wypełnione przez uczestników zajęć ankiety (ex-ante, ex-post) oraz ich analizę należy dostarczyć Zamawiającemu. Niezwłocznie po ukończeniu szkolenia wydać każdemu uczestnikowi zaświadczenia,certyfikat potwierdzający ukończenie wsparcia z logotypami: POKL, UE, oraz nazwę projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów ramach POKL. 2) Organizacyjnym: Miejsce realizacji zamówienia: Tarnów lub/i Ryglice. Zapewnić uczestnikom codzienny catering, na który składa się: śniadanie w formie: kanapki, drożdżówki, kawa, herbata, obiad dwudaniowy, poczęstunek między posiłkowy w formie: ciastka, owoce, napoje ciepłe i zimne. Catering ma być urozmaicony. Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie dni: poniedziałek - piątek w wymiarze nieprzekraczającym 6 godzin. 1 godzina zajęć szkoleniowych (dydaktycznych, praktycznych) = 45 minut. Zapewnić przerwę min. 30 minutową - obiadową i inne według zapotrzebowania uczestników szkolenia. Zajęcia nie mogą rozpoczynać się wcześniej niż o godzinie 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 16.00. Zapewnienie podczas zajęć teoretycznych odpowiednich sal szkoleniowych do przeprowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia sal np. flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny. Wykonawca realizujący zamówienie zapewni dla każdego uczestnika kursów zawodowych materiały do ćwiczeń w takiej ilości, aby, każdy z uczestników kursów samodzielnie mógł wykonywać ćwiczenia i powierzone zadania. Wykonawca realizujący zamówienie zapewni dla wszystkich skierowanych uczestników ubezpieczenie zbiorowe od następstw NW w formie imiennej. W przypadku skierowania dodatkowych osób celem uzupełnienia ilości uczestników, Wykonawca zapewni im ubezpieczenie od następstw NW od chwili rozpoczęcia szkolenia. Wykonawca uwzględni zróżnicowany poziom zdrowia, wykształcenia, umiejętności i wiedzy uczestników treningów, doradztwa, Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia kursantów na każdym etapie. Do kontroli Wykonawcy w zakresie przebiegu zajęć oraz prawidłowości realizacji przedmiotu umowy mają prawo również Instytucja Wdrażająca Pośrednicząca oraz inne podmioty uprawnione..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanie, co najmniej 2 zamówień odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia w wymiarze 30 h dla minimum 15 uczestników.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby każda osoba wyznaczona do prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot zamówienia przeprowadziła, co najmniej jedno szkolenie odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz posiada kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć w poszczególnej tematyce (licencje). Wykonawca oświadczy, że osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia, iż znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 2, 33-160 Ryglice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 08:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 2, 33-160 Ryglice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.